Hlavní navigace

Bannerová reklama v květnu ceníkově narostla

Marek Janouš

Podle AdMonitoringu byla v květnu 2012 zadána bannerová reklama v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně je to nárůst o 19,7 %, a meziročně dokonce 31 %. Největším zadavatelem je už druhým měsícem po sobě Vodafone, který v květnu využil internetový reklamní prostor v ceníkové hodnotě 16,6 milionů korun; inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 CR; z operátorů je T‑Mobile celkově čtvrtý miliony deseti.

Podle AdMonitoringu byla v květnu 2012 zadána bannerová reklama v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně je to nárůst o 19,7 %, a meziročně dokonce 31 %.

Největším zadavatelem je už druhým měsícem po sobě Vodafone, který v květnu využil internetový reklamní prostor v ceníkové hodnotě 16,6 milionů korun; inzerci v hodnotě 13 milionů umístila Telefónica O2 CR; z operátorů je T‑Mobile celkově čtvrtý miliony deseti.

Mezi provozovateli anebo mediálními zastoupeními nejvíce meziměsíčně narostly AdAdactive.cz (+44,88%) a Allegro AdMarket (+38,70%).

Ceníkové hodnoty jsou ovšem pouhou fikcí.


Zdroj: Mediaresearch

Našli jste v článku chybu?
14. 6. 2012 18:18
Vlnoboj (neregistrovaný)

Skvela zprava, hned je o duvod vic k odriznuti trafiku nevydelavajicim affilum (predevsim eshopum se spodnim pradlem) at si hezky plati ppv ci ppc kdyz ten trafik neumej konvertovat v prodeje...