Hlavní navigace

Blog Módní peklo kupuje firma Webdio. Opravdu?

Petr Kočí 13. 4. 2012

Finalistka loňské Křišťálové Lupy, brněnská bloggerka Ada, prodala známý blog Módní peklo pražské firmě Webdio, tvrdí zpráva z České pozice. Skutečnost je složitější: Ada pro Webdio pracuje již delší dobu.

Zprávu o prodeji Módního pekla poskytl České pozici jednatel Webdia Jan Zajíc. „Budeme spravovat web hlavně po technické stránce a věnovat se prodeji reklamy. Jeho obsah bude nadále vytvářet hlavní bloggerka Ada, do něj nijak zasahovat nebudeme. Jde nám spíše o to, aby se Ada mohla více věnovat tomu, co jí baví, tedy psaní článků, a neměla tolik práce s technickým provozem serveru,“ řekl. Cenu transakce neprozradil.

Ada, která skončila loni druhá v anketě Křišťálová lupa v kategorii One (wo)man show, ovšem tímto způsobem spolupracuje s firmou Webdio již delší dobu. Vedle Módního pekla pro ni vytváří také obsah serveru Arome.cz a je uvedena i v seznamu zaměstnanců. Do­ména modnipeklo.cz je na firmu Webdio převedena už od loňského srpna.

EBF16

Samotná Ada, která nechce zveřejňovat své příjmení, loni v říjnu svou spolupráci s Webdiem Lupě popsala takto: „Firma Webdio do projektu vstoupila zhruba před měsícem. Jediná změna, která se zatím udála, je právě převod domény a přesun blogu na jejich server. Takže se opravdu starají jen o tuto jednu technickou věc. Společně plánujeme novou podobu Pekla, chtěli bychom ho rozšířit, přidat nový obsah, nové funkce, ale to je zatím ještě hudba budoucnosti. V aktuální podobě je Peklo skutečně čistokrevná one woman show a všechna chvála i nadávky patří na mou hlavu.“

Proč se tedy informace o vstupu Webdia objevuje v České pozici právě nyní, s více než půlročním zpožděním? Může jít o pokus firmy k blogu větší pozornost. Na příští týden totiž plánuje spuštění redesignu a přidání nových funkcí, jako je módní poradna.

Našli jste v článku chybu?
DigiZone.cz: Parlamentní listy: kde končí PR...

Parlamentní listy: kde končí PR...

Lupa.cz: Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Poučný příběh jednoho rozšíření pro Chrome

Podnikatel.cz: Vrcholový řídící zaměstnanec za 75 tisíc

Vrcholový řídící zaměstnanec za 75 tisíc

Měšec.cz: „Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

„Ukradli“ jsme peníze z bezkontaktních karet

Vitalia.cz: Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Voda z Vltavy před a po úpravě na pitnou

Podnikatel.cz: Takhle se prodávají mražené potraviny

Takhle se prodávají mražené potraviny

120na80.cz: Co je padesátkrát sladší než cukr?

Co je padesátkrát sladší než cukr?

Vitalia.cz: Tohle všechno se dá usušit

Tohle všechno se dá usušit

Lupa.cz: Adblock Plus začal prodávat reklamy

Adblock Plus začal prodávat reklamy

Lupa.cz: Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Patička e-mailu závazná jako vlastnoruční podpis?

Vitalia.cz: Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Když bílkoviny, tak jíme ty nekvalitní

Podnikatel.cz: Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Udělali jsme velkou chybu, napsal Čupr

Vitalia.cz: Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Tipy: Kde zaručeně koupíte dobré maso

Vitalia.cz: Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Tesco nabízí desítky tun jídla zdarma

Vitalia.cz: dTest odhalil ten nejlepší kečup

dTest odhalil ten nejlepší kečup

DigiZone.cz: Na jaká videa se vlastně díváme

Na jaká videa se vlastně díváme

Vitalia.cz: Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Tohle jsou nejlepší česká piva podle odborníků

Podnikatel.cz: Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

Byla finanční manažerka, teď cvičí jógu

DigiZone.cz: Nova opět stahuje „milionáře“

Nova opět stahuje „milionáře“

Podnikatel.cz: Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují

Letáky? Lidi zuří, ale ony stále fungují