Hlavní navigace

Blinkx by rád získal PPC sít Miva Precision Network

Karel Wolf

Video vyhledávač Blinkx oznámil záměr koupit PPC reklamní síť Miva (někdejší FindWhat). Vyhledávač sice v lednu 2007 spustil vlastní síť AdHoc, ta však potřebám provozovatelů očividně nedostačuje, řešení situace vidí server například právě v akvizici vertikální Pay Per Click sítě Precision Network vlastněné společností Miva. Blinkx nabídl 1,2 dolaru za každou odprodanou akcii, čímž celou Mivu ohodnotil na 41,13 milionů dolarů. Zástupci vyhledávače také zaslali radě společnosti dopis, ve kterém…

Video vyhledávač Blinkx oznámil záměr koupit PPC reklamní síť Miva (někdejší FindWhat). Vyhledávač sice v lednu 2007 spustil vlastní síť AdHoc, ta však potřebám provozovatelů očividně nedostačuje, řešení situace vidí server například právě v akvizici vertikální Pay Per Click sítě Precision Network vlastněné společností Miva. Blinkx nabídl 1,2 dolaru za každou odprodanou akcii, čímž celou Mivu ohodnotil na 41,13 milionů dolarů. Zástupci vyhledávače také zaslali radě společnosti dopis, ve kterém Mivu varovali před klesajícím obratem (meziročně síť ztrácí 4,6 % příjmů), zvyšujícími se náklady na nové technologie a úpadkem jejích médií v EU. Načasování nabídky by také mohlo souviset s nedávným odchodem Seba Bishopa, který dlouhá léta v Mivě působil jako CMO a prezident společnosti. Přestože Blinkx nabízí výrazně více, než jaká je aktuální cena akcií na trhu, společnost nabídku odmítla s poukazem na podhodnocení značky i samotné sítě. Miva má v současné době své kanceláře v USA a pěti zemích EU. (PaidContent)

Našli jste v článku chybu?