Blog FFFILM vyzval čtenáře, aby mu dobrovolně přispívali. Za tři týdny vybral 48 324 korun

Filmový recenzent František Fuka vyzval před několika týdny čtenáře svého blogu s filmovými recenzemi, aby mu na jeho provoz přispěli buď jednorázovou platbou nebo částkou strhávanou každý měsíc automaticky z účtu.  Nejde o to, abyste mě ohromili nějakou úžasnou částkou za prvních pár dní, ale o to, abych se mohl dejme tomu po dvou měsících podívat a říct si OK, za FFFILM dostávám X peněz měsíčně, je pravděpodobné že budu v příštích měsících dostávat průměrně stejné peníze, tudíž si jinou prací…

Filmový recenzent František Fuka vyzval před několika týdny čtenáře svého blogu s filmovými recenzemi, aby mu na jeho provoz přispěli buď jednorázovou platbou nebo částkou strhávanou každý měsíc automaticky z účtu. 

Nejde o to, abyste mě ohromili nějakou úžasnou částkou za prvních pár dní, ale o to, abych se mohl dejme tomu po dvou měsících podívat a říct si OK, za FFFILM dostávám X peněz měsíčně, je pravděpodobné že budu v příštích měsících dostávat průměrně stejné peníze, tudíž si jinou prací musím vydělat dalších Y peněz k tomu, abych měl na hypotéku, psy a jiné životní radosti, napsal Fuka.

Výsledek ho příjemně překvapil: za dvacet dnů v prosinci přišlo od fanoušků FFFILMu na jeho účet 48 324 korun. K zaslání příspěvku mohou využít PayPal, bankovní převod, systém Flattr (viz loňský článek na Lupě) nebo virtuální měnu BitCoin.

EBF6

Fuka nabízí každému možnost sledovat, jak se finanční situace blogu den po dni vyvíjí. Nejúspěšnější byl den po Mikuláši, kdy čtenáři poslali 8 917 korun, nejméně úspěšná pak neděle 11. prosince s příjmem 87 Kč. 

Celkově má graf po počátečním prudkém nárůstu zvolna klesající tendenci. I tak ale Fukův příklad může dát naději producentům kvalitního obsahu, kteří si zoufají, že je internetová reklama neuživí.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 25. 12. 2011 1:21

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »