Centralway Holding získá 35% podíl v Hledejceny.cz

Švýcarská investiční skupina Centralway Holding dnes oznámila svůj vstup do vyhledávače zboží a cenového rádce Hledejceny.cz. V provozující společnosti Hledejceny.cz, s. r. o. získá 35% podíl. Finanční podmínky získání zmíněného podílu ve firmě založené teprve v roce 2006 nebyly zveřejněny. Projekt hledejceny.cz nás zaujal značným růstem počtu návštěvníků a na obdobný druh projektu neobvyklou ziskovostí, řekl Vít Vrba, ředitel Centralway pro střední Evropu. Skupina Centralway Holding ve…

Švýcarská investiční skupina Centralway Holding dnes oznámila svůj vstup do vyhledávače zboží a cenového rádce Hledejceny.cz. V provozující společnosti Hledejceny.cz, s. r. o. získá 35% podíl. Finanční podmínky získání zmíněného podílu ve firmě založené teprve v roce 2006 nebyly zveřejněny. Projekt hledejceny.cz nás zaujal značným růstem počtu návštěvníků a na obdobný druh projektu neobvyklou ziskovostí, řekl Vít Vrba, ředitel Centralway pro střední Evropu. Skupina Centralway Holding ve Švýcarsku vlastní podobný projekt: Finder.ch.

CIF16

Vidíme v této oblasti velký tržní potenciál, protože internetové obchody v České republice stále výrazně rostou. Zákazníci čím dál více oceňují možnost přehledného srovnání cen produktů mezi jednolivými e-shopy, i srovnání kvality jednotlivých obchodníků, vysvětluje Vít Vrba. Spolupráce s Centralway nám přinese především ekonomický růst i růst návštěvnosti našeho webu. Můžeme čerpat z bohatých zkušeností holdingu v plánování dalšího rozvoje a expanze, uvedl David Holeček, zakladatel a ředitel společnosti Hledejceny.cz.

Centralway Holding v současnosti drží podíl u online prodejce letenek Invia.cz a investoval do Webnode.cz. Nejde zdaleka o jediné, české projekty, do kterých tato švýcarská skupina v minulosti investovala. Viz například Auto.cz, Čeknito.cz, H1 nebo Stip.cz. Na českém trhu působí od roku 2000. (Tisková zpráva)

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »