Toto je strasne zajimave tema. Hlavne to neplati generalne. Pokud vyjde CD s oblibenym autorem a obvykla sleva vydavatelstvi je po mesici na trhu 25%, uplne to ignoruji a kupuji ihned. Pokud bude sleva 75% na U2 nebo podobne divne veci, tak mne to nezajima.
Predstava ze si koupim knizku kvuli sleve, i kdyby byla 99% je obskurni.
Pravdu mate s auty, nikdy bych nekoupil auta za plnou cenu. Nicemu to ale nevadi, za plnou cenu kupuje jenom statni sprava a automobilka to vubec nenacenuje tak, ze by si myslela ze tu Fabii za 490 kKc koupim. Nebudu ale kupovat auto s nejvetsi slevou, ale pockam si na to moje. V tomto pripad jsem zkazeny maximalne. Nove auto nepotrebuji tak abych si priplatil 100 000 Kc.
Bakala ma hranici nekde jinde, ten ceka na slevu na ostrov Svaty Stefan.
Jestli dám finance na reklamu a lidi slyší o výrobku / službě a nezkusí si ji, nebo daleko menší peníze obětuji na slevy a zákazníci si mohou šířit recenze o e-knize a tak se e-kniha dále propaguje, tak je pro mne i kupujícího zákazníka daleko finančně šetrnější a hlavně efektivnější slevový server.
Mám Samsung galaxy SII, a nemám na něm téměř co číst. Časopisy prakticky nevycházejí v e-podobě (Level mi ani neodpověděl, zda něco takového chystá.)
Reklama na e-knihy nenexistuje.
Propagace typu- kup si 3 knihy na minimální cenu (= nauč se platit na internetu) chybí.
Klasický romám bych si v elektronické podobě nekoupil, ale paperback- proč ne?
To je prave zasadni omyl, nebot kdyz date ty prachy na reklamu (ktera je stekne knicemu) tak si minimalne nekanibalizujete svuj segment trhu. Kdyz ty prachy date do slev, tek vyslete naprosto jasny signal, ze hotnota te veci/sluzby/... je ta se slevou. Za vic si to pak uz nikdy nikdo nekoupi.
Verte tomu, ze moc dobre vim co mluvim, protoze sem delal castecne pro automobilku, ktera presne tenhle problem resila - ze lidi uz odmitaji nakupovat jinak, nez se slevou. Na zadny jiny marketingovy akce nereagovali.
Souhlasím, že se e-knihy moc nepropagují. Mé zkušenosti s vydáváním e-knih jsou ale opačné. Prodej je (dle článku) nadprůměrný, ale žít se z toho ještě nedá. Nadprůměrný, protože jsme zkusili prodej e-knih pomocí slevových serverů a ty se ukázaly jako dobrý "marketingový nástroj". Dokonce se pak na doporučení začaly prodávat i mimo ně.
V minulosti jsem se o tomto tématu na Lupě již, v některé z diskusí, zmínil.