Mám podobnou zkušenost. Ve velkém internetovém obchodě, kde jsem opakovaně nakupoval na dobírku a vždy se vše vyřídilo obratem, jsem vzhledem k dobrým zkušenostem zaplatil převodem při objednání. Oba účty u stejné banky, převod peněz bankou potvrzen za 15 minut. Po týdnu opakované urgence v obchodu bez odpovědi, desátý den od zaplacení konečně dorazil balík... určený jinému zákazníkovi. Další kolo urgencí, mailů a telefonátů. Děkuji, ale tohle už zažít znovu nechci.
Jednoduše jejich jméno neuvádím, protože mám tak trochu právního vzdělání a zatím to ještě není ve fázi, kdy bych je mohl jmenovat, aniž by mi to vyneslo žalobu za poškození dobrého jména, případně pomluvy. Jako kolega jsem už u nich též párkrát nakoupil na dobírku a nyní po dobrých zkušenostech na převod. Ale též se nějak nedaří, ale fakt neuplynuly přiměřené lhůty, abych je tady naplno mohl natřít.
Platil jsem bankovním převodem. Na třetí pracovní den mi po urgenci došly údaje k platbě. Zaplaceno obratem a zboží nikde. Už čekám 6 pracovní den od objednání. Kdybych šel na dobírku, tak už zboží bych dávno měl. A nebo taky neměl, ale měl bych peníze. Takto nemám ani zboží, ani peníze. Grrrr