Hlavní navigace

Projekt Best!dea ověřil své základní pojetí sám na sobě

Marek Janouš

Bestidea.cz má být webová služba, prostřednictvím které budou moci zadavatelé vypisovat soutěže o nejlepší řešení nějakého problému.

Jako příklady uvádějí původci Best!dey třeba logo nebo slogan, anebo „jak zlepšit nějaký produkt“, což je tvrzení dostatečně široké na to, aby se Best!dea nemusila oborově vymezovat příliš úzce.

Původci myšlenky Bestidea.cz se však rozhodli pro nezvykle zásadní ověření pojetí svého projektu přímo na něm samém — tedy alespoň na budoucím webu projektu — a vypsali nejprve soutěž o jeho návrh. Lupě před časem sdělili, že chtějí nejprve vyzkoušet, že o vypsané tvůrčí soutěže se může sejít dostatečný zájem na to, aby měl podobný projekt u nás smysl.

Zdá se, že návrhů se jim sešlo více než dost, protože si na jejich posouzení vzali týden, a dnes vyhlásili vítěze. Rozhodli se pro návrh od Jana Valuštíka a přislíbili, že do konce roku podle něj vytvoří a spustí už skutečný web Best!dea.

Více prozatím také na jejich facebooku.

Našli jste v článku chybu?
29. 11. 2012 17:10
ASDASDASDASD (neregistrovaný)

Je rozdil mezi zajmem o 1 vypsanou soutez (grafiku dneska dela kde kdo) a zajmem o to souteze/zakazky vypisovat.

6. 12. 2012 10:40
Lukáš (neregistrovaný)

Myslím že nápad bestidea může dát prostor novým potencionálním nápadům z daleko většího publika. A můžete získat nápad od lidí, kteří nejsou úplně z oboru a naopak jsou uživateli což je u úspěšného projektu základem. Je to určitě dobrý marketingový nástroj. http://webitech.cz/bestidea-cz-sance-pro-nadane-kreativce/