Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Bitva o pětistovku ještě neskončila? od Milan Řitkin - Zdražit paušál na 500,- Kč, není zas tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2004 20:34

    Milan Řitkin (neregistrovaný)
    Zdražit paušál na 500,- Kč, není zas tak špatný, jak se někdy jeví. Zdražují se jiné věci, pohyb sazeb DPH, nájemné, vodné a stočné.
    A vůbec se nerozčiluji na tím, že vláda a státní správa platí Telekomu paušál za VPN někde kolem 350,- Kč. Musíme si uvědomit, že vláda je orgán, který tuto zemi řídí a má tudíž vyšší zodpovědnost. Proto nemůže platit vyšší poplatky. Vždyť to přece platí daňový poplatníci ? Ne ?

    A zase na druhou stranu si musíme uvědomit, že Telecom nabízí k telefoní lince řadu služeb a produktů, které jsou pro zákazníky zdarma. Takže ten paušál 500,- Kč, může snad každý obětovat ne ?
    Jen tak namátkou, bezplatnými službami se myslí služby jako jsou : memobox, konferenční hovory, CLIR, CLIP, Call Waiting,volací karta Telekonto, služba e-účet atd.

    Hlavně ten memobox, který Telecom nabízí je až příliš zdarma, když si uvědomíme, jaký to má vliv na jeho výtížení. Navíc se službou memobox lze posílat zdarma hlasové zprávy. Takže je to takový bezplatný komunikátor.

    Ve světě jsou paušály mnohem vyšší. Například v Austrálii zaplatíte za ISDN linku měsíční paušál ve výši 1 400,- Kč a k tomu dostanete řadu služeb, které je zdarma.

    Takže, vo no to zas tak není špatné, a vo tom to je !
  • 9. 2. 2004 21:47

    cc (neregistrovaný)
    Tak tyhle služby jsou naprosté většině zákazníků na nic.
    Já se chci dovolat a s někým mluvit.
    Zprovoznění hlasových schránek s velkým halasem "zdarma" všem aniž o to žádali, považuji za jednu z největších vychcaností co v Telekomu vymysleli.
    Někam voláte, pustí se schránka, s nikým nemluvíte, seknete naštvaně s telefonem, ale Telecomu ten "hovor" ZAPLATÍTE.

    Jo a zrušit to jde samozřejmě až o "velikonočním pondělí".
  • 9. 2. 2004 21:54

    Ladislav N. (neregistrovaný)
    Hehe, to je dobrá provokace :o)

    "Telecom nabízí k telefoní lince řadu služeb a produktů, které jsou pro zákazníky zdarma."

    No, zapomněl jste uvést, že mezi ty "služby zdarma" nepatří možnost kontroly uskutečněných spojení přes webové rozhraní nebo kompletní výpis uskutečněných spojení, změna tarifu elektronickou, ústní či písemnou formou, blokace určitých hovorů atd. atd...

    Hlasová schránka?
    To je ten největší průšvih, je-li aktivována na čísle, kde očekávám buď on-line člověka, nebo jeho nepřítomnost. Není nic odpornějšího, než nečekaná hlasová schránka, která vám hned při začátku ohlášení sežere peníze, aniž byste se rozhodl něco do schránky namluvit.

    Totéž samozřejmě platí i pro naše vykutálené mobilní operátory. Není nic radostnějšího, než zaplatit např. z Eurotelecí karty za pár ohlašovacích plků ke schránce 10Kč do jiné sítě.

    Při přechodu na mobil a odhlášení pevné to byl první úkon, kterým jsem musel u mobilu změnit základní nastavení - ZRUŠIT HLASOVOU SCHRÁNKU !!!

    Jojo. "Zadarmo". Jak pro koho. Pro operátory báječný kšeft!
    ;o)
  • 10. 2. 2004 10:43

    PM (neregistrovaný)
    Musim se pridat k ostatnim, ty "sluzby zadarmo" jsou skutecne zcela naprd a k zlosti. Doma je aktivovat v zadnem pripade nebudem, schranku jsem zrusil i u mnou obhospodarovaneho firemniho mobilu. A nastve me kazda schranka, ktera mi "zvedne" hovor. Kdyz nekam volam, tak ASI CHCI S NEKYM MLUVIT. A ne zaplatit za zvednuti schrankou a pak aby znova platil ten druhy, az mi bude volat zpet.
  • 10. 2. 2004 11:52

    Milan Řitkin (neregistrovaný)
    Ale za hlasovou schránku nic neplatíte ? Stačí vytočit číslo 800 12 13 14 a v hlavní nabídce stisknout 2 pro distribuci zpráv. Pak máte na výběr za 1) odeslání zprávy do schránek memobox nebo za 2) odeslání zprávy na telefon. Odeslaná zpráva do schránek memobox ze schránky memobox je v každém případě zdarma, platí se pouze odesílání zprávy buď na mobilní telefon jako klasický uskutečněný hovor do mobilní sítě. Používání schránky a zřízení schránky memobox je zdarma. To je to, co jsem měl na mysli, a vo tom to je.
  • 10. 2. 2004 16:19

    Tom (neregistrovaný)
    Za hlasovou schránku nic neplatím, to je pravda (a ani jsem si ji nenechal zřídit, protože nechápu, k čemu by mi byla dobrá).
    Problém je ale v tom, že Telecom chce, abych platil vyšší paušál za linku a odůvodňuje to (mimo jiné) tím, že k lince bundluje další služby - jako třeba memobox.

    Je to takové lehké vydírání:
    T: linka by měla být dražší
    Z: nechápu proč, užitná hodnota odpovídá ceně
    T: užitná hodnota je daleho vyšší, vždyť MEMOBOX je zdarma ke každé linkce
    Z: já memobox nepoužívám, v éře elektronických komunikací mi přijde zastaralý. Pro off-line komunikaci používám e-mail a SMS.
    T: to nás nezajímá. MEMOBOX je SUPER a VO TO DE! PLATŤE!

  • 12. 2. 2004 20:51

    Petr (neregistrovaný)
    Jo?!!!A kolik má takovej Australan příjem?Si myslíš že tady nějakej důchodce bude platit 1400,-Kč za paušál ISDN(který vůbec nepotřebuje)s důchodem kolem 7KKč?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).