Britové z Dentsu Aegis kupují tuzemskou agenturní skupinu Adexpres

Po necelých osmi letech fungování se tuzemská značka přesune pod křídla velké zahraniční agentury.

Pohlcením Adexpresu získá londýnská firma i celý balík agentur. Digitální mediálku Adexpres, kreativní agenturu Bistro, její odnož zaměřenou na sociální média Bistro Social a mobilní vývojáře ze studia Mobile Internet. Firma o obchodu informovala v tiskové zprávě

Pro samotné agentury se víceméně nic moc nezmění. Tedy kromě jména. Adexpres Group bude sloučen pod značku Dentsu Aegis Network Czech Republic & Slovakia. Ve vedení zůstává dosavadní šéf Jan Galgonek. Nad ním bude šéf nové firmy – Petr Chajda.

EBF16

Obchod se domlouval celé dva roky. Spojením vzniká digitální a kreativní online skupina s počtem 140 lidí. Ve skupině Adexpres Group jich dnes dělá devadesát. Podle odhadů by se roční obrat nové sloučené firmy mohl jen v digitálním světě pohybovat kolem 600 milionů korun.

České agentury ze stáje Adexpresu se díky novým majitelům mohou dostat i k zahraničním klientům. Dosud se totiž věnovaly globálním značkám, ale spíš jen v českém prostředí. Pracovaly třeba pro Českou spořitelnu, McDonald’s, Heineken, Hero či GlaxoSmithkline. S Brity přichází i Adidas, Mastercard nebo Rewe.

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »