Hlavní navigace

Bannerová slepota znovu potvrzena

Mirek Zeman

Nová studie společností Usability Company a Eyetracker říká, že uživatelé mají ve zvyku navyknout si na reklamní pozice na umístění reklamních pozic na webových stránkách a začít je ignorovat. Studie současně říká, že větší efekt přináší animované reklamy a reklamy v článcích. Není to fascinující?! Není to objevné?! Máte pravdu, není. Nikdy jsem nechápal, čím se tyhle firmy živí. :-)

Nová studie společností Usability Company a Eyetracker říká, že uživatelé mají ve zvyku navyknout si na reklamní pozice na umístění reklamních pozic na webových stránkách a začít je ignorovat. Studie současně říká, že větší efekt přináší animované reklamy a reklamy v článcích. Není to fascinující?! Není to objevné?! Máte pravdu, není. Nikdy jsem nechápal, čím se tyhle firmy živí. :-)

Našli jste v článku chybu?