Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Blog.cz: nový domov pro deníčkáře od Jyxa

Milan Kryl
Milan Kryl (neregistrovaný)
3. 8. 2005 7:09 Nový

Ještě přijde konkurence :)

celé vlákno
Pro případné zájemce bych ještě doplnil, že tuto službu také čeká konkurence v podobě http://xblog.cz Uživatelé se tedy mají na co těšit. ,-)
Robert
Robert (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:02 Nový

Re: Ještě přijde konkurence :)

celé vlákno
Myslim, ze by ten xblog chtelo jeste trosku poladit.
Viz. http://hotovo.xblog.cz/
náhodou
náhodou (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:19 Nový

Re: Ještě přijde konkurence :)

celé vlákno
aspoň mají skvělý slogan: "xblog.cz, o 418% víc chybových hlášek než jiní!" :)
Mem
Mem (neregistrovaný)
3. 8. 2005 23:29 Nový

Re: Ještě přijde konkurence :)

celé vlákno
Jen OT, viz se pise bez tecky
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 7:25 Nový

Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Michalu Illichovi držím palce, jeho projekty jsou sympatické. Věcně je však opět na Lupě vidět velice podivný výběr o čem a v jakém rozsahu je informováno. Co se týče blogu, tak blog.Lide.cz, které používám uměí to samé a je patrně nejpoužívanější v ČR, ale do srovnávací tabulky zařazen není.
Před několika dny vypustil Quick novou verzi a to je asi mnohem větší událost českého internetu. Na Lupě je ticho po lupině.
Milan
Milan (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:33 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Quick? To je ta telekoumácká vymoženost, kterou nikdo nezná, i přes ty milióny do šnečí reklamy?

Však ono jim neubude, bral bych to jako neoficiální bojkot :)
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:39 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Milane, kdyz kouknete na muj blog (http://blog.lide.cz/jiri.pallas/2005/07/31/188) tak zjistite, ze si o tom myslim zhruba to co vy. At vsak chceme nebo ne, tak to udalost je a Lupa, ktera se tvari jako seriozni zpravodajstvi, by to nemela ignorovat.
Marek Prokop
Marek Prokop (neregistrovaný)
3. 8. 2005 10:03 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Nemýslím si, že by Lupa měla informovat o redesignu bezvýznamných projektů, byť patří významným firmám. Co navíc napsat o portálu/vyhledávači, ve kterém něco vložíte do pole pro vyhledávání, stisknete Enter, a ono se vůbec nic nestane (vyzkoušejte v IE6 s vypnutým JavaScriptem)?
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:08 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Asi jste si ten Quick neprohledl. Nejde jenom o redesign. Quick mozna pro sedmdesat tisic lidi za den bezvyznamny neni... a pokud nevite co o tom psat.... tal treba o tomto:-)

... vložíte do pole pro vyhledávání, stisknete Enter, a ono se vůbec nic nestane (vyzkoušejte v IE6 s vypnutým JavaScriptem)?
David Bauckmann
David Bauckmann (neregistrovaný)
3. 8. 2005 10:10 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy? - nový Quick

celé vlákno
Quick má návštěvnost více než půl miliónu lidí měsíčně což je zajímavé číslo. To samo o sobě ovšem neznamená že to byl (ve staré podobě) dobrý portál. V novém je vidět že se snaží přiklonit k věcem ke kterým by měli mít jako telekomunikační operátor blíže a odklání se od klasických portálů Centrum, Seznam, Atlas.
Rozhodně nový Quick považuji za natolik významný aby jej Lupa rozebrala a těším se na článek.
Patrick Zandl
Patrick Zandl (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:44 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
blog.lide.cz je tak ošklivý, až se nedivím, že ho někdo do tabulky nedal. Jako by někdo z grafiků nemohl udělat alespoň pár koukatelných implicitních šablon :(

Quick je událost? To bych neřekl, stodvaaosmdesátý portál v řadě, to je zhruba stejně důležité, jako že Můj hafínek Ben má nový design.

Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:05 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Patriku, precti si co k tomu rikam na mem blogu - na vzhled a spol mam nazor asi jako ty. Pokud je vsak Quck stoosmedsaty, tak kolikate je Jyxo?
Jiří Bureš
Jiří Bureš (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:36 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Když nahlédnu do některých statistik webů, které spravuji, tak Jyxo přivádí zhruba pětinásobně víc návštěvníků než Quick. Pravda u Seznamu je to asi 150krát víc (a podobně je na tom Google).
Alf
Alf (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:30 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
tak jsem tedy kouknul na zmíněný blog.Lide.cz
a to je docela děs. Myslim, ze zrejmě omladina si to plete
s psaním SMS nebo co. Čtu pravidelně POOH a to se nedá srovnat.
Už jen to že nově založených za poslední dva dny je přes sto blogů, vesměs s jedním příspěvkem. Sledovat to nebudu, ale zajímalo by mne jak budou ty lidičky pokračovat.
Já mám internet doma i v práci, ale nad blogem pořád přemýšlím, je to další žrout času když člověk chce aby to k něčemu vypadalo a bylo o něčem.
SUNicko
SUNicko (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:33 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Ne všichni, i na Lidé existuji vyjímky např. http://blog.lide.cz/inka.holikova , které šoupnou nejeden domeček v lése Medvídka Pooh do kapsy.
Alf
Alf (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:08 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
No to uznávám, že tam jsou i zajímavé, ale jak se k nim na "lidech" dopracuji. to je prostě nějak jednou musím objevit, dát do seznamu navštěvovaných stránek (favorites nepoužívám, řeším lépe) a potom to jede, ale takhle ...
Jen dnes tam bylo založeno 18 blogů. A to jsou prazdniny.
Když jsem se podíval o 775 zpět tak jsem byl u data založení 20. -19. 7. 2005, laicky průměr na den 55 nových "blogů".
rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:53 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
na lide je to problem spocivajuci v tom, ze ti ludia si najprv zalozia ucet kvoli inym aktivitam a ked vidia v nastaveni "blog", tak 1x kliknu.

V inych systemoch predsa len prejdes formalnym sitom, kym publikujes. Bloguje.cz ma to sito nastavene tak, ze novy ucet sa neobjavi v indexe kym nepublikuje aspon par prispevkov.
dgx
dgx (neregistrovaný)
3. 8. 2005 16:47 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
to víš, graf ukazující jak dramaticky roste počet uživatelů lide.seznam.cz pak vypadá mnohem lépe :-)
Mem
Mem (neregistrovaný)
3. 8. 2005 23:31 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
A což teprve výjimky, že ;-)
Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:18 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Situaci kolem portalu Quick samozrejme sledujeme, je vsak otazka, nakolik jde o skutecne "velkou udalost." Kazdopadne svoje k tomu urcite jeste rekneme :)
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:24 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Kdyz dovolite, tak zopakuji kritiku jeste takto:
A. Vypusteny projekt Quick nedostal ani po tydnu jednu jedinou radku. (Ani ve zpravickach)
B. Chystany projekt Jyxa dostal hlavni clanek.

Neni to poprve co Lupa vazi a meri podivnymi mirami.
Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:20 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Zmeny na portalu Quick dostaly prostor hned ve dvou zpravickach, 28.7.2005 v 16:00 a 1.8.2005 v 10:30.

Projekt Jyxa jsme zpracovali takto rychle zejmena proto, ze jsme ziskali exkluzivni moznost odzkouset si jeho ostrou beta verzi jeste pred spustenim. Cili ony "miry" jsou ve skutecnosti velmi proste.
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:30 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Vidim, ze jste to v tech zpravickach prehledl stejne jako ja :-)
Pokud by nevyrovnane zamereni zpravodajstvi Lupy byla jednorazova zalezitost, asi bych to nekomentoval.
shrek originál
shrek originál (neregistrovaný)
4. 8. 2005 13:11 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
že by ses chystal uvolnit místo dvorního olizovače lukačovičových bot?
Jiri Pallas
Jiri Pallas (neregistrovaný)
4. 8. 2005 13:15 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Tady se chudacku jedna o nazory a ne o obsah tveho nemocneho mozku. Umis neco jineho nez anonymni urazky.
shrek originál
shrek originál (neregistrovaný)
4. 8. 2005 13:55 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
Víc bláta, víc bláta!

Kdyby došlo, Ivoš rád vypomůže ...

shrek
shrek (neregistrovaný)
4. 8. 2005 14:47 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
a krast nick je sprostota nejvyssiho kalibru na internetu trestatelna snad jen uriznutim hlavy a zatracenim donekonecna vsech casu a na vsechny budouci realne i nerealne pokoleni vcetne vsech atomu ktere jen existovaly ve spolecnem prostoru danem nekonecnem vesmiru
von Banhoff
von Banhoff (neregistrovaný)
4. 8. 2005 7:05 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
no podle toho kolik chyb a nedodělaností obsahuje redesign Q, tak bych to nenazval velkou událostí, ale vekým prů****
rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:50 Nový

Re: Z Lupy lítaj chlupy?

celé vlákno
tiez ma zarazilo ,ze v tabulke sa nasiel brouzdej ale lide nie - co su v danej tabulke aspon porovnatelne projekty.
Jan Angelovič
Jan Angelovič (neregistrovaný)
3. 8. 2005 7:35 Nový

Blogger.cz ?

celé vlákno
V záhlaví tabulky si opravte "Blogger.cz" na "Blogger.com"
von Banhoff
von Banhoff (neregistrovaný)
3. 8. 2005 8:21 Nový

unifikace

celé vlákno
tak jak je to s tímvlastním vzhledem? vlastní vzhled je podle mně dost podstatná vlastnost blogu, přeci jen mít blog stejný jako padesát další lidí je neprimující a lidi hodně baví si alespoň malinko pohrát i s "tváří" svého deníčku, tohle je podle mně hlavní a velká nevýhoda blog.cz
Michal Illich
Michal Illich (neregistrovaný)
3. 8. 2005 8:53 Nový

Re: unifikace

celé vlákno
Samozřejmě si *každý* uživatel (tedy nejen ti, kdo znají CSS) může navolit u vzhledu téměř cokoliv.
Jiří Bureš
Jiří Bureš (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:29 Nový

Re: unifikace

celé vlákno
Možná by stálo za to pouvažovat o možnosti zvolit mezi naklikáním "povolených" vlastností a možností připojit svůj vlastní CSS stylopis (když je možné uploadovat obrázky, půjde i CSS).
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 8. 2005 8:23 Nový

... To zas bude v alejich nablito! ...

celé vlákno
Jo jo.
Nastěnka
Nastěnka (neregistrovaný)
3. 8. 2005 9:34 Nový

blog.cz

celé vlákno
Projekty spojené s Michalem Illichem jsem měl vždycky rád. Snad budou úspěšní.
Tomas NeLSoN Slaby
Tomas NeLSoN Slaby (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:26 Nový

Re: blog.cz

celé vlákno
Bohužel mi nezbývá než souhlasit :)
Adam Pribyl
Adam Pribyl (neregistrovaný)
3. 8. 2005 10:47 Nový

Jak bude reseny spam?

celé vlákno
Docela by me zajimalo, jak bude blog.cz resit problem s comment spamem a dalsimi zrudnostmi internetoveho prostredi.

Nemoznost vytvaret vlastni styl a tvar blogu by byl dost zasadni nedostatek. Sice to tedy autor blog.cz vyvraci, ale v clanku je jasne napsano "Ne". Takze co je pravda?
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:23 Nový

Re: Jak bude reseny spam?

celé vlákno
Upravíte si design v rámci povolených parametrů, které jsou v článku zmiňovány. Barvy, fonty, pozadí, rámečky ... Ale nemůžete si nahrát vlastní CSS šablonu nebo přímo editovat kód dle svých představ.
Martin Kopta
Martin Kopta (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:29 Nový

Re: Jak bude reseny spam?

celé vlákno
Moje milá si deníček na webu píše a výchozí šablona ji nijak zvlášť neznervozňovala, dokud se nedozvěděla, že to *jde* změnit. Jsem zvědavý, kolik lidí blog.cz přitáhne.
d.m.i.b.a.
d.m.i.b.a. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:25 Nový

Re: Jak bude reseny spam?

celé vlákno
Presne tak. My sme pri spusteni blog.sk poskytli myslim 9 zakladnych dizajnov, pricom po troch mesiacoch sme ako autori a zaroven bloggeri pripravili 2 personalizovane dizajny. Zhruba po polroku zacali prve dotazy na personalizaciu dizajnu, dosledkom coho sme specifikovali html a css, ako ho tvorit a dnes ma vacsina skalkych bloggerov svoj vlastny dizajn. Pricom v kratkom obdobi planujeme upload pic a css v ramci cms dostupny kazdemu bloggerovi. Rovnako nahradime FCKEditor novsou verziou, kedze tato uz slape aj pod Mozillou.

Jednoducho clovek sa chce cim si odlisovat, tak preco im to neumoznit.
markon
markon (neregistrovaný)
3. 8. 2005 11:55 Nový

Kvalita a poptavka

celé vlákno
Sám nějak nechápu potřebu lidí vytvářet univerzální blogovací systémy, protože většina blogů na nich provozovaných je velmi nevalné kvality.

Podívejte se na lide.cz, bloguje.cz a co je tam za blogy. 90% zcela bezcenného materiálu.

Naprostá většina kvalitních blogů běží na vlastních systémech a vlastním hostingu. Každý člověk, který to myslí s blogem profesionálně si jej obvykle někde zprovozní s tím, že jej má plně pod kontrolou a může jej upravovat dále dle svých požadavků.

Osobně si myslím, že blogovací systémy čeká stejný osud jako freehostingy. Dřív nebo později všichni zjistí, že každý solidní blogger chce mít zaručenu technickou podporu a rozšiřitelnost, a že za ní i zaplatí. Majitelé free blogovacích systémů pak získají z většiny nějaký "odpad", v kterém se štěstím najdou vyjímky.
Alf
Alf (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:10 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno
Souhlas, souhlas, souhlas. Viz můj příspěvek výše.
binarniladin
binarniladin (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:26 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno
Nemám pocit že by kvalita měla nějak souviset s www adresou , když to hodně zjednoduším. Copak kvalitní obsah je schopen vytvořit výhradně člověk ovládající vlastní CMS? A odpoveď na otázku nadhozenou v příspěvku zní, protože o "blogovací prostor" je pořád zájem .:o) Počítám, že majitelům blogovacích systémů je salám banán jak kvalitní obsah na nich jede. Jako každý jiný podobný projekt, jejich hlavní komoditou je uživatel. (Nevím ovšem jak moc tohle platí pro bloguje.cz , vkládání reklamy je tam zatím v plenkách, a z Arthura mám tak trochu dojem, že bloguje je pro něj spíš nadšenecká záležitost
než něco co by mu mělo přividělávat na činži)
Arthur Dent
Arthur Dent (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:53 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno
Chybná premisa.

"Majitelé free blogovacích systémů pak získají z většiny nějaký "odpad", v kterém se štěstím najdou vyjímky."

Uživatelé nepatří systému, ale systém uživatelům. Systém a ani jeho autora nemusí trápit, jestli jeho uživatelé píší z 90% "bezcenný materiál". Stejně jako prodavače pastelek nemusí trápit, že 90% obrázků, které těmi pastelkami někdo nakreslí, budou čmáranice.

Taky nechápete potřebu vyrábět a prodávat pastelky? A co potřebu prodávat "domácí videokamery", když naprostá většina domácího videa je k nekoukání?
dgx
dgx (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:15 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno

Markone, nádherně si protiřečíš.

Sám nějak nechápu potřebu lidí vytvářet univerzální blogovací systémy, protože většina blogů na nich provozovaných je velmi nevalné kvality.

Naprostá většina kvalitních blogů běží na vlastních systémech a vlastním hostingu.

Skutečně? Vlastní systém je takový, který si sám naprogramuji. Tedy různé WordPress, BLOG:CMS, Nucleus, Drupal, TextPattern, TruBlog atd. jsou jaksi opět jen univerzální blogovací systémy.

Podle Tvé úvahy by bloger, který to myslí s blogováním smrtelně vážně, nutně musel být nudící se zdatný programátor s dostatekem volného času, který si napíše vlastní systém? A ti nejprofesionálnější blogeři si v céčku napíší i webserver?

rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:57 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno
nezmysel, na bloguje.cz publikovalo a publikuje VELA kvalitnych autorov. Netreba zakryvat, ze zaroven aj kopec odpadu ;-)

Vlastny system si je schopny vytvorit clovek z IT, nie ktokolvek. A su aj ludia, ktori sa NECHCU trapit s hostingom, domenou a pod. ale predsa len chcu mat svoj "obcasnik".
d.m.i.b.a.
d.m.i.b.a. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:39 Nový

Re: Kvalita a poptavka

celé vlákno
Ja este dodam, ze blog je vlastne internetovy dennicek a preto by si ho poniektori ludia nemali menit z internetovym casopisom, resp. novinami, aj ked castokrat splna aj tuto sluzbu sukromnemu exibicionizmu, ale preco nie?

Aj tu existuje dopyt a ponuka, ako v beznom zivote, teda ak niekto publikuje v svojom blogu kvalitne clanky, ma aj slusnu navstevnost. Ak nie, tak ludia nan kaslu a on si pise dennicek, ktory mozno cita sam.

Podstatne ale je, ze sa najdu ludia, ktori pre inych dokazu pripravit system, ktory im umozni sa takto vyblaznit. A kedze nie kazdy je zdatny programator webovych aplikacii a zaroven nie je kazdy aj web dizajner a grafik, je logicke, ze niekto im takyto system musi pripravit.

Takze kym pre poniektorych jedincov je cesta k blogu cestou dlhych hodin stravenych programovanim svojho vlastneho systemu, pokusov a omylov, ladeni chyb. Pre inych je to otazka par sekund na blog.sk alebo bloguje.cz.

Poznam vela bloggerov, ktory maju vlastne systemy a pritom ich obsah nestoji za vela. Na druhej strane poznam kopec blogerov, ktori vyuzivaju systemy blog.sk, bloguje.cz, pooh.cz aj blog.sme.sk, ktorych prispevky su velmi citane a ktorych nazory si ostatni bloggeri velmi vazia.

Nie je podstatna cesta ale ciel. Teda nie je podstatny nastroj, ktory clovek vyuzije na oznamenie myslienky, podstatne je, aby odznela.
Michal Hantl
Michal Hantl (neregistrovaný)
3. 8. 2005 12:50 Nový

Ankety k článkům na Lupě

celé vlákno
U drtivé většiny anket na Lupě nemůžu hlasovat, protož je v odpovědích "zahrnuto" dvě i véce otázek. Přičemž v odpovědích nejsou všechny možnosti odpovědí(!). Podle mě je například počin jyxa super, ale nepoužil bych ho, protože můj systém (ne, ten co používám, ale CMS co zatím vyvíjím) je pro mě lepším řešením. Takže nemůžu hlasovat stejně jako ti, kteří si myslí, že počin jyxa je super, protože to bude vytvářet třeba konkurenční boj a ve výsledku dojde ke zkvalitnění služeb atd..

Takhle jsou výsledky anket docela naruby a každému, kdo umí počítat kombinatorické, či pravděpodobnostní úlohy na úrovni SŠ o házení 2-3 mi kostkami to musí být jasné. (anketní otázka : "myslete si dvě čísla od 1-5" odpovědi : "je to dvojka a trojka", "pětka a jednička" a "čtyřka a dvojka" a teď si vybrat, nebo nehlasovat?)

Nechci čeřit vodu, jsem moc rád, že ankety existují a baví mě, jen bych do budoucna poprosil trochu lépe volit možnosti odpovědí, aby se v nich nekřížily tolik "otázky", nebo spíše přidat víc možností. (předpokládám že nehodláte měnit počet anket a chápu to)

Ben
Ben (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:30 Nový

bloguje.cz

celé vlákno
Jen bych rád opravil, že www.bloguje.cz má také precizní wysiwyg editor, nejedná se pouze o "Vkládání HTML značek přes toolbar"...
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:50 Nový

Re: bloguje.cz

celé vlákno
I přes všechny snahy vidím v IE i ve Firefoxu jen obyčejný formulář nad nímž je několik tlačítek pro vložení značek strong, i, ol, ul, li atd .. Můžete mi prozradit, jak se dostanete do precizního wysiwyg editoru?
Arthur Dent
Arthur Dent (neregistrovaný)
3. 8. 2005 13:59 Nový

Re: bloguje.cz

celé vlákno
Nastavení - Uživatelské rozhraní - HTML editor zapnout
Ben
Ben (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:13 Nový

Re: bloguje.cz

celé vlákno
Arthur: Jste rychlejší než myšlenka, už jsem to chtěl hledat... ;)
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 16:28 Nový

Re: bloguje.cz

celé vlákno
Aha, OK, tabulka bude opravena. Já to bohužel udělat nemohu, jinak už by to bylo.
rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:59 Nový

Re: bloguje.cz

celé vlákno
Jirko, mas ma vzdy na ICQ, co tak sa spytat? Je to zvacsa 10 sekund trapnosti. Nic sa ti nestane, ked nieco nevies a chces sa dozvediet ;-) Dokonca aj Arthura mas urcite v kontaktoch.
von Banhoff
von Banhoff (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:21 Nový

rozjezd

celé vlákno
prohlášení na beta verzi není zrovinka vstřícně naladěno směrem k potencionálnímu uživateli, mohli by tam alespoň přibližně uvést, kdy budou mít přístup i "neárijští" uživatelé
Michal Illich
Michal Illich (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:27 Nový

Re: rozjezd

celé vlákno
Je to v článku - zítra.
von Banhoff
von Banhoff (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:06 Nový

Re: rozjezd

celé vlákno
v tom pripadku: "odvolavam co jsem odvolal a ..." nebo jak to bylo v té pohádce
Mem
Mem (neregistrovaný)
3. 8. 2005 23:40 Nový

Re: rozjezd

celé vlákno
Už se fakt omlouvám, že píšu třetí off-topic, ale po "viz." a "vyjímce" by byl hřích neupozornit na "potencionální" ;-)
Roj
Roj (neregistrovaný)
5. 8. 2005 0:38 Nový

Re: rozjezd

celé vlákno
Pronoč? Vždonyť to slonovo se slabonikou navoníc vypadoná dalekono víc coonol, fronee a onin :-)
Mem
Mem (neregistrovaný)
5. 8. 2005 9:45 Nový

Re: rozjezd

celé vlákno
LOOOONONOL ;-)
rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:44 Nový

chyba v tabulke

celé vlákno
jirko, u bloguje.cz toto neplati: "Vkládání HTML značek přes toolbar". Bloguje.cz podporuje wysiwyg.
Aleš Miklík
Aleš Miklík (neregistrovaný)
3. 8. 2005 17:49 Nový

Re: chyba v tabulke

celé vlákno
Uz je to opraveno, diky za upozorneni.
hkmaly
hkmaly (neregistrovaný)
3. 8. 2005 14:59 Nový

Gigabyte mista

celé vlákno
Gigabyte mista ... hmmm ... ze by konkurence pro googlefs ?
rony
rony (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:02 Nový

Promo clanok

celé vlákno
Na dobry promo clanok sluzby by sa slusalo, aby obsahoval obrazovky rozhrania systemu. Tak vnutri CMS ako aj vysledku.

Tym VIAC, pokial sa sluzba spusti o den neskor, to fakt pride viac ako vhod. Cisto textovy clanok s porovnanim "par" systemov je vlastne vcelku bezcenny.

PS: Jan Amos Komensky, Orbis Pictus
d.m.i.b.a.
d.m.i.b.a. (neregistrovaný)
3. 8. 2005 15:41 Nový

Re: Promo clanok

celé vlákno
Zobral si mi to z jazyka, ci vlastne z klavesnice :)
JersyWoo
JersyWoo (neregistrovaný)
4. 8. 2005 0:09 Nový

Re: Promo clanok

celé vlákno
Kolik takový nekvalitní PR článek na Lupě stojí? Taky bych potřeboval jeden.
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 8. 2005 0:26 Nový

Re: Promo clanok

celé vlákno
Nekvalitní články na Lupě nevedeme :-P
Ja tu ted
Ja tu ted (neregistrovaný)
4. 8. 2005 2:46 Nový

Kazdy nazor musim mit titul PhDr

celé vlákno
Ja tedy nevim, ale anketa jako zpetna vazba? Neni nejlepsi zpetna vazba, kdyz na vas blog chodi hodne lidi a ctou ho?
SUNicko
SUNicko (neregistrovaný)
4. 8. 2005 10:35 Nový

Re: Kazdy nazor musim mit titul PhDr

celé vlákno
Já si myslím, že mnohem lepší zpětná reakce jsou komentáře pod článkem, samozřejmě žádný obyčejný flame, ale rozumná diskuze na téma postu.
Jiří Macich ml.
Jiří Macich ml. (neregistrovaný)
4. 8. 2005 10:53 Nový

Re: Kazdy nazor musim mit titul PhDr

celé vlákno
Jistě, ale jak jsem napsal v článku, anketa je další a rozhodně ne zanedbatelná možnost feedbacku. Nemyslíte?
Blog
Blog (neregistrovaný)
4. 8. 2005 6:12 Nový

Nas blog

celé vlákno
http://newds.cz/1820-blogy-aneb-vase-denicky-na-internetu
Michal Illich
Michal Illich (neregistrovaný)
4. 8. 2005 8:31 Nový

Veřejná beta verze

celé vlákno
Tak už je to veřejně spuštěné:
Blog.cz
le
le (neregistrovaný)
7. 8. 2005 13:41 Nový

www.denik.net

celé vlákno
pripravuje se take www.denik.net
Tenisák
Tenisák (neregistrovaný)
27. 9. 2005 21:40 Nový

Koukám

celé vlákno
Koukám, že tady všichni zapomínáte i na novou službu, zatím v plenkách, a to je deník net. www.denik.net
domous
domous (neregistrovaný)
17. 11. 2005 11:28 Nový

format jmena clanku

celé vlákno
Dulezitou funkci pro me je fakt, ze clanky jsou zobrazeny narozdil od bloguje.cz v zapamatovatelnem formatu. Bloguje.cz bohuzel prideluje clankum cisla a ne jmena typu "novy-clanek-z-prace"

danny
danny (neregistrovaný)
11. 5. 2006 19:43 Nový

a co BLOGER.CZ

celé vlákno
docela nová věc http:/www.bloger.cz
lukyn kosik
lukyn kosik (neregistrovaný)
11. 5. 2006 19:44 Nový

Re: a co BLOGER.CZ

celé vlákno
http://www.bloger.cz
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem