Blažková, prej to nefunguje ani na Mallu, kam ten svět dneska spěje :-))
Obrat z affilu se nám naopak každý měsíc zvyšuje a jen v srpnu byl vysoko přes 20 mil. Kč. Jsou partneři, kteří na tom velmi slušně vydělávají (a jsou i jiní, kteří ne...).
Záleží to vždy na kvalitě affiliate programu. Například Elephant Orchestra provozuje systém eSpolupráce.cz, ve kterém vyplácíme na provizím některým affilům i přes 80 000 měsíčně. Jedná se o relativně mladý program (2009), nicméně už teď patří k největším na trhu a chystáme spouštět řadu dalších produktů. Takže z našeho pohledu má affiliate určitě velký potenciál do budoucna.
Nechci tu spamovat, ale pokud máte o náš affiliate program zájem, více info naleznete na www.espoluprace.cz
Jedna věc k zamyšlení - když si sem sami dáváte reklamu na Váš vlastní aff program, těžko napíšete, že je na nic. Zejména když se Vaše tvrzení nedá ověřit. Hlavně že před vánocemi získáte další reklamy na webech od zdejších čtenářů.
Jinými slovy - hele lidi, také mám aff program na xxxxx, je super, jděte do něj, vyplácíme i 100.000,- na provizích. Že zrovna Vy jste na ně nedosáhli? Vaše chyba, jiní dosáhnou ...
To neplatí jen na Vás, ale obecně. Dokud někdo nedá podložené výsledky, je všechna tato chvála na všechny aff programy jenom mlácení prázdné slámy.
no a prave v tom to je, aby affil v cesku jakztakz fungoval, chce to vyclenit zamestnance ktery bude delat jen to, chce to neustale sypat nove kreativy atd .. tj. zpravidla kdyz si to clovek dopredu spocita, tak zjisti ze naklady na cele tohle budou za rok treba 700tisic az 1milion (0,5mio pocitam jen plat zamestnance) a profit z affilu za ten rok bude v lepsim pripade o neco malo vyssi, v horsim bude dokonce nizsi, cili je efektivnejsi to nedelat vubec a zamestnance alokovat na neco jineho.
pry ani ten affil Mall.cz, ktery treba Idnes toci ostosest (zrejme reklama na prokliky), nefunguje jak ma a jediny duvod proc to idnes jeste dela, je ze maji (jako ostatni portaly v cesku v dobe krize) spoustu volneho prostoru (impresi).
A pro me je to message ze kdyz to nefunguje poradne ani Mallu (pricemz ty stovky jejich banneru jsou myslim hodne profi udelany a konverzni), tak tezko to muze fungovat jinym spolecnostem, ktery treba vubec neprodavaji spotrebni "vsechno" ala Mall.
Ale holt rozhled vetsiny marketeru konci u toho "affil je budoucnost, v zahranici to funguje, huraa to musime mit taky" .. ale jak je naznaceno v clanku, samo nic nefunguje :)