Blog Módní peklo kupuje firma Webdio. Opravdu?

Finalistka loňské Křišťálové Lupy, brněnská bloggerka Ada, prodala známý blog Módní peklo pražské firmě Webdio, tvrdí zpráva z České pozice. Skutečnost je složitější: Ada pro Webdio pracuje již delší dobu.

Zprávu o prodeji Módního pekla poskytl České pozici jednatel Webdia Jan Zajíc. „Budeme spravovat web hlavně po technické stránce a věnovat se prodeji reklamy. Jeho obsah bude nadále vytvářet hlavní bloggerka Ada, do něj nijak zasahovat nebudeme. Jde nám spíše o to, aby se Ada mohla více věnovat tomu, co jí baví, tedy psaní článků, a neměla tolik práce s technickým provozem serveru,“ řekl. Cenu transakce neprozradil.

Ada, která skončila loni druhá v anketě Křišťálová lupa v kategorii One (wo)man show, ovšem tímto způsobem spolupracuje s firmou Webdio již delší dobu. Vedle Módního pekla pro ni vytváří také obsah serveru Arome.cz a je uvedena i v seznamu zaměstnanců. Do­ména modnipeklo.cz je na firmu Webdio převedena už od loňského srpna.

KL_NOMINACE

Samotná Ada, která nechce zveřejňovat své příjmení, loni v říjnu svou spolupráci s Webdiem Lupě popsala takto: „Firma Webdio do projektu vstoupila zhruba před měsícem. Jediná změna, která se zatím udála, je právě převod domény a přesun blogu na jejich server. Takže se opravdu starají jen o tuto jednu technickou věc. Společně plánujeme novou podobu Pekla, chtěli bychom ho rozšířit, přidat nový obsah, nové funkce, ale to je zatím ještě hudba budoucnosti. V aktuální podobě je Peklo skutečně čistokrevná one woman show a všechna chvála i nadávky patří na mou hlavu.“

Proč se tedy informace o vstupu Webdia objevuje v České pozici právě nyní, s více než půlročním zpožděním? Může jít o pokus firmy k blogu větší pozornost. Na příští týden totiž plánuje spuštění redesignu a přidání nových funkcí, jako je módní poradna.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 16. 6. 2012 12:10

Školení UX: Jak zapojit uživatele do designu

  •  
    Jak dostat ono tajemné UX do designu.
  • Ve kterých fázích zapojit uživatele, abyste dostali nejvíc muziky za nejmíň peněz.
  • Jak vytvářet jednoduché a srozumitelné persony

Detailní informace o školení UX »