Vlákno názorů k článku
Ondřej Bartoš: českým univerzitám chybí otevřenost komerčnímu myšlení
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
5. 12. 2009 10:40
význam článku
Pana Bartoše neznám, ale z článku jsem pochopil, že je to kdosi, kdo během dotcom horečky vydělal pár set tisíc korun a stál u zrodu projektu, který zprostředkoval kapitál pro 2 (nyní zkrachovalé) projekty za cca 2 milióny dolarů, a to v době, kdy létaly vzduchem investice za desítky až stovky milionů. Plus že byl nedávno v Americe, kde mu řekli, že Facebook je in. A z toho důvodu je (zřejmě) jakýsi guru českého internetu...? Nebo mi něco uniklo?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 12. 2009 11:08
význam komentáře
Pana Petra neznám, ale z komentáře jsem pochopil, že je to kdosi, kdo nemá co k článku dodat přínosného a trpí komplexem méněcennosti, tak si musí honit své ego na internetu...? Nebo mi něco uniklo?
Divi3 (neregistrovaný)
---.cust.nbox.cz
5. 12. 2009 11:34
Re: význam komentáře
ano...uniklo...a sice to, že pan Petr má pravdu. Podáno sice trochu drsně, nicméně přesně.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
5. 12. 2009 13:24
Re: význam komentáře
To už na Lupě nesmí vyjít článek s někým menšího formátu než Bill Gates, aby to neublížilo duševní rovnováze egohoničů? Nebo snad v článku někde bylo napsáno, že Bartoš je guru Internetu, protože investoval, jak nám to tady pan Petr podsouvá?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.opera-mini.net
5. 12. 2009 23:06
Re: význam komentáře
Vyjít samozřejmě může, ale pokud bude banální jako tento, měl by být označen jako glosa. Hlavní hrdina tohoto článku rozhodně nepatří k těm větším a zajímavějším rybám českého internetu...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
6. 12. 2009 6:58
Re: význam komentáře
Cože? Rozhovor že by měl být označen jako glosa? No to je nápad, příště bychom taky mohli označovat glosy jako novely a černou jako bílou... Nehledě na to, že je to jen váš názor, že je to banální.
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
5. 12. 2009 17:46
Re: význam komentáře
? To byl zcela vážně míněný dotaz. Nemohu znát kdejakého podnikatele, který vydělává statisíce. Jsou jich mraky. Proto se ptám, v čem je osoba p. Baroše vyjímečnější než spousta jemu podobných.
6. 12. 2009 11:52
Re: význam komentáře
Víte, to jste si vybral výsledek jedné z jeho aktivit. Podle ní to samozřejmě nepoměříte přesně. Významnější je TBN, které umožnilo setkávat se jedné generaci lidí podnikajících na internetu. A pokud byste dočetl až k větě "Do prosince 2008 působil jako investiční ředitel ve společnosti MCI Management S.A., v níž měl na starosti investice v Česku, na Slovensku, v Rumunsku a bývalé Jugoslávii. V současné době buduje novou venture kapitálovou firmu Credo Ventures," tak byste měl asi zcela jasno. Tedy pokud máte přehled o trhu a víte, kolika penězi MCI disponuje a co to je.
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
6. 12. 2009 13:37
Re: význam komentáře
A jaké výsledky za ním stojí, kromě TBN? Ano, vím, co je to za fond, ale nevím, jaká konkrétní práce za osobou p. Bartoše stojí. Úspěchy, které ho dělají výjimečnější než ostatní. Protože to, co je v článku (rozhovoru) uvedeno, prostě není nic zvláštního. Pokud působil v investičním fondu, jaké investice mají jeho podpis? Nebo je p. Baroš zajímavý pouze tím, že vykonával pozici investičního ředitele?? A to, že někde buduje nějakou firmu, to se na mě nezlobte, ale to naprosto nijak nevypovídá o ničem. To můžete rovnou napsat "v současné chvíli pracuje na vývoji perpetuum mobile."
A jen ještě jednou opakuji - já proti p. Bartošovi vůbec nic nemám, jen mě zajímá, z jakého důvodu je právě on tím, o kom je ten článek. Pokud proto, že dosáhl úspěchu v nějakém oboru, tak bych se rád dozvěděl, jakého úspěchu dosáhl. Je mi líto, ale do této chvíle mi je nikdo nebyl schopen napsat.
A jen ještě jednou opakuji - já proti p. Bartošovi vůbec nic nemám, jen mě zajímá, z jakého důvodu je právě on tím, o kom je ten článek. Pokud proto, že dosáhl úspěchu v nějakém oboru, tak bych se rád dozvěděl, jakého úspěchu dosáhl. Je mi líto, ale do této chvíle mi je nikdo nebyl schopen napsat.
6. 12. 2009 13:52
Re: význam komentáře
Investice MCI: Geewa, Nostromo, Invia, Retail Info, v Polsku třeba TravelPlanet nebo one2one. Snad už je to dost jasně napsáno :)
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
6. 12. 2009 15:12
Re: význam komentáře
Ano, to je jasně napsáno. Škoda, že to nevyplynulo z rozhovoru.
Blanka (neregistrovaný)
---.ft.cz
6. 12. 2009 13:54
Re: význam komentáře
Co třeba investice do Retail Info (má pod sebou Akčníceny.cz nebo Monitor.cz), Nostromo, Geewa.com, Invia.cz? A taky je jedním z investorů v televizním pořadu Den D a jako takový dost přispívá k podnikatelskému povědomí v Česku.
Já zase moc nechápu pana Petra, který namísto toho, aby rozhovor s někým, kdo ho nezajímá, přeskočil, píše zmatené komentáře. :-)
Já zase moc nechápu pana Petra, který namísto toho, aby rozhovor s někým, kdo ho nezajímá, přeskočil, píše zmatené komentáře. :-)
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
6. 12. 2009 15:11
Re: význam komentáře
Zmatené mi přijdou jedině reakce na můj původní příspěvek. Místo, aby někdo hned na začátku uvedl, v čem je p. Bartoš zajímavý, musel jsem to páčit z ostatních ze všech sil. Protože v onom rozhovoru, který měl zjevně p. Bartoše nějakým způsobem představit, Vámi uvedené základní informace vůbec nejsou. Z rozhovoru vyplynulo jen to, co jsem uvedl ve svém prvním příspěvku.
BTW nechápu, kde jste našla cokoliv o tom, že by mě p. Bartoš nezajímal. Ale naopak mám čím dál víc pocit, že drtivá většina čtenářů Lupy neměla do této chvíle ponětí, kdo tato osoba vůbec je.
BTW nechápu, kde jste našla cokoliv o tom, že by mě p. Bartoš nezajímal. Ale naopak mám čím dál víc pocit, že drtivá většina čtenářů Lupy neměla do této chvíle ponětí, kdo tato osoba vůbec je.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
6. 12. 2009 20:13
Re: význam komentáře
Otázka formulovaná jako "jste tady všichni blbci nebo mi něco uniklo?" nevybízí zrovna ke konstruktivním odpovědím. Pokud jste se opravdu chtěl něco dozvědět, je tu koneckonců Google.
Petr (neregistrovaný)
---.15.broadband2.iol.cz
6. 12. 2009 21:30
Re: význam komentáře
Dovolím si konstatovat, že za celou dobu mé diskuse jsem se nedopustil jediné urážky, invektivy či osobního napadení. Což je teda v přímém protikladu s jedinci, kteří na moji prvotní otázku reagovali, Vás nevyjímaje. A ano, skutečně to vypadá, že abych se něco dozvěděl, tak Lupa zjevně není to pravé místo, kde ony informace hledat. Takže zdravím fanklub pana Bartoše a již nebudu dále zabírat prostor na sajtu, kde se nemohu nic dozvědět.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upc.cz
8. 12. 2009 20:57
Re: význam komentáře
Urážek jste se sice nedopustil, ale vhodnou formu jste taky nezvolil, jenže i přesto jste se nakonec to podstatné dozvěděl, dokonce přímo od šéfredaktora. Takže Lupa zřejmě nebude zas tak špatná, jak ji pořad vidíte. Reaguji ostře jednak proto, že takovéto reakce se objevují pod každým druhým článkem tady a už mě unavují, stejně jako musí unavovat redakci, a jednak samozřejmě proto, že jsem tu relativně anonymně :)