Češi se učí nakupovat přes zahraniční e-shopy

Čím dál tím více lidí si podle serveru Marketing&Média začíná uvědomovat enormní cenové nepoměry u některých druhů zboží v českých obchodech a v zahraničí. K zvýšenému zájmu o zahraniční internetové nakupování úspěšně přispívá i silná (byť teď již poněkud oslabující) koruna. Levněji lze přes Internet nakoupit jak v rámci EU, tak zejména v zámoří. Mezi nejpopulárnější internetové obchody patří v Česku americké, německé a britské. Kupovat se v zahraničí nevyplatí pouze tradiční položky jako…

reklama

Čím dál tím více lidí si podle serveru Marketing&Média začíná uvědomovat enormní cenové nepoměry u některých druhů zboží v českých obchodech a v zahraničí. K zvýšenému zájmu o zahraniční internetové nakupování úspěšně přispívá i silná (byť teď již poněkud oslabující) koruna. Levněji lze přes Internet nakoupit jak v rámci EU, tak zejména v zámoří. Mezi nejpopulárnější internetové obchody patří v Česku americké, německé a britské. Kupovat se v zahraničí nevyplatí pouze tradiční položky jako elektroniku a oblečení, ale také například automobily či nákladnější sportovní vybavení.

Zvýšený zájem o zahraniční internetové obchody začíná představovat problém pro českou Celní správu. U té totiž končí většina zásilek ze zemí mimo EU. Více než polovina zásilek obsahuje falešné údaje o ceně, prohlašuje Jiří Barták z Generálního ředitelství cel. (Marketing&Media)

Karel Wolf

Autor je šéfredaktorem serveru ITbiz.cz, ve volných chvilkách hraje na klavír, přemýšlí a občas (ale opravdu né moc často) také bloguje na Wolfden.cz.

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »

       
25 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 8. 2010 2:01

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem

Čtěte dále