Hlavní navigace

Candy Crush Saga to osladí Číňanům. Přiveze jim ji Tencent

17. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Momentálně nejpopulárnější facebooková a mobilní aplikace může ještě růst. Čínský Tencent ji totiž chce předhodit svým zákazníkům.

Dohoda s vývojáři cukrovinkové hry by měla zaručit největší čínské internetové firmě zvýšení počtu mobilních uživatelů na trhu, kde na internetu surfuje 618 milionů lidí.

Dohoda s King Digital je pro nás zásadní. Oni mají skvělou hru a my máme zase skvělou platformu a možnosti, tvrdí Steven Ma, viceprezident Tencentu. Jeho firma totiž momentálně bojuje o podíl s místním rivalem Alibabou, který se chystá letos na vstup do Spojených států, respektive na tamní burzu. 

Šéf mobilních vývojářů King Digital zase v dohodě vidí možnost udělat z nekonečného rozbíjení bonbónových trojic, čtveřic nebo pětic nejúspěšnější hru na celém světě. První krůčky udělaly obě firmy při vstupu na japonský a jihokorejský trh. 

BRAND24

King Digital Tencent potřebuje. Candy Crush Saga je totiž jednou z mála her, která studiu vydělává. A vydělává tak, že tvoří 95 procent všech příjmů. Loni díky ní ale vyskočil zisk z 7,8 milionu na více než půl miliardy. 

Firma je díky tomu oceňována přibližně na sedm miliard dolarů, ale po jejím vstupu na burzu se stalo přesně to, před čím experti varovali. „Strašák Zynga“ zafungoval, a hned první den klesla cena akcií o patnáct procent.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).