Hlavní navigace

Blogeři na Lupě znovu získali honorář

Aleš Miklík

Během listopadu se na blozích na Lupě objevila další pěkná řádka povedených spotů, ze kterých jsme jako každý měsíc museli vybrat bohužel shora omezený počet těch, kteří si zaslouží honorář. Posuzování nebylo jednoduché, nicméně nakonec se z finanční odměny mohou těšit autoři těchto blogů: http://jankuv.blog.lupa.cz http://management.blog.lupa.cz http://jilm.blog.lupa.cz http://beneta.blog.lupa.cz http://skritkuv.blog.lupa.cz http://iphone.blog.lupa.cz http://halogan.blog.lupa.cz

Během listopadu se na blozích na Lupě objevila další pěkná řádka povedených spotů, ze kterých jsme jako každý měsíc museli vybrat bohužel shora omezený počet těch, kteří si zaslouží honorář. Posuzování nebylo jednoduché, nicméně nakonec se z finanční odměny mohou těšit autoři těchto blogů:

http://jankuv­.blog.lupa.cz http://manage­ment.blog.lupa­.cz http://jilm.blog­.lupa.cz http://beneta­.blog.lupa.cz http://skritkuv­.blog.lupa.cz http://iphone­.blog.lupa.cz http://halogan­.blog.lupa.cz

Všem oceněným blogerům děkujeme za skvělou práci a ostatním adeptům držíme palce, aby se v příštím ocenění dostalo i na ně. A máte-li pocit, že to dokážete přinejmenším stejně dobře jako výše uvedení, není důvod váhat – stačí u nás založit blog, začít jej plnit kvalitním obsahem (věnovaným převážně Internetu a IT) a peníze mohou začít chodit i vám.

Našli jste v článku chybu?
7. 12. 2006 17:02
anonym (neregistrovaný)
Chápu proto me zajímá, který ze spotů na tomto blogu byl za minulý mesíc obsahove, stylisticky az po subjektivni nazor hodny ohodnoceny. Protoze trvam na tom ze to jen jen PR a nebo hra s cisly bez realneho zakladu. Neni na tom nic exklusivniho ani informacne bohateho. Kazda soutez, vyber, anketa, musi mit nejak pravidla a tady to pusobi jako ze se zde vybiraji bud spriznene blogy nebo ciste nahodne. Nejsteli schopni vysvetlit proc je tento blog vybran tak realne uvazuju o smyslu udelovani odme…
7. 12. 2006 14:21
Kriterii pro vyberu spotu, ktery bude odmenen (tj. nikoliv celeho blogu) je vic - od obsahove, informacni a stylisticke urovne (vc. treba exkluzivity prinesenych informaci) pres delku spotu (mnozstvi informaci) az po ryze subjektivni dojem hodnotitelu (redakce). Vysledny verdikt je pak plne v kompetenci redakce. Co se tyce uvadeni ocenenych spotu, rozhodli jsme se hned pri spousteni blogovaciho systemu, ze je uvadet nebudeme.