Názory k článku
Blog.cz – proč ho vzali deníčkáři útokem?
VfB (neregistrovaný)
5. 10. 2007 7:41
Nový
Já myslím, že Artur
celé vlákno
není nějaký despota a že chce zachovat nějakou "minimální" kvalitu blogů, bych mu nevyčítal, naopak přispívá to ke kvalitě a pokud si nezkušený uživatel namísto pure CSS šablony vybere nějakou z velkého výběru šablon, nemusí také o html, CSS a SEO nic vědět a může vesele blogovat jako třeba Ostravak ostravsky :), ale takovou svobodu v přizpůsobování vzhledu a funkčnosti blogu, kterou nabízí bloguje.cz nenajdete ani na zahraničních blogovacích systémech (od Google či MS)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 7:48
Nový
Blogy jsou i jinde
celé vlákno
Váš článek je tendenční a působí spíš jako reklama. Osobně považuji za nejlepší blogovací systém ten co začali používat ve slovenském SME. A v českých luzích a hájích ho použíá Idnes a Lidovky.
Dobrou noc.
Dobrou noc.
5. 10. 2007 8:17
Nový
Re: Blogy jsou i jinde
celé vlákno
Clanek vsak nehleda nejlepsi blogovaci system, jako spis duvody, proc je blog.cz uspesny...
mewe (neregistrovaný)
5. 10. 2007 12:57
Nový
Re: Blogy jsou i jinde
celé vlákno
Možná proto, že (narozdíl od mnohých jiných systémů) nemaže ukradené články ani po opakovaném upozornění, čímž se těší u autorů s deficitem kreativity zasloužilé oblibě. :-)
5. 10. 2007 16:08
Nový
Re: Blogy jsou i jinde
celé vlákno
Prosím přepošlete mi těch několik upozornění (buď ty e-maily nebo pokud jste to posílal přes http://blog.cz/report tak nějaké informace podle kterých bychom to identifikovali). Prověřím, zda kolegyně v tom případě postupovala správně.
Jinak standardní náš postup je nejdřív zaslat bloggerovi upozornění a pokud do týdně závadný obsah nestáhne, tak zablokujeme celý blog.
Jinak standardní náš postup je nejdřív zaslat bloggerovi upozornění a pokud do týdně závadný obsah nestáhne, tak zablokujeme celý blog.
5. 10. 2007 8:09
Nový
blahopřání
celé vlákno
Nemohu si ponechat blahopřání teamu Jyxo jen pro sebe: Jste pašáci!
Jezkoun (neregistrovaný)
5. 10. 2007 8:26
Nový
zadna analyza
celé vlákno
Jak to tak na Lupe byva, chybi zde jakakoliv analyza dat navstevnosti, ktera by uspech dokazala. Mesicni nahonena cisla jsou mozna vysoka, ale to uz dnes nic nedokazuje. Mohu prozradit, ze v S. se jiz o puvodu navstevnosti hodne diskutuje.
5. 10. 2007 9:29
Nový
Re: zadna analyza
celé vlákno
Jste v te narazce dost neurcity, ale pokud jsem ji pochopil spravne, tak vezte, ze vetsina navstevnosti je od stalych uzivatelu a pouze mensina z vyhledavacu.
Taktez plati, ze pomer navstevnosti z jednotlivych vyhledavacu (zejmena tim myslim Seznam a Google) odpovida pomeru jejich uzivanosti v dane vekove skupine. Tedy nejsme zadnym penalizovani ci protezovani. Google nas indexuje mnohem dukladneji nez Seznam (ten indexuje asi petinu stranek, co na webu uzivatele maji).
Taktez plati, ze pomer navstevnosti z jednotlivych vyhledavacu (zejmena tim myslim Seznam a Google) odpovida pomeru jejich uzivanosti v dane vekove skupine. Tedy nejsme zadnym penalizovani ci protezovani. Google nas indexuje mnohem dukladneji nez Seznam (ten indexuje asi petinu stranek, co na webu uzivatele maji).
Kybernet (neregistrovaný)
5. 10. 2007 11:23
Nový
Re: zadna analyza
celé vlákno
Na to, ze v Seznamu musi mit z Blogu.cz ohen za zadkem, nepotrebuji zadnou analyzu, kdyz bylo v clanku spravne receno, ze jim ohrozuji pozici Firem.cz...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 11:30
Nový
Re: zadna analyza
celé vlákno
A čím? Tím, že Firmy vydělávají stovky miliony Kč a blog.cz kdo ví zdali pár korun a lepší to nebude?
5. 10. 2007 16:10
Nový
Re: zadna analyza
celé vlákno
Také myslím, že vůči firmy.cz nejsme v žádném konkurenčním vztahu.
Z portfolia Seznamu je nám přirozeně nejblíž sblog.cz, se kterým vidím víc možností spolupráce než konkurování.
Z portfolia Seznamu je nám přirozeně nejblíž sblog.cz, se kterým vidím víc možností spolupráce než konkurování.
Accuphose (neregistrovaný)
5. 10. 2007 10:26
Nový
Clánek
celé vlákno
Celkem dobrý článek, teda až na tuhle formulaci:
"Pro spoustu mladších lidí je už zcela normální vzít klávesnici do vlastních rukou a publikovat na webu. A od klávesnice není vůbec daleko k mobilu, fotoaparátu či videokameře"
Pochopil bych to, kdyby tam bylo napsáno Pro spoustu důchodců, tam by mě to překvapilo. Jinak by mě zajímalo, zda má třeba zrovna blog.cz, kde jsem byl dnes poprvé se podívat, nějakou analýzu věkových skupin. Je pravda, že je spousta minoritních zájmů, které tyto blogy spolehlivě pokryjí. A může to i stabilně generovat zisk :-)
5. 10. 2007 13:25
Nový
Re: Clánek
celé vlákno
Děkuji. Vámi citovaná věta měla za cíl naznačit, že základna pro amatérský obsah generovaný uživateli tu na českém webu je, i když se o tom občas vedou polemiky (související třeba s možným úspěchem lokálních videohostingů).
Honza (neregistrovaný)
5. 10. 2007 11:16
Nový
Důvod úspěchu
celé vlákno
Nejsem teenager a vůbec nemám potřebu blogísku. Je pro zajímavost jsem si prošel v létě několik blogovacích systémů. Blog.cz u mě zvítězil na celé čáře a to svými možnostmi přizpůsobení vzhledu bez znalosti css. Většinu blogů lze nastavit také poměrně detailně, ale pomocí css. U Blog.cz si vše nastavím vizuálně na několik kliknutí. U ostatních se musím prokousávat návodem, kde je který html element použit a pak to css napsal. To je oproti přístupu na Blog.cz docela otrava. Možná některému "profesionálovi" zvedne sebevědomí, že se tím css prokouše a že to nezvládne každý, ale podle mě je blog o obsahu a ne o programování grafiky. Samozřejmě negativum tohoto je to, že se na něj opravdu nabalí puberťáci, kteří jakoby soutěžili o blog nejidiotštějšího obsahu a vzhledu. Pár jsem jich prošel a je vskutku příšerné. To ale není věcí technologie a přístupu - a to má Blog.cz nejlepší.
PS1: Samozřejmě u ostatních blog systémů jseu šablony, ale to není o individuálním, jen mém, vzhledu.
PS2: css umím.
PS1: Samozřejmě u ostatních blog systémů jseu šablony, ale to není o individuálním, jen mém, vzhledu.
PS2: css umím.
RadimH (neregistrovaný)
5. 10. 2007 11:32
Nový
Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
Například komunitní server Pooh.cz uvádí na svém webu 18 blogů, server Brouzdej.cz obsahuje celkem 3 072 registrací a 6 544 zápisků (z toho některé byly vymazány, jedná se o počet unikátních ID pro každý příspěvek).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 11:34
Nový
Re: Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
"Komunitní server POOH.cz" - tam píše někdo jiný než Dočekal? Poslední dobou na POOH chcípl pes.
Dan (neregistrovaný)
5. 10. 2007 11:50
Nový
Re: Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
a? něco jiného jako reklamu na svuj nezdařilý projekt jste nám chtěl říct?
Radim Hasalík (neregistrovaný)
5. 10. 2007 12:02
Nový
Re: Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
Opět se za mě v této diskusi vydává anonymní internetový vandal a provozovatel serveru opakovaně neřeší porušování práv jiných lidí. V diskusích na serverech Internet Info (tedy i na Lupa.cz) zásadně vystupuji pod svým celým jménem! Tato forma vkládání je komentářovým spamem, NEMÁ nic společného se serverem Brouzdej.cz ani mojí osobou!
8. 10. 2007 1:58
Nový
Re: Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
tak se registruj, člověče..
Pierre (neregistrovaný)
5. 10. 2007 12:01
Nový
Re: Existují i další blogovací systémy
celé vlákno
Jak bylo napsáno výše, tento článek nemá za cíl vytvořit přehled blogovacích systémů v .cz, ale pátrat po důvodech úspěchu blog.cz
radovan kaluža (neregistrovaný)
5. 10. 2007 12:54
Nový
bloger.cz je lepší
celé vlákno
myslím si že stejně jednoduchý na ovládání ale lepší funkčně je http://www.bloger.cz
Martin (neregistrovaný)
5. 10. 2007 14:18
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
Proč ho tedy lidi nepoužívají, když je tak dobrý ?
radovan kaluža (neregistrovaný)
5. 10. 2007 14:35
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
aktivní blog má asi 1000 uživatelů, a proč ho používá méně lidí, než blog.cz
mno asi stejná odpověd jako proč seznam má mnohem více uživatelů než centrum, protože jsme nebyli první
mno asi stejná odpověd jako proč seznam má mnohem více uživatelů než centrum, protože jsme nebyli první
Martin (neregistrovaný)
5. 10. 2007 14:53
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
pokud si si myslíš, že je seznam tam kde je jen díky tomu, že byl první, pak nemá cenu se vyjadřovat k tvému komentáři
5. 10. 2007 16:11
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
My jsme také nebyli první. Přišli jsme až několik let po bloguje.cz i po blozích od Seznamu.
radovan kaluža (neregistrovaný)
5. 10. 2007 16:14
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
to že někdo přijde se službou PRVNÍ je velká výhoda, to je neodiskutovatelné
však my jako http://www.bloger.cz jsme ještě neřekli své poslední slovo , btw. máme mnohem hezčí skiny a více funkcí :-)
však my jako http://www.bloger.cz jsme ještě neřekli své poslední slovo , btw. máme mnohem hezčí skiny a více funkcí :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 18:35
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
A sup, je to tu, hlavni ucel tohoto spam-vlakna, tj. protlacit sem odkaz na svoji domenu, byl splnen. Gratuluji, Radovane, jsi taaak mazany! Diky za prispevky, bez tebe by tu nebyla takova sranda.
Uz se tesim na to vase posledni slovo, machyrci ;-)
Uz se tesim na to vase posledni slovo, machyrci ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 10. 2007 0:08
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
A co teprve brouzdej cz, lepší webyk neznám!
Kaluža je šulibrk (neregistrovaný)
6. 10. 2007 0:53
Nový
Re: bloger.cz je lepší
celé vlákno
Táhni do prdele spamere zasranej i ze svejma službama které nikdo nepoužívá!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 18:49
Nový
blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
Odkad se ta navstevnost asi bere..
http://search.seznam.cz/?q=support+lessbiens&w=support+lessbiens&mod=f&sug=1
Diky nekvalitnimu seznam fulltextu a nesmyslnemu mnozstvi naindexovanych stranek blog.cz v seznamu se deje to, ze zcestne blogy 8mi letych deti zcela znehodnocuji hledani a vsude se objevuji.. Proc v netmonitoru neni take navstevnost uvodni stranky? Mozna proto, ze by se zjistilo, ze blog.cz je server treti kategorie, kam chodi odhadem 50.000 deti za den neco editovat.. Ostatni navstevy jsou pak nahodny trafic. Treba 6tileta dcera meho kamarada si dava na blog.cz svoje vytvory z photoshopu. Mela tam 4 lidi denne, pak se zblaznil seznam fulltext, zacala scestne vyjizdet na prvni strance na nejake zajimave slovo a hned mela 85 lidi za den. No uvidime, treba to o pulku spadne, az seznam udela neco s fulltextem..
A co se tyka investoru, tak tenhle projekt je uplne k nicemu a nedal bych za nej ani korunu.. Je to skladiste starych neaktualizovanych stranek jako byval sweb atd.. Loajalita vetsiny uzivatelu nulova..
Pro inzerenty z etargetu musi mit klik ditete opravdu velkou hodnotu..
Nazdar:)
http://search.seznam.cz/?q=support+lessbiens&w=support+lessbiens&mod=f&sug=1
Diky nekvalitnimu seznam fulltextu a nesmyslnemu mnozstvi naindexovanych stranek blog.cz v seznamu se deje to, ze zcestne blogy 8mi letych deti zcela znehodnocuji hledani a vsude se objevuji.. Proc v netmonitoru neni take navstevnost uvodni stranky? Mozna proto, ze by se zjistilo, ze blog.cz je server treti kategorie, kam chodi odhadem 50.000 deti za den neco editovat.. Ostatni navstevy jsou pak nahodny trafic. Treba 6tileta dcera meho kamarada si dava na blog.cz svoje vytvory z photoshopu. Mela tam 4 lidi denne, pak se zblaznil seznam fulltext, zacala scestne vyjizdet na prvni strance na nejake zajimave slovo a hned mela 85 lidi za den. No uvidime, treba to o pulku spadne, az seznam udela neco s fulltextem..
A co se tyka investoru, tak tenhle projekt je uplne k nicemu a nedal bych za nej ani korunu.. Je to skladiste starych neaktualizovanych stranek jako byval sweb atd.. Loajalita vetsiny uzivatelu nulova..
Pro inzerenty z etargetu musi mit klik ditete opravdu velkou hodnotu..
Nazdar:)
5. 10. 2007 19:16
Nový
Re: blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
http://search.seznam.cz/?q=support+lessbiens&w=support+lessbiens&mod=f&sug=1
Máte tam překlep, ta skupina se jmenuje "... lesbiens".
Že na stránky s překlepem vylezou většinou amatérské stránky, je pochopitelné.
A než začnete dělat úsudky o demografii, tak si nejdříve vyžádejte sociodemografický report toho serveru. Zjistíte z něj, že je váš úsudek mylný.
Máte tam překlep, ta skupina se jmenuje "... lesbiens".
Že na stránky s překlepem vylezou většinou amatérské stránky, je pochopitelné.
A než začnete dělat úsudky o demografii, tak si nejdříve vyžádejte sociodemografický report toho serveru. Zjistíte z něj, že je váš úsudek mylný.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 10. 2007 20:40
Nový
Re: blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
I tak je tam blog.cz asi 4x .) Takze vime, odkud se bere navstevnost.
No a ze v sociodemu jsou take starsi lide, mate pravdu, mozna ano.. spousta starsich lidi z fulltextu seznamu tam klikne kdyz je to vecne na prvni strance vysledku.. (treba ceska pojistovna:o) Jinak ti co tam pisou blogy, to jsou deti.. Na estranky.cz jsou rozhodne starsi blogujici uzivatele a diky tomu se tam da obcas i neco cist:o)
Vlastne me napada, ze jestlize vime, ze vetsina lidi, co pise na blog.cz jsou deti a presto sociodemo je starsi, tak z toho vyplyva, ze nahodnych uzivatelu z fulltextu je mnohem vice, nez tech, co pisou a diky tomu dokazou ten vek zvednout.
Omluvam se, ale myslim, ze nejsem daleko od pravdy, hazel bych to do stejneho kose s ic.cz, wz.cz atd.. Ale ti v netmonitoru nejsou.. dle toplist.cz by ale take poskladaly spoustu nahodneho traficu..
Spolecne ale maji vsichni jeden jmenovatel stejny.. komercne totalne neuchopitelni pro velke zadavatele..
No a ze v sociodemu jsou take starsi lide, mate pravdu, mozna ano.. spousta starsich lidi z fulltextu seznamu tam klikne kdyz je to vecne na prvni strance vysledku.. (treba ceska pojistovna:o) Jinak ti co tam pisou blogy, to jsou deti.. Na estranky.cz jsou rozhodne starsi blogujici uzivatele a diky tomu se tam da obcas i neco cist:o)
Vlastne me napada, ze jestlize vime, ze vetsina lidi, co pise na blog.cz jsou deti a presto sociodemo je starsi, tak z toho vyplyva, ze nahodnych uzivatelu z fulltextu je mnohem vice, nez tech, co pisou a diky tomu dokazou ten vek zvednout.
Omluvam se, ale myslim, ze nejsem daleko od pravdy, hazel bych to do stejneho kose s ic.cz, wz.cz atd.. Ale ti v netmonitoru nejsou.. dle toplist.cz by ale take poskladaly spoustu nahodneho traficu..
Spolecne ale maji vsichni jeden jmenovatel stejny.. komercne totalne neuchopitelni pro velke zadavatele..
5. 10. 2007 21:07
Nový
Původ návštěvnosti, demografie
celé vlákno
Milý anonyme,
ad "Takze vime, odkud se bere navstevnost. ". Ano, já to vím, mám přesné statistiky. Mimochodem, Google vrací blog.cz na ten váš dotaz také na prvních místech. Tedy vaše premisa o "nekvalitním fulltextu Seznamu" se buď týká i Google (a Jyxa a Centra) nebo je prostě špatná. Také byste se mohl zamyslet nad tím, jestli na daný dotaz (pokud by člověk trval na těch dvou s) existují i nějaké lepší stránky než ty na blog.cz. Nejspíš ne - všechny jsou stejně dobré/špatné.
ad "Vlastne me napada, ze jestlize vime, ze vetsina lidi, co pise na blog.cz jsou deti". Jesliže víme, píšete. Jenže vy nevíte (usuzujete z pár dětí z okolí). Já vím o něco lépe (uživatelé nám totiž vyplňují profil včetně věku) a tak vidím, že jsou tam zastoupeny všechny věkové skupiny. Podrobný profil mohu poslat reklamkám i investorům.
Chápu nicméně jak jste ke svému dojmu došel, protože hodně lidí při pohledu na žebříčky udělá stejnou chybu. Vidí tam spoustu článků od teenagerů. Jenže nezapomeňte, že takový teenager je mnohem plodnější než dospělák - dospělý třeba napíše dva dobré články za týden, zatímco teenager vychrlí třeba deset článků za dvě hodiny. Tedy teenagerské články pak vévodí počtem. Ale už nevévodí čteností (tedy i reklamním potenciálem), kde se na blog.cz víc prosadí články kvalitní a s dlouhodobou hodnotou.
ad "komercne totalne neuchopitelni pro velke zadavatele". Když nevidíte cestu, neříkejte že neexistuje. My ji známe a máme technologie, jak ono "uchopení" realizovat. Opět to ale není něco, co bych chtěl uvádět do diskuzí, ale zase jen reklamkám a investorům.
ad "Takze vime, odkud se bere navstevnost. ". Ano, já to vím, mám přesné statistiky. Mimochodem, Google vrací blog.cz na ten váš dotaz také na prvních místech. Tedy vaše premisa o "nekvalitním fulltextu Seznamu" se buď týká i Google (a Jyxa a Centra) nebo je prostě špatná. Také byste se mohl zamyslet nad tím, jestli na daný dotaz (pokud by člověk trval na těch dvou s) existují i nějaké lepší stránky než ty na blog.cz. Nejspíš ne - všechny jsou stejně dobré/špatné.
ad "Vlastne me napada, ze jestlize vime, ze vetsina lidi, co pise na blog.cz jsou deti". Jesliže víme, píšete. Jenže vy nevíte (usuzujete z pár dětí z okolí). Já vím o něco lépe (uživatelé nám totiž vyplňují profil včetně věku) a tak vidím, že jsou tam zastoupeny všechny věkové skupiny. Podrobný profil mohu poslat reklamkám i investorům.
Chápu nicméně jak jste ke svému dojmu došel, protože hodně lidí při pohledu na žebříčky udělá stejnou chybu. Vidí tam spoustu článků od teenagerů. Jenže nezapomeňte, že takový teenager je mnohem plodnější než dospělák - dospělý třeba napíše dva dobré články za týden, zatímco teenager vychrlí třeba deset článků za dvě hodiny. Tedy teenagerské články pak vévodí počtem. Ale už nevévodí čteností (tedy i reklamním potenciálem), kde se na blog.cz víc prosadí články kvalitní a s dlouhodobou hodnotou.
ad "komercne totalne neuchopitelni pro velke zadavatele". Když nevidíte cestu, neříkejte že neexistuje. My ji známe a máme technologie, jak ono "uchopení" realizovat. Opět to ale není něco, co bych chtěl uvádět do diskuzí, ale zase jen reklamkám a investorům.
AligaThor (neregistrovaný)
6. 10. 2007 9:15
Nový
Re: blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
Tady\ si zase někdo zase řeší asi své komplexy, co? Blog.cz je projekt, který dle mého rozhodně stojí za zmínku. Rozhodně má ve srovnání s konkurencí co nabídnout.
Andalusia (neregistrovaný)
6. 10. 2007 9:21
Nový
Re: blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
Co máte prosím proti dětem, důchodcům a jednoduchosti? Opravdu si vy nafoukanci myslíte, že k tomu aby např. Čapek napsal Bílou nemoc, potřeboval znalost html? Blog.cz - má jedinou chybu, a tou je to, že se v době špiček špatně načítá, protože je přetížený - a že tam píší samé děti? A co třeba tohle: http://eurabie.blog.cz
Grovik (neregistrovaný)
7. 10. 2007 1:35
Nový
Re: blog.cz jen nafoukla bublina
celé vlákno
Chcete tvrdit, že tyto názory má dospělá osoba? Dospělá osoba s IQ nad 85?
Mimochodem pomalost je příšerná.
Mimochodem nepřesunula se stránka jinam?
Mimochodem pomalost je příšerná.
Mimochodem nepřesunula se stránka jinam?
amazon (neregistrovaný)
7. 10. 2007 23:10
Nový
ještě v plenkách
celé vlákno
používám mnoho let blogger.com, za tu dobu prošel spousty vylepšeními a taky převzetím pod křídla google (nevím jestli je to dobře), a každopádně mi skvěle funguje. Nezanikne, nebude mít výpadky, jako české ekvivalenty čehokoli - máme málo příkladů z minulosti jako ztracené emaily a pod.?
Aailyyn (neregistrovaný)
27. 12. 2007 14:50
Nový
blog.cz
celé vlákno
jo, blogy z blog.cz povětšinou stojí absolutně za starou bačkoru (výjimky jsou, neříkám že ne, než mi tu někdo zas bude mávat pod nosem odkazem na nějaký "normální" blog, ale je to tak jeden z kolika, ze sta ?), ale je fakt, že právo odsuzovat ty blikací z půlky okopírovaný hrůzy asi nemáme... když se těm dívenkám chce v tom stádečku (všichni stejný designy, články na stejný témata) být, tak ať si jsou, je to jejich volba a naše volba je to prostě nečíst, když nechceme (beztak hromada těch blogů dlouhého trvání nemá a jejich autorky je po pár týdnech prostě opustí)