Hlavní navigace

Boom mobilního marketingu prý nastane nejdříve v roce 2011

Jiří Macich ml.

Náš sesterský server Podnikatel.cz přináší rozsáhlý rozhovor s Janou Vyhlídalovou, tedy ředitelkou pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2. Rozhovor se točí okolo mobilního marketingu a reklamy v mobilních telefonech. Existují výzkumy, podle kterých 91 procent uživatelů mobilních telefonů má svůj telefon do jednoho metru od sebe přes celý den. A spousta lidí si nedokáže představit, jak by mohla bez telefonu žít, říká Jana Vyhlídalová, když vypočítává výhody mobilního…

Náš sesterský server Podnikatel.cz přináší rozsáhlý rozhovor s Janou Vyhlídalovou, tedy ředitelkou pro informační a reklamní služby společnosti Telefónica O2. Rozhovor se točí okolo mobilního marketingu a reklamy v mobilních telefonech. Existují výzkumy, podle kterých 91 procent uživatelů mobilních telefonů má svůj telefon do jednoho metru od sebe přes celý den. A spousta lidí si nedokáže představit, jak by mohla bez telefonu žít, říká Jana Vyhlídalová, když vypočítává výhody mobilního marketingu.

Český mobilní marketing je na tom prý dosti slušně. Když se budeme srovnávat s trhy jiných zemí, tak si troufám říci, že máme mobilní marketing na poměrně vysoké úrovni. Jsme relativní malý a mladý trh ve srovnání se zahraničím a přesto nabízíme široké portfolio produktů mobilního marketingu, uvedla Jana Vyhlídalová, která však očekává, že příští rok bude ještě ve znamení vzdělávání trhu. Boom bych viděla na období let 2011 a 2012, upřesňuje ředitelka pro informační a reklamní služby Telefóniky O2. Více ve výše odkazovaném rozhovoru.

Našli jste v článku chybu?