Myslím, že je též potřebu zmínit kvalitu služeb a jednání
obou subjektů. Kdo někdy řešil problém u Linx a BB zjístí , že je to rozdíl mezi nebem a zemí. Z BB emailem nic neříkající sdělení a vyjímky na které asi běžný user nemá nárok obraceně u Linxe stejný problém vyřešen během chvilky ale ten přístup je opravdu rozdíl. Vychazím z vlastní zkušenosti a myslím , že BB je tak trochu mimo.
Což je pro mě jako pro uživatele a zadavatele reklamy jistě též rozhodující faktor, který nelze opomíjet, tak se proto domnívám že mám BB jak v designu tak v přístupu k zákazníkům opravdu co dohánět.
Jinak vcelku kvalitní článek ,prestože je od Jirky Lahvičky.
No, mozna to bude v lidech a mozna take v osobnich znamostech, ale s Billboard.cz nemam sebemensi problemy - vse se resi hned, na moje pripominky mi chodi odpovedi, proste vše, tak jak má být. Nemůžu si prostě stěžovat.
Samozřejmě, hned se objeví hromada lidí, které potvrdí to, co jsem napsal a zase hromada lidí, kteří to zamítnou a kteří budou popisovat špatné zkušenosti, ale to je Internet, kde se může vyjádřit každý...
Souhlasim muj problem jak jsem popisoval je osobni zkusenost a dávám jí dál protože neznám nikoho ani v BB ani v Linx natoz v rovine osobnich znamosti. Ale myslim ze priklad je treba podminky BB a podivat se na nektere stranky , ktere vyslovne jejich podminky porusuji "refres banneru na chatech " ja zobrazim 1000 banneru za den ale kvuli tomu ze se mi v jedne strance otviral banner v novem okne neautorizovali muj banner a 48 hodim jsem delal reklamu zdarma . No nerikam ze jsme si vsichni rovni ale
jsem jen maly uzivatel a mozna prave proto. Proto by bylo treba vhodne aby do podminek clenstvi uvedli ze nekterych se tykaji a nekterych ne . Prihlaste se na chaty v TOP 10 BB a uvidite sami refres banneru po 1 minute...?
Ja mam s uzivatelskou podporou spise opacne zkusenosti, od BillBoardu jsem dostal odpoved drive a spise nez od Linxe, ale prilis velky rozdil v teto oblasti neni... zalezi i na tom, kdo zrovna na mail odpovida, obcas se muze stat, ze se dotaz zatoula apod. V teto oblasti jsou vsak oba systemy ve srovnani s jinymi servery ceskeho netu nadprumer.
Tak to oznamte, že nejste spokojen s temi a temi servery a ze prave tyto servery porusuji pravidla. Lide od Bilboardu maji jiste mnohem vice jinych zalezitosti, ktere maji vetsi prioritu nez prohledavani clenskych serveru a hledani tech, ktere porusuji pravdidla.
Mrknul jsem se na xko a zadny refresh bez zasahu uzivatele jsem tam nevidel... pokud myslite tu ikonu v pravem dolnim rohu, ta se obnovuje pouze po odeslani zpravy, ne?
No je videt vase kvalita vstupte jako guest vejdete do nejake mistosti uvidite ikonu a nemusite nic psat a vydrzte a pocitejte jak dlouho trva refresh.
Neni to po odeslani zpravy, ten refresh tam skutecne je, ovsem tezko rict, jestli je lepsi po odeslani zpravy nebo pri refreshi, protoze zbesili chatar muze odeslat za jeden vecer treba tisic zprav - to jsou zbytecne vyplacane kredity...
No prave je tam a nemusis vubec nic napsat ,ale zkus si dat refres na nejake svoje stranky co BB napise. Bud at ty podminky predelaji nebo at plati pro vsechny stejne . Myslim ze i ja jako zadavatel reklamy pokud si objednam reklamu za penize a ve formatu 88*61 mi vetsina probehne na chatech a refresem co muze byt varovani pro zadavatele reklamy a negativni signal.
Smutne na tom je ze BB to vi ale mlci nebo panove jak to je
plati BB podminky pro vsechny stejne nebo ne . Proc se moje kampan za penize projevila v 80 % na chatech kde je refres po 1 minute aniz by musel nekdo neco psat vyzkousejte si sami nebo zase trapne mlceni a moje penize za reklamu u vas v tahu s 0.8 ucinnosti ...? A nechcete mi moje penize vratit !!!
staci napsat. Podminky plati pro vsechny. Kdyz nas upozornili, ze atlas ve svem mailu refreshuje v rozporu s pravidly, take jsme na to zareagovali a sjednali napravu. Opravdu, pri vice nez 9000 uzivatelskych uctech a radove 800.000 unikatnich URL, na kterych se zobrazuje (nepocitam dynamicke) je tezke kazdy den projit vsechny stranky a zkontrolovat dodrzovani pravidel. Proto vitame kazde upozorneni.
Samozrejme mame zajem na tom, aby platila pravidla pro vsechny stejne a nikdo se na nici ukor neobohacoval. Mame skripty, ktere odhaluji podvodniky a vetsinou velmi rychle zabrani ruznym podvodum (a vznikly s prispenim nasich clenu, kteri nas upozornovali na ruzne formy podvodu). Na vsechno se ale skriptem prijit neda....
Takze pokud o nekom vite, budeme Vam vdecni, kdyz napisete.
no on ten refres dela spousta dalsich prednich vasich clenu
podivejte se poradne vzdyt prece ani pri tolika uctech neni problem toto odhalit. Jiste chapu ze je to problem odhalit u me ktery zobrazi 1000 banneru za den ale ten kdo zobrazuje 200.000 za den to trkne kazdeho nebo vas ne..?
Jo a to by velmi zajimalo.
Muze BB rici, co to znamena tech 800 000 UIP za mesic?
Vzdyt to ty reklamy musi jit snad do celych USA a Nemecka a Anglie a .......
Ma BB nejaky rozbor, kam vlatne jdou ty banery?
Rozmyslel bych si totiz, jestli inzerovat za penize treba ceskou prodejnu knih na BB, kdyz si 80 % me reklamy budou cist nejaci Nemcouri ci Amici, kteri ani poradne nevi, kde je cesko.
Nebo je to snad jinak ?
BB i Mrlinx by mely mit nejaka vyhodnoceni smerovani.
A pokud je nemaji, jsou to vubec reklamni servery, nebo si na ne jen hraji.
No jsem zvedav, zda se po dnesku neco na xko a pokec.azet.sk zmeni :-)) Navic, vim, ze muze byt slozite kontrolovat vsechny servery, ale copak je problem prave zkontrolovat ty servery, ktere jsou treba v zebricku top10??? Kdyz uz se jimi de facto "chlubite" (rozumej uvadite na ne odkaz), tak bych ocekaval, ze prave tyto servery zadne pravidla porusovat nebudou. Ale kdyz prijdu jako novy uzivatel, mrknu se na nejaky server z topten a uvidim, ze tam maji refresh, tak proc bych si to neudelal taky???
OT : ohledne "zakaznicke podpory" obou serveru : myslim, ze obcas udelaji nejakou "zbrklost" (koninu), ale vetsinou se s nimi da nasledne dohodnout...
No samozrejme ze se nic nezmeni nebo jen na oko. Problem je v tom ze oni tedy BB to samozrejme vi a vi to moc dobre.Jelikoz i ja sam jsem na tento stav upozornoval a jiz davno a plne s vami souhlasim. Je vsak s podivem ze moje reklama za penize na moje stranky probehla prave na techto chatech s refresem. Je otazka znalci internetu reknou jsem naivni ale proc jsem zakaznik , zaplatil jsem a vysledek
na nic. Pak tedy dejte na volavky BB dopadnete jako ja utratite penize naprosto zbytecne. Jde o to ze pokud moje skromna kampan probihala tak jak jsem psál v 80 % na chatech s refresem alespon podle statistik BB. Ja myslim ze alespon v otazce refresu je ze strany BB postup naprosta lumparna.
prominte, ale proc myslite, ze by se to melo zmenit jen na oko? Jaky duvod bychom meli pro toto jednani? Pokud jste nas na tento stav upozornoval, pokusim se zpravu najit a rad se i omluvim a kredity Vam vratim, pokud jsme neco zanedbali. Sam sem pred casem (a nerikam, ze to bylo minuly tyden) xko kontroloval a refresh tam NEBYL, nebo jsem jej prinejmensim nezaregistroval. Bohuzel kazda stranka se muze zmenit kazdy den nekolikrat a jak jsem jiz napsal, nelze vsechno kontrolovat denne. Proto mame pravidla a KAZDY clen se zavazal, ze je bude dodrzovat = PROC z toho vinite nas, ne zminene servery, tomu nerozumim.
Pokud se tyka zobrazeni Vasi reklamy na techto serverech, tomu lze zabranit nastavenim cileni, takze pokud Vase kampan trvala dele nez 30 minut, bylo i ve Vasich silach s tim neco udelat, pokud uspesnot na techto serverech nebyla uspokojiva. Prosim poslete mi Vase uzivatelske jmeno, rad vse projdu a pokud najdu byt jen stopu nasi nedbalosti ci chyby, kredity Vam vratim.
Na "volavky" by Vam jiste odpovedeli jini spokojeni zakaznici, nema smysl, abych se k tomu vyjadroval.
Pokud Vase reklama probehla na techto strankac
no ale pane Matula no ja se na ty vase stranky a stranky vasich clenu divam z duvodu pracovniho zarazeni kazdy den a sedim u PC 13 hodin denne tak ze me nebo z ostatnich nedelejte hlupaka. Ja jsem prece nerikal ze system vas je spatny ale jen jsem upozornoval na svou osobni zkusenost jinak nic ve zlym a drzim palce .
Prihlasili ste sa na nas chat? Asi nie. Inak by ste videli, ze refresh <= 1 minutu nemame a tak isto sme ani NIKDY nemali. Dalsia podstatna informacia je, ze viac ako tyzden sme refresh nemali vobec. A dnes sme ho dali na 5 minut.
Naprosto zasadne nesouhlasim.
Resil jsem kampan s Linxem i s BB a bylo to nebe a dudy. BB reaguje ihned a profesionalne, Linx reagoval priserne. Pro predstavu, 5x jsem poslal mail v nedeli v noci, 5x jsem dostal odpoved do 10 minut.
Sice nemam s BB nejake zavratne CTR a nakupy nestoji za nic, ale pristup pana Matuly se mi libi.