Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Bobika

Arthur Dent
Arthur Dent (neregistrovaný)
7. 10. 2004 7:15 Nový

Nápaditá reklama

celé vlákno
Pamatujete se na tu reklamu, ve které přišla rodinka do obchodu s elektrospotřebičema, tatík si stoupnul před obrovskou televizi, chvíli to "děsně prožíval" a nakonec požádal prodavače o "dvě... tužkové baterie" ???

A vzpomenete si na co ta reklama byla, nebo si z ní pamatujete jen toho trotla? :)
Mem
Mem (neregistrovaný)
7. 10. 2004 7:50 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Nejdriv jen na trotla :-), ale po chvili logickeho uvazovani (ze si nemohl to domaci kino dovolit;) mi to evokuje nejaky spotrebitelsky uver ;-)
Eso
Eso (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:23 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
No, popravde, ja si nepamatuju, co to propaguje skoro u zadne reklamy, vtipne nebo nudne, dobre nebo spatne. Asi je to dalsi druh reklamni slepoty.

Pamatuju si reklamu na Ebanku (Nemusim!) a to asi proto, ze na me pusobila silne negativne a ty postavy, co rikaly Nemusim na me svym chovanim pusobily jako arogantni hovada.

Pak vim ze je reklama, kde jsou polonahe Missky a ta je na nejakou vodu, ale nejsem si jist na jakou.

Deje reklam si pamatuju (muz a zena na lavicce, ona mu sebere noviny | lide skacou z vysky do prazdna a pos nimi se objevi bazen/pohovka... | auto v lese napadnou prisery - ale je to jen sen | spousta reklam na auta, ktera za velebne hudby projizdi mestem a vsichni se na ne divaji, nebo rezou zatacky v serpentinach | chlapecek ma diky pracimu prasku "uspech" ve skole) - vsechny ty sceny si pamatuju, ale co propaguji, to netusim :-))

Pavel
Pavel (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:52 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
chlapecek ma diky pracimu prasku "uspech" ve skole) - vsechny ty sceny si pamatuju, ale co propaguji, to netusim

Že by prací prášek? ;-)

Honza
Honza (neregistrovaný)
7. 10. 2004 13:41 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Samozrejmne. Ale jde o to ze nevi na jaky praci prasek. Predpokladam, ze nejde o reklamu na zvyseni obecneho povedomi o tom ze neco jako praci prasek existuje a lide by to meli v zajmy lepsi hygieny pouzivat.

Ja taky nevim o jaky praci prasek slo.
Karl
Karl (neregistrovaný)
7. 10. 2004 18:21 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
To mate pravdu, znacka by se vedet mela, pokud ovsem ta reklama neni rafinovana tak, ze znacku si sice nezapamatujete, ale kdyz jdete do marketu, tak automaticky sahnete po onom prasku na ktery byla reklama. ;-)
Eso
Eso (neregistrovaný)
7. 10. 2004 19:37 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
No, ono to je asi stejně skoro jedno.

Není to tak, že 90% prášků na trhu vyrábí dvě globální společnosti - Henkel a Proctor and Gamble?

Roj
Roj (neregistrovaný)
8. 10. 2004 0:14 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Ja jsem zil dlouha leta v nevedomosti, az diky uzasne reklame jsem se dovedel, ze 90% zenskych se pochcava v divadle a jeste o tom tise a vasnive vzdychaji do radia v primem prenosu.
Tohle blaho si muzete vychutnat kazdou hodinu na CRo.
To uz je lepsi sezrat ten polstar z gauce :-)
Dan
Dan (neregistrovaný)
15. 10. 2004 13:07 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Lebo vo vasej domacnosti zrejme perie manzelka, mozno ona si pamata na aku znacku pracieho prasku bola ta reklama. Skus sa jej spytat :). Totiz ked ten produkt aktivne nepouzivas, tak sa nevyznas ani v znackach (stavim sa ze si pomenies ta k maximalne na dve znacky pracieho prasku, z ktorych jedna sa uz 15 rokov nevyraba). Ked su ovsem v televizii alebo radiu reklamy na aDSL pripojenie, tak si urcite pamatas ktora reklama patri ku ktorej firme. Samozrejme - znova za predpokladu ze pracujes v oblasti IT/Internet.
Rosťa
Rosťa (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:09 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Důležité je, abyste si až v okamžiku, kdy budete před nákupním rozhodnutím, vybavil ta sdělení a spojil si to s konkrétním výrobkem (a tady abyste byl cílová skupina, což u pracího prášku nejste). Reklamy nejsou k tomu, abyste si vybavil spot a řekl, co to propagovalo, ale aby až se budete rozhodovat o konkrétní koupi, abyste si vybral ten jeden konkrétní. A ještě jednu funkci některé reklamy plní - při jejím sledování uděláte rozhodnutí něco koupit. To je vše :-)
e=mc2
e=mc2 (neregistrovaný)
26. 10. 2004 8:00 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Důležité je, abyste si až v okamžiku, kdy budete před nákupním rozhodnutím, vybavil ta sdělení a spojil si to s konkrétním výrobkem...

Aha! eBanka - reklamne zdelenie: "Nemusim!" Takze je to jasne, idem si otvorit ucet CSOB ;)))

Lander Otto
Lander Otto (neregistrovaný)
2. 11. 2004 22:37 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Chcete rici, ze kdyz ted nevim ze ta reklama byla na Becherovku, tak pri rozhodovani co me pingl donese si na to podvedome vzpomenu?
dan
dan (neregistrovaný)
31. 3. 2005 15:32 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Ano, to jsou presne argumenty, ktere zivy multimiliardovy reklamni business. Nicmene krome elementarniho vlivu propagace na zvyseni prodeje, kdy hlavni roli hraje zvyraznovani existence konkretni znacky nebo produktu, se nic z toho ostatniho nepodarilo exaktne prokazat.
Víteček
Víteček (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:56 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Nebyla to reklama na ČSOB spotřební úvěry?
David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:32 Nový

Re: Nápaditá reklama

celé vlákno
Ano. Byla. Dokonce se velmi dobře umístila i v loňském kole soutěže o nejlepší finanční reklamu, kterou dělá Měšec.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:24 Nový

Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
Bohuzel nekteri zakaznici a kreativci z reklamek se nechaji unest a nechapou, ze reklama neni soutez o nejvtipnejsi spot, ale zpusob jak prodat vyrobek. Presne z duvodu uvedenych v glose je "Bobik" jedna z nejhorsich reklam vubec, ackoliv je vtipna a bezesporu napadita.
Jinak u mne to dopadlo jeste hure, dialog vypadal takto:

Schizofrenik.mozek[0] = "Ci to vlastne byla reklama?"
Schizofrenik.mozek[1] = "No ja myslim, ze na Atlas.cz."

Takze za prachy Centrum si lide z Atlasu zvysili povedomi o sve znacce v me hlave. To ze to patri nekomu jinemu jsem zjistil az mnohem pozdeji. Jeste jsem si rikal: "ti hosi z Atlasu maji ale napady". :-)
jika
jika (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:32 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
Stejnou zkusenost jsem udelal ja v nasi firme. Pracuji v internetovy firme a prekvapilo me, ze cele jedno nase oddeleni (6 lidi) se smalo tomu jak tomu Seznamu ten Atlas nechal zapichnout pejska. Nedej boze potom "normalni populace".

- jika -


Fra
Fra (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:06 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
No to mi taky prislo vtipny, ale moc lidi to asi nenapadlo :-) Patri to do kategorie odbornych vtipu, ktere zavedl uz Jara Cimrman. H2SO5 apod.
Jerry
Jerry (neregistrovaný)
7. 10. 2004 10:07 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
Ovšem H2SO5 není vtip, to opravdu existuje. ;-)
Cimrmani si to už opravili.
ZD
ZD (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:38 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
že by kyselina peroxosírová? :)
deda.jabko
deda.jabko (neregistrovaný)
7. 10. 2004 14:40 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
ale my si tim tu peknou anekdotu nebudeme kazit :-)
Jerry
Jerry (neregistrovaný)
7. 10. 2004 16:27 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
Ale jo, ovšem tím se nám stal z odborného vtipu vtip neodborný.
Solvina
Solvina (neregistrovaný)
8. 10. 2004 19:12 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
No spis z odbornyho chemickyho stal odborny cimmrnanologicky vtip...
JKL
JKL (neregistrovaný)
7. 10. 2004 10:03 Nový

Bobik - vtipna reklama na Seznam???!!!

celé vlákno
No ja jsem nedavno mluvil s kamaradem, a ten mi o te reklame vypravel se slovy, ze se mu hrozne libila a ze je to reklama na Seznam.cz. Ja ji videl dvakrat a stihnul jsem si i vsimnout, ze je na Centrum. Nicmene ty reakce lidi vypovidaji o tom, ze si pamatuji vtipnout reklamu na nejaky vyhledavac nebo katalog stranek (bud to bylo centrum, atlas nebo seznam). :-) takze vlastne uspech. JKL
pepino
pepino (neregistrovaný)
22. 7. 2006 20:08 Nový

Re: Bobik - velmi spatna reklama

celé vlákno
Reklama je výborná ty jsi debyl . Ja mam taky pejska ale tohle je reklama ty pako !!!
Yossariann
Yossariann (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:44 Nový

Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Dovolím si přípodotek coby člověk, pracující v reklamě cca 10 let. Reklama je vtipná, nápaditá, produkčně velmi dobře zvládnutá a správně pracuje s vžitým klišé (Číňani jedí psi), které je navíc zřejmě pravdivé. Zásadní chyba téhle reklamy spočívá však v tom, že je generická - tzn. ten samý příběh lze přilepit - přesně jak tu někdo poznamenal - třeba klidně na Atlas.cz. A protože hlavní sdělení má být "Běžte tam, kde vám rozumějí", tak by stejný příběh fungoval i na jazykovou školu, na exotickou restauraci s personálem hovořícím česky, na psychiatrické sanatorim, na poradenský servis a další.
Centrum.cz ve své reklamě prokaučovalo to, co jej činí jedinečným - a tím je právě slovo centrum = střed, hlavní bod. Pokud by pracovalo s faktem jakéhokoli "centra", přiřaditelnost ke značce by významně vzrostla. Přesto si troufám říct, že je to jeden z nejlepších českých spotů posledních let a dle mého bude aspirovat na úspěchy nejen u diváků, ale i v kreativních soutěžích po celé Evropě.

Live Long and Prosper.
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 8:55 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Samozrejme, ze to je pravdive - dole na jihu (Kanton), ve Vietnamu a jiste i jinde v jizni Asii. Jedi se tam nejenom psi, ale i kocky, opice, sovy, proste vsechno...

http://animalrights.webz.cz/psi_kocky.htm
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:00 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
A třeba i krysy a veverky. Ostatně přestože řada lidí má kvůli tomu čínany a asijce za barbary (proč?), oni mají za barbary nás, že jíme králíky. Tam je totiž králíček chovaný v kleci podobné té na křečka a představa králíka na pekáči je pro ně podobná, jako když si psofil představí pudla na pekáči.
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:03 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Ještě bych si dovolil detail k té adrese http://animalrights.webz.cz/psi_kocky.htm

Drama je to myslím akorát kvůli těm psům a kočkám. Běžte se podívat do drůbežárny či na jatka v ČR. Sice tam nestahují zvěř zaživa, ale krutost ke zvířatům se té popisované IMHO leckdy podobá. A to o sobě tvrdíme, že jsme civilizovaní.
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:08 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Samozrejme souhlasim. Ale presto si myslim, ze tady uz si snad lide budou davat pozor, aby zachazeli se zviraty lepe, je na to zakon - v Asii neco takoveho cekat nemuzeme. Idealni by samozrejme bylo vsechny velkochovy zakazat. Anebo nejist maso a nekupovat vyrobky z kuze. I to se da...
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:31 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Pak bychom ale nemeli kosit obili. Dyt je sakra zivy ...
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:37 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Čoveče, vy byste nemohl být ani vegetarián :-). Mně zabíjení zvířat pro jídlo nevadí, jsem masožravec, ale přesto mám dojem, že by utrpení našich pokrmů ještě v živém stavu mělo být minimalizováno, o tom snad žádná, ne?
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:50 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Priste musim uvozovat svoje prispevky tagem <ironie> i kdyz z toho ironie uplne odkapava :-)
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:51 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Taky jsem tam snad dal ":-)", vy to používáte taky, tak snad je jasné, o co jde, ne?
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 22:00 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Krutost vuci zviratum v Asii je preci jen vetsi, jak uz jsem zminoval, u nas jsou zakony proti tyrani zvirat. Pravda ale je, ze velkochovy u nas a treba transporty zvirat na jatka je barbarstvi, nad kterym jednou budou nasi potomci kroutit hlavou, jak to vubec bylo mozne.
Kazdy mame alternativu, nejist maso (nebo alespon ne z velkochovu).
Roj
Roj (neregistrovaný)
8. 10. 2004 0:20 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Taky mame alternativu nejist vubec.
Jsou silne natury, kteri to vydrzeli po cely zivot.

Ja zas nejim zemlovku, coz povazuju za romumnejsi alternativu :-)
Norman
Norman (neregistrovaný)
8. 10. 2004 12:37 Nový

Zastavte vraždění zvířat...

celé vlákno
... jezte lidi! :-)

Stejně je jich už moc. :-)
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:13 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Králíci se ale v Číně jedí také...
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:16 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
No, možné to je, ale myslím, že je to na podobné úrovni, jako u nás taky určité minority jedí psy a kočky. Zkrátka mezi slušnou společností je to tam tabu. Aspoň co jsem se s tím setkal (v Thajsku).
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:47 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
"O Číňanech se říká, že snědí úplně všechno, co má čtyři nohy a není to stůl, všechno, co létá a není to letadlo, a všechno, co plave a není to loď." :)

Tak treba v Kantonu se opravdu ji vsechno:
http://www.asiahotels.com/cityguides/china-guangzhou.asp


The biggest street market in Guangzhou is Qingping Market. For tourists however, this market is more of an attraction than a shopping destination. Those looking for the exotic will certainly find it here. The Chinese medicine section has a selection of all sorts of roots and herbs, and also dried animal parts that are traditionally believed to be medicinal. Walk further north along the market and you will encounter a menagerie. Live animals — from the mundane (eg chickens and RABBITS) to the not-so-usual (eg turtles, snakes and insects) — are sold and sometimes slaughtered on the spot. This meat market will be morbidly fascinating to those who are used to getting their meat packed and frozen from the supermarket.
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:56 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Ten první odstavec evidentně souhlasí. Jedna známá pracovala ve spedičce, kterou sem Vietnamci kromě textilních padělků vozili i potraviny - prej něco tak nechutnýho v životě neviděla. Koňský nohy se zbytkama kůže s chlupama apod. V Asii se fakt sní úplně všechno. Já jsem třeba v Thajsku ochutnával slepičí nohy (opravdu jen ten spodek s třema prstama, co po něm slepice chodí). Zajímalo mně, co na tom mají a musím říct, že jíst se to dalo, ale nic extra to nebylo (narozdíl od smažených kobylek, to byla fakt pochoutka). Smažené slepičí hlavičky i se zobákama jsem už neriskoval :-)
Roj
Roj (neregistrovaný)
8. 10. 2004 0:07 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Nahodou pejsci jsou chutni a zdravi!
Takovy pejsek je chovan s laskou, netrpi zadnym stresem, je krmen mineraly a stopovymi prvky, drzen v cistote. To se s kuratama vubec neda srovnavat!!
Pejsek je mnohem kvalitnejsi lahudka nez nejake mdle kure plne negativni energie :-)
Jen je potreba si dat pri lovu pejsku pozor na to, neni-li v blizkosti pan/panicka.
Ale da se to naucit. :-)
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
9. 10. 2004 22:58 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Ja myslim, ze spousta lidi, alespon tech starsich, uz psa jedla. Jen se to proste, na jidelnicku, jmenovalo "zverinovy gulas", takze to nevedi a ziji ve mile predstave o sve "civilizovanosti" ;-)
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
8. 10. 2004 9:49 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Tak to ty nohy byly asi polotovar. V Budapešti mají obrovskej čínskej trh a hned vedle čínu pro Číňany. Dal jsem si tam salát z okrájených slepičích pařátků - a od té doby kdykoliv jsem v Pešti, tak tam na ně jedu. Už jsem to hledal i v Praze, ale nenašel. Všecko "zcivilizované" pro Evropany.
Celý nohy si tam Číňani kupovali a odnášeli s sebou. Asi je ještě nějak upravovali doma. Zeptat jsem se nemoh, maďarsky umím pár slov a čínsky akorát děkuju.
Petr Král
Petr Král (neregistrovaný)
7. 10. 2004 13:18 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
já myslím, že nemusím být "psofil", aby se mi u představy pudla na pekáči zvedal žaludek... ale souhlasím jiný kraj, jiný mrav.
LK
LK (neregistrovaný)
7. 10. 2004 13:40 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
To je fakt. Znám hafo lidí (v ČR), kterým se zvedá kufr z vepřovýho pečenýho kolene, nad kterým já naopak slintám. Každýmu co jeho jest :-)
Ant
Ant (neregistrovaný)
7. 10. 2004 17:52 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Když ti pes nechutná, tak ho nejez.

Jí se vepř, kráva, kůň, osel, králík, pes, nutrie, jelen, srnec, koza, ovce, klokan. Slepice, krůta, husa, kachna, bažant, křepelka, holub, vrána, pštros.

Když se masíčko dobře připraví, není co řešit.

A to, že v jiných krajích k tomuto výčtu přidají papouška, sovu, opici, velrybu, tuleně nebo papuchalka, je celkem logické.
hx
hx (neregistrovaný)
7. 10. 2004 21:51 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
O to snad ani nejde, jake druhy zvirat se kde jedi, jde o muceni zvirat a vybijeni ohrozenych druhu, coz je v Cine na dennim poradku.
Torf
Torf (neregistrovaný)
8. 10. 2004 9:38 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Buldoček asi nebude ohroženým druhem.
A někomu možná bude připadat jako "masné plemeno".
Vítězslav Novák
Vítězslav Novák (neregistrovaný)
8. 10. 2004 9:52 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Čau-čau JE masné plemeno. Čínský jedlý pes, vyšlechtěný na jídlo. Jak buldoček, nevím.

Z pudla by se mi asi kufr zvedl, hlavně kdyby mi zaskočily ty chlupy... ;-)))
Ant
Ant (neregistrovaný)
8. 10. 2004 10:15 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
1. v té reklamě nebyl pudl
2. pes se nejí s chlupama
3.dobrou chuť :)
Chian lon gam
Chian lon gam (neregistrovaný)
8. 10. 2004 10:18 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
2. - hele, mluv za sebe :-D
Milan
Milan (neregistrovaný)
14. 1. 2005 17:47 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
ten pes byl Mops.
Ben Achmal
Ben Achmal (neregistrovaný)
20. 10. 2004 12:20 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
V Nemecku je posledni dobou stylove jist i opici rodu Homo Sapiens :-)))
Ant
Ant (neregistrovaný)
20. 10. 2004 12:43 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Nepoužil bych termín opice. Přece jen se jedná už o primáta.
Mem
Mem (neregistrovaný)
8. 10. 2004 7:13 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Jenze u nas se jako domaci mazlicci chovaji taky kralici (zakrsli, berani, ... staci se podivat do libovolneho zverimexu), a pritom to druhe skupine lidi nevadi v jejich chovu a pojidani, takze ta argumentace pro Cinany mi trochu nesedi ;-)
Vlada
Vlada (neregistrovaný)
7. 10. 2004 9:15 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
Uznavam, ze me nenapdlo, divat se na to z tohodle pohledu, ale na druhou stranu bych kvalitu reklamy posuzoval tim, jak moc se o ni mluvi. A o teto reklame se mluvi HODNE. Nepamatuji se, ze by nekdo rozebiral treba reklamu na kosmetiku ...
Jura
Jura (neregistrovaný)
9. 10. 2004 13:41 Nový

Re: Dobrej spot, ale...

celé vlákno
:) Sakra a ja si vzdycky myslel, ze lidi co pracuji v reklame me nemuzou dostat, ale ted vidim, ze jste v tomto ohledu sakra pripraveni. :D. Jit na reklamu s takovou filozofickou uvahou je dost narez.
Patrik
Patrik (neregistrovaný)
7. 10. 2004 10:03 Nový

Re: Vlada

celé vlákno
S tou kosmetikou je to pravda: máme u nás v práci dvě kolegyňky - Avon Ladies - a na jejich apely "Pojďme si povídat o..." házejí všichni bobek.
DaD
DaD (neregistrovaný)
7. 10. 2004 10:47 Nový

Bobika

celé vlákno
Skoda ze ten namet je tak sprofanovany. Videl jsem ho minimalne v Ally McBealove (kde to bylo i vtipnejsi) a mozna i v jinych reklamach...

Skoda, ze nevymysleli neco puvodniho :-(
Mem
Mem (neregistrovaný)
8. 10. 2004 7:17 Nový

Re: Bobika

celé vlákno
Ocividne pro vetsinu lidi zprofanovany neni :-/
Je to ten samy pripad jako vtipy, ktere se periodicky objevuji mezi lidem (semtam alespon aktualizovane), "vetsina" se jim zasmeje, jako by je jeste neslysela, par jedincu si na ne pamatuje a divi se, jak nekdo muze tak stary a otrepany vtip vubec sirit (viz. Zlata mriz na St@are ;-)
andrea
andrea (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:08 Nový

můj názor

celé vlákno
to, že si lidi zapamatujou bobika je super, až to uvidí vícekrát, zapamatujou si, na koho to je. tak přece reklama funguje - má zaujmout a pak říct informaci... na mě to funguje :-) určitě víc než seznam nebo atlas.. díky za bobíka, jinak by v tv byly samé prací prášky :-)
Karl
Karl (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:11 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Mimochodem vite na jake pivo byla ta reklama s tou partou kamaradu co sla pred rokem? vycvikove tabory apod...
David Špinar
David Špinar (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:16 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Staropramen.
Karl
Karl (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:36 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Vyborne. A prave tato kampan nekdy v polovine byla vyhodnocena tak jak se tady bavime. "Vsichni" ji znali, ale na jake to bylo pivo vedelo zlomek lidi. Sam jsem musel asi 10s premyslet nez jsem si vzpomel. A to reklamy dost sleduji. Dalsi spoty pak vice propagovali znacku... Alespon takto me to bylo prezentovano s konkurencni PR agentury. (konkurencni vuci zhotoviteli te reklamy).
m
m (neregistrovaný)
7. 10. 2004 11:47 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
jelikoz to podporili z jinych stran - loga, nalepky na bednach, cepicky lidem kteri s nima behali jak posuci...

tak vim naprosto presne..

myslim ze toto je jedna z mala reklam kde funguvalo - vidim, je to vtipne a zaroven jeste pamatuji...

u centrumu by to chtelo jeste neco k tomu (propagacni jizdy aut, nejake cenrum poute nebo tak...
bohuzel k tomu nedojde (tolik penez zase nemaji ):-)
Torf
Torf (neregistrovaný)
7. 10. 2004 17:42 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
A víte na jaké pivo byla reklama: synchronizované "plavání" s pivem v hospodě mezi stolama???
Tuhle jsme se o tom v hospodě dohadovali a trvalo hodně dlouho než di někdo vzpoměl.
hermik
hermik (neregistrovaný)
7. 10. 2004 17:50 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
No prece na Plzensky Prazdroj, hlavni to partner olympijskeho tymu.
Torf
Torf (neregistrovaný)
7. 10. 2004 17:55 Nový

Re: můj názor

celé vlákno
Je na Prazdroj, ale nemohli jsme si nikdo vzpomenout. . Asi jsme nebyli ten správný vzorek :)
jf
jf (neregistrovaný)
7. 10. 2004 12:39 Nový

Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
... a cestou mě odchytli výzkumníci veřejného mínění a protože jsem byl v dobrém rozmaru, nechal jsem se chytit.
Probíhal výzkum - Reklamy na tvrdý alkohol - Jagermeister, Fernet, Fernet Citrus a Becherovka. A skoro u všech byly moje odpovědi Nemyslím, že tato reklama dobře propaguje daný výrobek. Prostě nějaký příběh, který jsem většinou nepochopil a jen na konci slogan.
A tam jsem se přesvědčil, že tyhle reklamy na mě nefungují, protože jsem koukal, že reklama "dva chlapi v baru, hraje Only You, jedna ženská, na mě se podívala, přijde druhá ženská, máš pravdu, na tebe se podívala" je na ... (pan Špinar jistě doplní :-) Fakt jsem to netušil, podezříval jsem jiný nápoj.
Karl
Karl (neregistrovaný)
7. 10. 2004 13:10 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Ta reklama je votom, ze kdyz pijete spravny napoj, tak si zasukate s hezci zenskou nez kdyz budete pit rum. Ale kamarad i kdyz pije taky fernet tak si zasuka az s druhou ligou. Porad je na tom ale velice dobre! Druha liga neni vubec spatna. Techto reklam je prece vetsina. Kdyz sezerete tycinku tak vyfotite lepsi fotky nez troubove co ji k svacine bagetu od manzelky. To jsou proste brandove reklamy. Reklamy jake by jste asi chtel (tedy co propaguji polopatisticky vyrobek) jsou v teleshopingu. Vezmete ultimatechoper, kvard betonu a melete... za 890 Kc budete mlit doma....Pardon za vulgarismy.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
7. 10. 2004 19:37 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Fakt je to reklama na fernet? Já žil v přesvědčení, že na Becherovku...
Karl
Karl (neregistrovaný)
7. 10. 2004 19:56 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
A kruci... ja koupil litr ferneta :-(
Roj
Roj (neregistrovaný)
8. 10. 2004 0:08 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Druha liga taky liga :-)
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
7. 10. 2004 22:09 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
A to ja zil v dommeni, ze je to na nejaky Magistr :-)
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
7. 10. 2004 22:48 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Autoři kampaně z nás musejí mít opravdu radost... :-)

Ale u "Bobika" si Centrum pamatuji naprosto zřetelně, protože když jsem ji viděl poprvé, celou dobu jsem přemýšlel, na co to asi tak může být reklama.

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
8. 10. 2004 13:54 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Obavam se, ze jim to muze byt putna - myslim si, ze tento vzorek populace rozhodne nejedna pod vlivem reklamy, ale spise zdraveho rozumu....(mozna jsem naivni:->>)
dk
dk (neregistrovaný)
8. 10. 2004 17:36 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Hodně naivní...

Doporučuji Obchodníky s vesmírek od Pohla, je to sice karikatura, ale trefná :)

Nebo jinak.... Zahodíte naše oblečení a koupíte si konkurenční výrobek? Jsme šťastni, díky naší reklamě se v něm nebudete cítit dobře, podvědomě na něm hledat vady, pak si kalhoty "náhodou" natrhnete o ostrý roh a hned poběžíte koupit si znovu naše zboží...

Reklama a zdravý rozum jsou v trvalé opozici :)

Vtipnost nemá s účinností mnoho společného, hlavně na sebe režiséři upozorňují za peníze klienta... No, jistou funkci to má, abyste neměli pocit přílišného "masírování" nablblou reklamou... Ale stejně, to musí jít na primitivní instinkty -- sex a další požitky

dk
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
9. 10. 2004 13:10 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Taky jsem si to kdysi myslel, ale už jsem tu v diskusích několikrát viděl kritiku CZ.NIC za to, že má účet u ČSOB, protože kdyby ho měl u e-Banky, šlo by doménu zaplatit během pěti minut. To je IMHO názorný příklad, že i čtenáři Lupy (diskutující pod články) mohou pod masáží zavádějící reklamní kampaně dospět ke zcela mylnému závěru (přesně v souladu s cíli kampaně).
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 10. 2004 8:33 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Tady nesouhlasim. Jsa dlouholety klient eBanky (program Alpha, davno nenabizeny) mohu zodpovedne rici, ze skutecne tu domenu by slo zaplatit behem 5-ti minut. Mozna Vam uniklo, ale transakce uvnitr eBanky se deji do nekolika minut (tech 5 povazuji za realne), navic to neni jen o prevodu penez z uctu na ucet, ale o bezpecny a implementovatelny InternetBanking, ktery jim kupodivu funguje jiz hodne let (na rozdil od vsech ostatnich).
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
11. 10. 2004 9:37 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Převody v rámci banky on-line jsou snad už dnes samozřejmostí, už je několik let využívám v KB a jejich netbankingu.
Ale to pohodlí, jako když u obchodníka kliknu na ikonku, přihlásím se do eB a mám ten příkaz předvyplněný to není.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
11. 10. 2004 10:07 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Samozřejmě mi neuniklo, že to u eBanky možné. Jenže vám nejspíš uniklo, že přesně totéž je možné i u té ČSOB. A velmi pravděpodobně i u většiny zbývajících větších bank.

A právě to jsem měl na mysli: eBanka rozjela masivní přesvědčovací kampaň, jejímž cílem bylo vsugerovat méně informovaným zákazníkům, že jejich služby elektronického bankovnictví jsou něco mimořádného, co nikdo jiný nemá. Bez ohledu na zjevnou nepravdivost tohoto tvrzení se jim to, zdá se, docela dobře podařilo, a to i v kruzích, kde bych to rozhodně nečekal.

Očekávám, že stejně úspěšná bude ČP i s posledním výkřikem, lživou kampaní o tom, že když máte povinné ručení u České, všichni mohou být v klidu, protože Česká všechno ráda, rychle a ochotně zaplatí.

PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
11. 10. 2004 10:31 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
No mohu rici, ze i dneska spouste bank trva pomerne dlouho nez prevedou penize z uctu na ucet, resp. nez to zaregistruji IS, coz je presnejsi... - u CSOB situaci nevim, u KB vim docela presne...:-) Jinak si myslim, ze eBance ten primat (a bezpecnost je stale na stejne urovni!) uprit nelze a je to uz hoooodne let...

PS: Nevim, proc sem tahate Ceskou sporitelnu, kdyz se bavime o bankach...

Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
11. 10. 2004 10:48 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Netahám sem Českou spořitelnu (což je banka), ale Českou pojišťovnu. Tahám ji sem proto, že je vlastníkem eBanky.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
11. 10. 2004 11:42 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
U KB situaci vím asi nejpřesněji ;-). Veškeré platby pořízené ať už v bance nebo pomocí přímého bankovnictví jsou IHNED zpracovány a připsány příjemci. Jediné zakoktání bývá pokud ty peníze chci použít na platbu kartou nebo výběr v bankomatu a to bych asi svedl dílem i na MUZO.
Dan Lukes
Dan Lukes (neregistrovaný)
11. 10. 2004 13:52 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Problem ale typicky nebyva ve vlastnim prevodu penez. Ten obvykle byva v neschopnosti automaticky a bezpecene klienta o teto skutecnosti informovat. A to, pokud vim, nema vyreseno uspokojive zadna banka, vcetne EB. Podotykam, ze zaslani nezabezpeceneho emailu nebo SMS nepovazuji za "bezpecne informovani" ...

A snad jeste k puvodnimu prispevku - kdyby mel NIC ucet u EB, tak by domena skutecne sla zaplatit do 5 minut - pro klienty EB. Ze jej ma u CSOB, tak muze domenu do peti minut zaplatit klient CSOB. A v dlouhodobych statistikach (i kdyz me informace jsou v teto chvili uz ponekud zastarale) ma daleko vice klientu ucet u CSOB nez u EB. A ostatni klienti, kteri mohou "rychle" zaplatit jedine tak, ze zajdou osobne na pobocku prislusne banky ? Ty bude mozna zajimat, ze CSOB ma daleko hustsi sit pobocek nez EB ...

Tak v cem na byt vlastne ona udajna vyhoda uctu u EB ?

Kamil
Kamil (neregistrovaný)
13. 10. 2004 10:49 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Když jsem Bobíka viděl prvně, tak jsem řval a tekly mi slzy, takže jsem neviděl a neslyšel konec a musel jsem se druhej den zeptat ostatních, na co ta reklama byla :)

Už jsem se naučil jména všech zvířátek, co moje rodina vlastní - dva pejskové a koucourek - umím je všechny říct jako kuchař v reklamě a moje žena to moc ráda slyší :) :)

a mimochodem - reklamy na Staropramen se myslím vžily i dáky slovnímu spojení staropramen chlapark, nesmíte to vidět jen z pohledu jednoho spotu ...
PeT
PeT (neregistrovaný)
10. 10. 2004 12:11 Nový

Re: Já jsem se právě vrátil z oběda...

celé vlákno
Samozrejme je na Becherovku... ;-)
Je s podivem jak moc lidi si to plete.

PeT
Petr Král
Petr Král (neregistrovaný)
7. 10. 2004 13:22 Nový

Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
a napadlo vás taky, že ten Bobik je vlastně ten pes, který propaguje Seznam? že by Centrum přálo konkurenčnímu maskotovi takový konec? ;)
Tom
Tom (neregistrovaný)
7. 10. 2004 14:42 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
Pes ze Seznamu je na první pohled inteligentní zvíře. Bobík je typický gaučový polštář. Ten si zasloužil sežrat. :)
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
7. 10. 2004 15:03 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
Vy jíte gaučové polštáře? To asi není nic moc, ani když se to okoření...
Eso
Eso (neregistrovaný)
7. 10. 2004 16:27 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
gaučo je honák dobytka, ne? ;-)
_p
_p (neregistrovaný)
8. 10. 2004 14:34 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
a gaucovo polstar bude pivni bricho honaka dobytka. no potes pambu... :))
Eso
Eso (neregistrovaný)
7. 10. 2004 16:26 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
No ja vubec nevim, ze ma Seznam v reklame psa (mozna ani nevim, ze ma reklamu...)
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
8. 10. 2004 8:27 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
Jé, vždyť jen na jejich homepage je ten pes minimálně 2x.
Eso
Eso (neregistrovaný)
8. 10. 2004 9:09 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
Zjevně jsem na homepage Seznamu už hodně dlouho nebyl.
Kotrhačka
Kotrhačka (neregistrovaný)
26. 10. 2007 10:40 Nový

Re: Bobik je pes Seznamu? :)

celé vlákno
Jo
Ondrej Valek
Ondrej Valek (neregistrovaný)
7. 10. 2004 14:59 Nový

Scanability

celé vlákno
Scanability? To ma byt nejaky patvar aby se rymoval s usability? A nechcete taky u komercnich webu sledovat imageability a payability?

Ne ted vazne, teto technice se rika skimming, a naprosto bezne se pouziva k rychlemu nastudovani rozsahleho textu, pripadne k objeveni urcite konkretni informace. A na vsech lepsich jazykovych skolach Vas toto nauci, a u narocnejsich testu (napr. Cambridge Certifikate in English) je jejich ovladnuti naprosto nezbytne.

Jen doufam, ze se z toho vaseho 'scanability' nestane hype, ktery by vedl k tomu, ze se vsechna klicova slova na strankach budou obevovat 3x vetsi a cerveno-tucna.
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
7. 10. 2004 15:53 Nový

Re: Scanability

celé vlákno
Cambridge Certificate in English neni "narocnejsi test", on to totiz neni test vubec. Je to skupina testu zacinajicih naprosto trivialnim First Certificate in English a konce Proficiency in English, ktery uz lze oznacit jako docela narocny.
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
8. 10. 2004 13:51 Nový

Re: Scanability

celé vlákno
NO ja tedy nevim, ale pamatuju si, ze odborne kruhy - odbornici na tuto problematiku - to nazyvaji jeste jinak (aspon nam to tvrdili v kurzu rychlocteni) a ja radsi zustanu u zavedeneho zgo'mnuti' (pravda, jako profici, kteri ctou na jednu fixaci klidne A4, na to fakt nemam)
Nalim
Nalim (neregistrovaný)
8. 10. 2004 19:00 Nový

Re: Scanability

celé vlákno
Jeste by se daly pouzit debility, to se taky krasne rymuje :-)
Hana Skoumalová
Hana Skoumalová (neregistrovaný)
7. 10. 2004 18:41 Nový

Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
takže se nedivím, že ji stáhli. A Centrum od té doby bojkotuju, budu si to na ně pamatovat.

Závěr tedy je, že lidi, kterým se líbila, nevědí, na co byla, zato ti, kterým zvedla žaludek, si to na Centrum budou pamatovat hodně dlouho. ;-)
cc
cc (neregistrovaný)
7. 10. 2004 20:07 Nový

Re: Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
Hani musím tě zklamat, právě před chvilkou běžela a opět jsem se dobře pobavil. A dokonce už od začátku jejího vysílání jsem si všiml, že je na Centrum.
Ovšem jestli jim to pomůže to ví bůh.
Za Seznamem je Google a potom dlouho nic... (v ČR)
Zednář
Zednář (neregistrovaný)
7. 10. 2004 20:28 Nový

Re: Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
V čem to hodnotíte? V návštěvnosti? No to jistě ne... V přehlednosti? Těžko. V kvalitě funkcí (email, vyhledávač apod.)? Také pochybuji. V čem jsou Seznam a Google v Česku první a pak dlouho nic?
cc
cc (neregistrovaný)
7. 10. 2004 21:08 Nový

Re: Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
V tom, jak jsou využívány lidmi k vyhledávání.
kubik
kubik (neregistrovaný)
8. 10. 2004 13:47 Nový

Re: Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
Myslite "Seznam, nenajdu, co neznam"? ;-)
Yuhů
Yuhů (neregistrovaný)
7. 10. 2004 23:44 Nový

Jsou lepší ve využívanosti

celé vlákno
http://www.toplist.cz/global.html

předposlední tabulka
miroslav.kucera
miroslav.kucera (neregistrovaný)
7. 10. 2004 22:13 Nový

Re: Ta reklama je naprosto nechutná,

celé vlákno
Je to velice vtipna reklama, dost jsem se pobavil :-)
David
David (neregistrovaný)
8. 10. 2004 12:58 Nový

ta reklama je prece o necem jinem

celé vlákno
je to vlastne konkurencni reklama a v te reklame usmazej psa..a kdo ma jako symbol psa na svem portalu ??
uživatel si přál zůstat v anonymitě
10. 11. 2006 0:20 Nový

Re: ta reklama je prece o necem jinem

celé vlákno
Cent.cz?
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
8. 10. 2004 13:26 Nový

A může být i hůř...

celé vlákno
Ve vlaku jsem se podobným nechtěným odposlechem dozvěděl, že běží "SUPER" reklama z fotbalového prostředí (bankomaty ČS), samozřejmě následoval dramatický popis děje i nálady a závěrečná otázka, na kterou banku reklama byla. Odpověď mi vyrazila dech.
Zněla sebevědomě a byla velmi pohotová: "Na Komerčku!".
Reklama prostě hrála pro někoho jiného, "podpis" byl asi málo zřetelný.
Michal Kubeček
Michal Kubeček (neregistrovaný)
15. 10. 2004 21:58 Nový

Re: A může být i hůř...

celé vlákno
Teď jsem tu reklamu konečně viděl a řekl bych, že problém je hlubší, než jen v nedostatečném zdůraznění vlastní značky. Ony totiž v celou dobu v hledišti stadionu vlají černočervené vlajky, které se velmi výrazně podobají logu Komerční banky a svým způsobem jsou mnohem výraznější než to jedno logo ČS na bankomatu, které se tam navíc objeví jen na pár sekund. Opravdu nechápu, jak je možné, že si toho nikdo z tvůrců ani zadavatelů reklamy nevšiml.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
14. 11. 2004 1:32 Nový

Re: A může být i hůř...

celé vlákno
Naprosto souhlasím! A zdůraznil bych (z poslední věty předešlého příspěvku) hlavně odpovědnost zadavatele spotu. Kdo to schvaloval?
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
26. 9. 2006 9:09 Nový

Noo...

celé vlákno
Je to chyba tvurcu reklamy, stacilo do konceptu zapracovat Centrum a zminit ho v prvni casti...
Yarda
Yarda (neregistrovaný)
25. 12. 2008 8:44 Nový

Bobika

celé vlákno
Jediné co by stačilo zaregistrovat doménu www.bobika.cz, která by přesměrovala uživatele na centrum a reklama by měla mnohem větší efekt. Velká škoda, že se toto nezrealizovalo. Yarda
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem