Boj o nejlepší mobilní aplikaci roku 2016 začal. Nominujte své oblíbence

Hledají se ty nejlepší mobilní aplikace z dílen českých a slovenských vývojářů. Zapojte se i vy a podpořte své oblíbené služby.

Jste taky jedni z těch, kdo každodenně nebo alespoň občas využívá mobilní aplikace ať už na svém chytrém telefonu nebo tabletu? Zaujaly vás za poslední rok některé natolik, že byste je rádi viděli ve finálovém boji o nejlepší mobilní aplikace? 

Pak je nezapomeňte nominovat. Stačí vyplnit krátký online formulář, který najdete na webu ankety Mobilní aplikace roku 2016. Čas máte do neděle 27. března. Své projekty mohou samozřejmě nominovat i samotní vývojáři, provozovatelé či jejich výrobci. 

Nominace probíhá v těchto 8 kategoriích:

  • Aplikace pro lepší svět
  • E-commerce aplikace
  • Klientský servis 
  • Média
  • Hry
  • Životní styl
  • Novinka roku
  • Tabletovka roku

Z nominovaných projektů odborná porota vybere ty nejlepší kandidáty. O jejich finálním pořadí a absolutním vítězi budete moci rozhodnout opět vy v hlasování, které proběhne od 19. dubna do 22. května. 

Aplikace, která získá absolutně nejvyšší počet hlasů, se stane Mobilní aplikací roku 2016. Své ceny bude letos udělovat i odborná porota. Ta ocení ty nejlepší projekty v kategorii Marketingová inspirace a Počin roku. Navíc rozdá dvě speciální ocenění, a to Zvláštní cenu ExperienceU a Zvláštní cenu Blind Friendly. 

EBF16

Výsledky pak budou vyhlášeny 15. června na setkání Communication Wednesday. Vývojář vítězné Mobilní aplikace roku 2016 získá bannerovou kampaň na serverech společnosti Internet Info v hodnotě 150 000 korun.

Hlavním partnerem akce je společnost T-Mobile. Partnery jsou Dobrý web a Blind Friendly. Mediálními partnery jsou Andriodmarket.cz, Applenovinky.cz, Appliště, Dotekománie.cz, Jablíčkář.cz, Letemsvětemapplem.eu, Lupa.cz, Mobilenet.cz, Root.cz, Smartfoun.cz a SmartMania.cz. Akce je uskutečněna v produkci společnosti Internet Info a pořadatelem je nezávislá podnikatelská síť TUESDAY Business Network.

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»