Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Cenové srovnání připojení do 1000 korun

sartori
sartori (neregistrovaný)
21. 2. 2006 7:16 Nový

alternativa

celé vlákno
http://www.99maxprogres.cz/domacnosti/99internet/cenik/
2/2 Mbit, FUP 12 GB, 499Kc mesicne.
MiP
MiP (neregistrovaný)
21. 2. 2006 7:41 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
Jo a to pokrytí je přímo omračující ;o)))
jirka
jirka (neregistrovaný)
21. 2. 2006 10:28 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
Za pripojeni roddinneho domu k siti, i kdyz kabel jde v chodniku 1 m od baraku chteji 60 tisic
sartori
sartori (neregistrovaný)
21. 2. 2006 11:02 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
dokazte to. pomlouvat umi kazdy.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2006 17:23 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
Sem tam volal zakolik mi pripoji barak a odhadli to na 40 000 Kc Myslim ze si tam muze kazdy zavolat a oni mu to reknou
sartori
sartori (neregistrovaný)
22. 2. 2006 7:15 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
coz ovsem za optiku az do domu neni spatna cena, ze?
J
J (neregistrovaný)
22. 2. 2006 13:56 Nový

Re: alternativa

celé vlákno
No nevim, to by paltilo v pripade, ze by tomu odpovidaly sluzby (=> realne prenosove rychlosti >> 10Mbit, pripadne datove limity >> 100GB ).
jozka
jozka (neregistrovaný)
21. 2. 2006 7:24 Nový

Jenom to dokazuje

celé vlákno
Ze nove nabidky broadband pripojeni jsou super akorat tak pro modemisty, ale nikoliv pro uzivatele, kteri maji chut plne vyuzivat potencial internetu.

Napriklad jeden kamarad ma Karneval light, (nebo jak se jmenuje) a byl zvykly se divat na net tv, jak se zvedla rychlost, tak se i automaticky zvedla kvalita prenosu, a behem par dnu byl datovy limit fuc... Takze se dozaduje zachovani smluvnich podminek, neboli puvodni rychlost...
JirkaH
JirkaH (neregistrovaný)
21. 2. 2006 15:39 Nový

Re: Jenom to dokazuje

celé vlákno
Smankote co to je za blabol?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 2. 2006 6:28 Nový

Re: Jenom to dokazuje

celé vlákno
Prosimte, bez si tyhle blaboly zvracet na blesk.cz a neztrapnuj se tady...
Jan Angelovič
21. 2. 2006 7:42 Nový

Karneval

celé vlákno
\"Naopak Turbo 1M od Karnevalu je omezeno 4GB datovým limitem, po jehož vyčerpání následuje snížení rychlosti na 256/64 kbit/s. Dodatečný datový kredit lze zakoupit pouze v bloku 5 GB/ 300 korun.\"

Těch 4GB je ale 2GB up + 2GB down. Raději byste to tam měli doplnit, aby nedošlo k nedorozumění. A data lze u Karnevalu kromě 5GB za 300 Kč také přikoupit 10 GB za 450 Kč, čímž se i mění údaj v posledním grafu.
Koukal
Koukal (neregistrovaný)
21. 2. 2006 9:54 Nový

Re: Karneval

celé vlákno
jeste vetsi chybu v clanku vidim v tvrzeni, ze upload u 3M je 100 kb, pritom je je trojnasobny...
Aleš Miklík aura:88
21. 2. 2006 10:55 Nový

Re: Karneval

celé vlákno
Mate pravdu, tech 100 kbit/s byla chyba, uz je vsak opravena.
jerky
jerky (neregistrovaný)
21. 2. 2006 13:14 Nový

Ještě další chyba

celé vlákno
U Bluetone není při 2048 upload 256, ale 512
Aleš Miklík aura:88
21. 2. 2006 16:07 Nový

Re: Ještě další chyba

celé vlákno
Mate na mysli Bluetone Premium? To je pravda, do clanku jsem to radeji upresnil, diky.
Martin Vyleťal aura:100
21. 2. 2006 12:48 Nový

Re: Karneval

celé vlákno
Dodatečný datový kredit přepočítaný na 1 GB, je přepočítávám u všech ISP z varianty balíčku s nižší objemem dat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2006 15:29 Nový

Re: Karneval

celé vlákno
kez by u chella bylo aspon tech 256/64 po prekroceni, tam to degraduje na smesnych 64/64
mrzout
mrzout (neregistrovaný)
22. 2. 2006 0:22 Nový

Re: Karneval

celé vlákno
Aby ne, kdyz 256/64 je pro ne broadband a nabizej ho za cenu o dost vyssi, nez ma Karneval megabit.

Jinak zajimave na clanku, ze vsechny 256/64 jsou vyrazne drazsi nez 512/128 a prave diky chellu to nejsou jen mobily.
Koukal
Koukal (neregistrovaný)
21. 2. 2006 9:52 Nový

Instalaky u kabelovek

celé vlákno
jak UPC, tak Karnevalmaji sice v ceniku instalacni poplatky, ale jiz drahne let je po nikom nevyzaduji...clanek je ocividne psany narychlo a od stolu...
Semir
Semir (neregistrovaný)
21. 2. 2006 10:13 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Taky me clanek zklamal. Napriklad u rychlosti 1Mbit uvadi pro Bluetone Premium ADSL konecnou cenu 581,9 Kc. Ovsem pri pohledu do ceniku Bluetone zjistime, ze toto je cena pro pripojeni kombinovane s voice sluzbou, za kterou je nutno priplacet jeste pausal (min. 276 Kc bez DPH). Celkem se tedy dostaneme na cenu 910,35 kc. Samotne pripojeni k internetu bez hlasove sluzby je u Bluetone Premium ADSL pro 1024/256 (1:20) 891,31 Kc s DPH (pri uzavreni smlouvy do 30.4.2006 je zvyhodneny mesicni pausal na prvnich 12 mesicu 772,31 Kc s DPH).

Porovnani provideru u 1024/256 neodpovida skutecnosti a tak uz neverim ani zbytku clanku... bohuzel.
Martin Vyleťal aura:100
21. 2. 2006 12:42 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Porovnani provideru opravdu odpovídá skutečnosti. Přestože na webu Bluetone není zcela zřejmé komu se oněch 276 Kč bez DPH platí, mohu Vás ubezpečit, že celá částka skončí v kapse Českého Telecomu. Tedy paušál za telefonní linku platíte Českému Telecomu, tak jak je tomu u všech porovnávaných ISP (samozřejmě kromě kabelovek).
Cena pro koncového zákazníka služby Bluetone Premium ADSL 1024/256 je opravdu 581.9 Kč.
Semir
Semir (neregistrovaný)
21. 2. 2006 16:41 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Omlouvám se, s ČTC již dlouho nemám co do činění, takže jsem předpokládal, že se situace znormalizovala natolik, že využívat ADSL již lze i bez paušálu za pevnou linku. Jak vidím, bohužel tomu tak ještě stále není.

Přesto je však moje námitka stále platná. Nebylo by účelnější porovnávat nabídky připojení k internetu z hlediska zákazníka, a tedy konečné ceny? Jestliže s připojením pomocí ADSL je nutné platit navíc i paušál za pevnou linku, není dle mého názoru možné tyto dvě částky oddělovat při porovnání s jinou formou připojení (wifi,kabel).

Jako zákazníka mne zajíma konečná cena, kterou za připojení zaplatím, nikoli částka, kterou dostane provider (což je podstatou vašich grafů).

Pokud chcete porovnávat jednotlivé DSL nabídky mezi sebou, pak nemám námitek, cena paušálu za linku není relevantní. Ovšem zahrnete-li do přehledu i připojení přes kabel, seriózní by bylo srovnávat ceny z pohledu zákazníka konečné.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 2. 2006 17:48 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Máte pravdu, že hlediska co možná největší objektivity by bylo dobré zdůraznit onen paušál za pevnou linku. Na druhou stranu ale není možné uvádět cenu navýšenou o paušál přímo v grafech, jelikož není chybou ISP, že k tomu, abyste mohl disponovat pevnou linkou musíte platit stálý měsíční paušál, aniž z linky učiníte jediný hovor.
kix
kix (neregistrovaný)
21. 2. 2006 21:04 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
To je přece jedno "čí je to vinou". Nezahrnout poplatek za linku do ceny činí srovnání s jiným typem připojení nemožným.
jiv
jiv (neregistrovaný)
23. 2. 2006 21:27 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Naprosto souhlasím, nemám pevnou linku a pokud bych chtěl ADSL tak musím platit měsíčně nejméně 329 Kč paušál ČTC i když linku pro hlasové služby vůbec nepotřebuji. Proto je pro mě tato platba při srovnání s jinými druhy připojení vždy neodělitelnou součástí ceny ADSL!!!
HK Maly aura:59
23. 2. 2006 21:49 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Ja (respektive rodice) pevnou linku mam a pouzivam na pripojeni UPC.
Martin Vyleťal aura:100
21. 2. 2006 12:17 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Dobrý den.
Důležité je to, co je v ceníku. Je možné, že v minulosti UPC či Karneval některé poplatky v rámci akcí neúčtovaly, ale ve standardní nabídce tam prostě jsou.
Alt
Alt (neregistrovaný)
21. 2. 2006 17:02 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Kdepak... sice v ceniku tam jsou, ale UPC skutecne jiz minimalne 3 roky zadne zrizovaci poplatky neuctuje (krom Chello Flex) a i modem vsem pujcuje zadarmo. To je jenom co si pamatuji ja, jinak to mozna delaji i dele.
Myslim, ze by bylo vhodne toto uvadet (trebas do zavorky, nebo doprovodneho textu), jelikoz i to ma vliv pri rozhodovani (proto jsem trebas ja docasne bez internetu, jelikoz jedina moznost je CTc IEx).
S pozdravem
Zdenek
Zdenek (neregistrovaný)
21. 2. 2006 13:07 Nový

Re: Instalaky u kabelovek

celé vlákno
Autor nemůže za to že kabelovky mají (úmyslný) hokej v ceníku. Je to jejich volba. Pár bulíků si sice když obchodník spiklenecky oznámí ,,instalace stojí pětikilo, ale budete to mít zdarma'' sedne na zadek, ale takto neseriózní firma si pak musí uvědomit že ve srovnávacích testech dělaných podle ceníkových cen vypadají po právu dražší než skutečně jsou.

Jinak sám jsem internet u Karnevalu poptával (kabel už doma mám), ale zatím mi na dotaz ve webovém formuláři neodpověděli. Pravda, čekám zatím jenom 2 týdny.
pje
pje (neregistrovaný)
21. 2. 2006 11:42 Nový

Slabší chvilka autorova?

celé vlákno
Mám pocit, že se pan Miklík zpětně za svůj článek stydí, protože se v něm objevilo nepřesností a zavádějících tvrzení více než je únosné. Navíc není komentována nabídka Nextry a Contactelu s ohledem na jejich přechod pod GTS-Noveru - proč se liší jejich nabídky a nabídky jejich přeprodejců? Navíc není podstatný maximální, ale průměrný datový tok... Hodnotnější je strávit čtvrthodinku na webech providerů a umět ctrl-c a ctrl-v...
Aleš Miklík aura:88
21. 2. 2006 11:57 Nový

Re: Slabší chvilka autorova?

celé vlákno
1. Clanek neni muj.
2. O moznostech ziskani informaci kolem novych tarifu Nextry, Contactelu a GTS jsme se psali uz v clanku http://www.lupa.cz/clanky/kdy-se-dockame-rychlejsiho-adsl/ a od te doby se situace opravdu prilis nezmenila
3. Pokud na webech provideru najdete informace o prumernych datovych tocich, klobouk dolu. V takovem pripade byste je jeste mohl metodou ctrl-c a ctrl-v zverejnit tady v diskusi, radi je pak do clanku pridame.
aloha
aloha (neregistrovaný)
21. 2. 2006 12:08 Nový

Re: Slabší chvilka autorova?

celé vlákno
Hlavně že vyčítáte ostatním, že dělají chyby, když je děláte sám - autorem není Aleš Miklík, ale nějaký Martin Vyleťal. To jen pro pořádek. Kvalitu článku nekomentuju, znám jenom podmínky svého provozovatele a to je v pohodě.
Smichovnet
Smichovnet (neregistrovaný)
21. 2. 2006 13:59 Nový

Nepřesné srovnání - ADSL-celkové náklady a WIFI chybí

celé vlákno
Doplnili jsme článek o aktuální cenu pevné linky, jinak se totiž srovnává hruška s jablkem.

Zde najdete doplněný graf:
http://www.smichovnet.cz/srovnani.htm

S pozdravem

Smichovnet
marketing
www.smichovnet.cz
Tel. 257324514
jjj
jjj (neregistrovaný)
21. 2. 2006 17:45 Nový

Nejlevnejsi je drazsi

celé vlákno
vetu ve smyslu "nejlevnejsi je Skynet" bych radeji nezverejnoval, zbytecne tim klamete ctenare tvrzenim teto nepravdy...
J
J (neregistrovaný)
22. 2. 2006 14:02 Nový

srovnani

celé vlákno
Daleko zajimavejsi by bylo srovnani ceny/mbit pri maximalnim moznem vyuzivani linky.
Smiricky
Smiricky (neregistrovaný)
22. 2. 2006 14:14 Nový

Agregace

celé vlákno
Zajima me jaka je realna rychlost 512 u ADSL, vzhledem k tomu, ze maji ten pomer 20:1 nebo dokonce 50:1.
Kabelovka tu rychlost garantuje 1:1 a skuetcne to tak beha.

Mam 256 Chelo Easy a cena me fakt nebavi, pokukuju po Blutone SKY, bez FUP.

Vy co mate ADSL 512 tece vam tam tech 512 vzdycky,nebo vubec?
ppp
ppp (neregistrovaný)
23. 2. 2006 9:30 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
Chvíli ještě počkej, včera vyšla tiskovka, že UPS konečně zvedne i levnější tarify (prý až 4x, tak snad Easy bude 1Mb) a zavede ještě jeden levnější. Snad to pak už bude tak nevýhodný.
HK Maly aura:59
23. 2. 2006 23:10 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
Nemas odkaz ?
ppp
ppp (neregistrovaný)
24. 2. 2006 0:37 Nový

Re: Agregace (Chello Easy)

celé vlákno
Jasně: http://www.chello.cz/Zpravy/V_da_a_technika_/1883/18830919.html?chid=70b3af5d2991adf21fbf0a73ca511a9b

To samý bylo i černý na bílým v Metru, tak snad je to pravda.

Výtažek z článku:

Další kabelová firma UPC zvýšila začátkem února rychlost u dražších přípojek o 50 až 100 procent. Nejrychlejší připojení tak nyní umožňuje stahování až 12 Mbit/s. V příštích týdnech podle mluvčího Františka Maliny zrychlí i levnější služby až na čtyřnásobek. Zároveň zavede jednu novou levnou nabídku a jednu extrémně rychlou.
HK Maly aura:59
24. 2. 2006 8:12 Nový

Re: Agregace (Chello Easy)

celé vlákno
Ja doufal ze uz tam bude presne kdy a o kolik to budou zvysovat ...
ppp
ppp (neregistrovaný)
24. 2. 2006 13:56 Nový

Re: Agregace (Chello Easy)

celé vlákno
To sice ne, ale jestli říkají čtyřnásobek, tak by se to mělo týkat Chella Easy (256kb -> 1Mb), Chella Light ne (1Mb -> 4Mb) to by převýšilo už zrychlený Chello Classic (3Mb).
Ale může v tom být nějaký marketingový trik.
ppp
ppp (neregistrovaný)
23. 2. 2006 9:31 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
Chvíli ještě počkej, včera vyšla tiskovka, že UPS konečně zvedne i levnější tarify (prý až 4x, tak snad Easy bude 1Mb) a zavede ještě jeden levnější. Snad to pak už bude tak nevýhodný.
Smiricky
Smiricky (neregistrovaný)
24. 2. 2006 20:12 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
No doufám, že to bude pravda, protože pokud to do měsíce nezvednou, nebo neřeknou kdy to zvednou tak odcházím.
Martin
Martin (neregistrovaný)
23. 2. 2006 9:34 Nový

Re: Agregace

celé vlákno
Mam UPC 256/64 take a dohodl jsem se i kdyz se to nema se 2 navic a prechazim na 3MBit vcetne zvyseni odchozi rychlosti a vypada to takto: kazdy po 1M/256 s limitem 11.3 GB na hlavu a cenou na 458 vcetne DPH na hlavu. To uz stoji za uvahu pro ty kod maji moznost mit UPC po kabelu. Jejich net pouzivam jeste od Datla a jede proste super a za ty penize nema chybu. Bezi mi tam i telefon a ty dalsi dva ho budou mit take vcetne voip adapteru na analog. Cenove je to za hubicku s porovnanim CTc a ostatnich.
Nabidka CTc a jinych ADSL je naprosto brutalni, chapu vsak ze je bohuzel mnoho mist kde to jinak nejde.
Zkousel jsem i wifi v miste (P4) a neni to ono - latence a vypadky. Cenove navic o nicem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 2. 2006 12:16 Nový

Grafy

celé vlákno
Nestálo by za to věnovat trochu více času a péče přípravě obrázků s grafy?
Naco cpát obrázek s minimem barev do 60kB JPG, když se pohodlně vleze do 17kB GIFu?
http://img162.imageshack.us/img162/5750/graf6xd.gif

Totéž platí o náhledu (15kB vs. 5kB)
http://img52.imageshack.us/img52/1259/nahled8tv.gif
Marek
Marek (neregistrovaný)
23. 2. 2006 12:21 Nový

Re: Grafy v PNG

celé vlákno
No tak kdyz uz jste takovy cimprlich na efektivitu nechapu proc zminujete vubec davno prekonany GIF. V *PNG* by ten obrazek mohl byt diky ucinejsi bezztratove kopresi jeste mensi (GIF uz dnes nema co nabidnout)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 2. 2006 12:55 Nový

Re: Grafy v PNG

celé vlákno
Proč ne, dá se použít i PNG.
I když zrovna v tomto případě ve velikosti podstatný rozdíl nebude. ;-)
slzoherec
slzoherec (neregistrovaný)
24. 2. 2006 21:32 Nový

Limit, FUP

celé vlákno
Proboha ať už se jdou u nás všichni s FUP a limitem vysrat.
Takhle se do světa nedostanem.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
22. 3. 2006 13:45 Nový

Tecnik

celé vlákno
PS: Internet od Karnevalu je zatím nejlepší v ČR,a dada ? po překročení spadnou,ale jsou funkční a NEOMEZENÁ ! Není agregace a net je bez nákladů na pořízení apod.. To se nebavím o kvalitě,rychlosti a zabezpečení.Viz třeba nějaké hekr stránky.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem