Vyse uvedeny odstavec vsak neni kritika systemu eBanky, pouze konstatovani, ze vsechny systemy jsou jen lidmi tvorene a tedy chybujici. Zatim se s tim eBanka porvala ke sve cti, verim, ze i vyreseni toho problemu vcetne refundace probehne dle mych predstav.
Píšete: "Také mi doporučili, abych PayPal přemluvil k tomu, aby začal používat CVV2 kód. Jen tak z legrace jsem o tom PayPalu napsal a dostalo se mi odpovědi, kterou by si ČS nikde nevyvěsila a také doporučení změnit peněžní ústav."
Tak to jste tedy fakt dobrý. Já jsem zákazníkem PayPal už asi pět let a kdykoliv jsem jim psal, dostal jsem jenom robotem generovanou odpověď. PayPal jsou známí tím, že dostat se tam k živému člověku, je problém.
Nedalo by se ten dopis, co jste jim psal, a jejich odpověď zveřejnit, ať příště vím, jak na to?