Hlavní navigace

Brněnský BabelCamp se blíží, potvrzeno je 35 přednášejících

Redakce

První středoevropský barcamp věnovaný sociálním médiím vypukne v Brně už za necelé dva týdny. Posledních 50 vstupů budou organizátoři rozdělovat příští pondělí.

Nejméně 35 řečníků, z České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska či Chorvatska se podělí o své zkušenosti se sociálními médii na BabelCampu, který proběhne 31. srpna v brněnskému klubu Fléda. Za projektem stojí anglicky psaný Babel Guide Adama Zbiejczuka.

Kromě známých českých jmen jako je Josef Šlerka, Pavel Ungr či Vít Horký budou na setkání přednášet také zástupci středoevropských startupů, agentur či médií. Mimo jiné spoluzakladatel polské analytické firmy SoTrender.com Jan Zajac, spoluzakladatel polského systému pravidelných debat o sociálních médiích Czwartek (Thursday) Social Media Dawid Pacha, šéf chorvatské SM agentury iSTUDIO Daniel Ackermann, manažerka sociálních sítí rakouského deníku Der Standard Lisa Stadler nebo maďarský zakladatel projektu Brandvocat Péter Kádas.

test 3

Organizátoři také vyhlásili „Social Beer Contest“, což je výzva pivovarům, aby na BabelCamp přišly předvést, jak pracují se sociálními médii – mohou prezentovat případové studie, statistiky či výsledky svých facebookových aplikací. O vítězi rozhodne hlasování účastníků. „Česká republika je zemí s nejvyšší spotřebou piva na osobu a rok. Není divu, že pivo bereme velmi vážně – což platí také v okamžiku, kdy se bavíme o marketingu. A protože je pití piva rozhodně pravou sociální aktivitou, patří pivovary mezi firmy, které chápou důležitost Facebooku a sociálních médií obecně,“ vysvětluje Zbiejczuk. Zápisné pro pivovary je sud piva, dodává.

Kapacita setkání je omezená a organizátoři vybírají účastníky mimo jiné podle zajímavosti jejich přihlášek. „Prvních sto je potvrzených a druhou stovku budeme vybírat,“ potvrdil Lupě Adam Zbiejczuk. „Možná to navýšíme ještě o dalších padesát. Je ale pravda, že se asi nedostane na všechny,“ dodal. Registrovat se můžete zde.

Našli jste v článku chybu?