Betaverze Google Chrome 3: novinky v GUI i opět vyšší rychlost

Google spustil již třetí kolo betatestování prohlížeče Google Chrome. Nový Google Chrome 3 přešel od testovacích buildů hlavně pro vývojáře do fáze klasického veřejného betatestování. Jaké jsou novinky? Vývojáři slibují až o 30 procent vyšší výkon enginu V8 pro zpracování JavaScriptu (ve srovnání s ostrou verzí Google Chrome 2). Chytrý řádek s adresou, který Google nyní pojmenoval jako Omnibox, nově u jednotlivých nabízených možností během zadávání textu zobrazuje ikony, které pomohou odlišit…

Google spustil již třetí kolo betatestování prohlížeče Google Chrome. Nový Google Chrome 3 přešel od testovacích buildů hlavně pro vývojáře do fáze klasického veřejného betatestování. Jaké jsou novinky? Vývojáři slibují až o 30 procent vyšší výkon enginu V8 pro zpracování JavaScriptu (ve srovnání s ostrou verzí Google Chrome 2). Chytrý řádek s adresou, který Google nyní pojmenoval jako Omnibox, nově u jednotlivých nabízených možností během zadávání textu zobrazuje ikony, které pomohou odlišit našeptávané dříve zadávané adresy od nabízeného prohledávání webu nebo stránky nabízené ze záložek.

CIF16

Předělána také byla podoba prázdné karty s nabídkou nejčastěji navštěvovaných stránek. Nově lze pořadí stránek tažením myši změnit, eventuálně lze některé stránky ze seznamu odstranit nebo je naopak přichytit tak, aby se jejich pozice neměnila. Lze i vybrat další prvky, které se na prostoru prázdné (nové) karty mají nacházet. Například je možné odstranit seznam naposledy zavřených stránek (karet) nebo je možné klasické náhledy nejčastěji navštěvovaných webů nahradit pouze seznamem odkazů.

Mezi novinkami je též podpora skinů, o které jsme psali včera. Vývojáři Googlu pracují také na podpoře prvků z HTML 5 včetně značky video nebo podpory pro web workers. Dále bylo vylepšeno načítání webových stránek. (Google Chrome Blog)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 6. 8. 2009 14:28

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »