Češi se učí nakupovat přes zahraniční e-shopy

Čím dál tím více lidí si podle serveru Marketing&Média začíná uvědomovat enormní cenové nepoměry u některých druhů zboží v českých obchodech a v zahraničí. K zvýšenému zájmu o zahraniční internetové nakupování úspěšně přispívá i silná (byť teď již poněkud oslabující) koruna. Levněji lze přes Internet nakoupit jak v rámci EU, tak zejména v zámoří. Mezi nejpopulárnější internetové obchody patří v Česku americké, německé a britské. Kupovat se v zahraničí nevyplatí pouze tradiční položky jako…

Čím dál tím více lidí si podle serveru Marketing&Média začíná uvědomovat enormní cenové nepoměry u některých druhů zboží v českých obchodech a v zahraničí. K zvýšenému zájmu o zahraniční internetové nakupování úspěšně přispívá i silná (byť teď již poněkud oslabující) koruna. Levněji lze přes Internet nakoupit jak v rámci EU, tak zejména v zámoří. Mezi nejpopulárnější internetové obchody patří v Česku americké, německé a britské. Kupovat se v zahraničí nevyplatí pouze tradiční položky jako elektroniku a oblečení, ale také například automobily či nákladnější sportovní vybavení.

Zvýšený zájem o zahraniční internetové obchody začíná představovat problém pro českou Celní správu. U té totiž končí většina zásilek ze zemí mimo EU. Více než polovina zásilek obsahuje falešné údaje o ceně, prohlašuje Jiří Barták z Generálního ředitelství cel. (Marketing&Media)

25 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 8. 2010 2:01
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Školení: Digitální Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »

Ušetřete