Command & Conquer 4 bude vyžadovat permanentní připojení k Internetu

Čtvrté pokračování legendární herní série Command & Conquer bude jako protipirátskou ochranu vyžadovat permanentní připojení k Internetu. Společnost Electronic Arts tak následuje například konkurenční Ubisoft a to i přes jeho pořádné problémy s obdobnou formou ochrany, kterým byl věnován náš nedávný článek Protipirátská ochrana se obrátila proti Ubisoftu. Vyžadování permanentního přístupu k Internetu jako validačního prostředku herní průmysl začíná chápat jako náhradu léta kritizované…

Čtvrté pokračování legendární herní série Command & Conquer bude jako protipirátskou ochranu vyžadovat permanentní připojení k Internetu. Společnost Electronic Arts tak následuje například konkurenční Ubisoft a to i přes jeho pořádné problémy s obdobnou formou ochrany, kterým byl věnován náš nedávný článek Protipirátská ochrana se obrátila proti Ubisoftu. Vyžadování permanentního přístupu k Internetu jako validačního prostředku herní průmysl začíná chápat jako náhradu léta kritizované povinnosti mít v mechanice instalační CD/DVD médium hry. V Electronic Arts dokonce původně trvali na tom, že nejde o DRM a připojení je potřeba kvůli aktualizaci online statistik. Po mohutném výsměchu ze strany hráčské veřejnosti však své popírání přítomnosti DRM raději zástupci herního kolosu utlumili.

Hráči by jistě kvitovali, kdyby už i k řádně pořízeným hrám nemuseli shánět „no DVD cracky“ nebo se namáhat s virtuální mechanikou, aby tu skutečnou měli k dispozici. Jenže přesun od povinnosti mít CD/DVD v mechanice ke kontrolování přes Internet si zatím rozhodně většinově nepochvalují. Možná by tak ani nevadila nutnost mít k dispozici připojení k Internetu (při dnešní penetraci), ale Ubisoft v plné nahotě demonstroval nevýhodu tohoto systému při přetížení serverů a jejich následné nedostupnosti. Hráče hra vypoklonkuje i při chvilkových výpadcích konektivity, které třeba u bezdrátových připojení nejsou ničím výjimečným. (GameInformer­.com)

27 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 4. 2012 10:06

Školení e-mail marketingu – pokročilé techniky

  •  
    Jak připravit šablonu moderního e-mailu
  • Jak spustit automatizované kampaně
  • Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Detailní informace o školení e-mail marketingu - pokročilé techniky »