Hlavní navigace

Broadband si žádá obsah

Martin Kopta

Průměrný příjem za jednoho zákazníka širokopásmového připojení k Internetu se loni rozpočítával tak, že 85 procent připadlo poskytovateli připojení, osm procent připadlo pronajimateli hardwaru a sedm procent získali tvůrci obsahu. To je sakra málo, pokud žijete z tvorby obsahu, ale pořád lepší než pouhá tři procenta o rok dříve. Jak se sytí trh, získávají poskytovatelé obsahu stále větší podíl z měšce peněz na úkor poskytovatelů připojení. Zvolil jsem si perspektivní obor, snad to zítra na…

Průměrný příjem za jednoho zákazníka širokopásmového připojení k Internetu se loni rozpočítával tak, že 85 procent připadlo poskytovateli připojení, osm procent připadlo pronajimateli hardwaru a sedm procent získali tvůrci obsahu. To je sakra málo, pokud žijete z tvorby obsahu, ale pořád lepší než pouhá tři procenta o rok dříve. Jak se sytí trh, získávají poskytovatelé obsahu stále větší podíl z měšce peněz na úkor poskytovatelů připojení. Zvolil jsem si perspektivní obor, snad to zítra na nějakou Valentinku zapůsobí. (ISDN)

Našli jste v článku chybu?