Já bych klidně zaplatil předem, u spousty obchodů jsem to i dělal z účtu v eBance. Dneska eKonto u žlutáků. Platba z účtu na účet v rámci banky ihned.
Jenže zrovna Mall.cz pro mne nepochopitelně platbu připíše až druhý den. A tím pádem se o den vše posouvá, od expedice zboží, po doručení.
To vůbec nemluvím o tom, že pokud autorizace platby probíhá v rámci zabezpečeného prostředí banky, obchod by mohl věřit bance, která online potvrdí že platbu z účtu uživatele strhla posíla obchodníkovi.
Obchodník by tak nemusel čekat na doručení platby na účet, protože bude vědět, že platba mu druhý pracovní den dorazí, ať už má účet kdekoli.
Když jsem Mall.cz psal, proč tuhle formu platby znevýhodňují, tvářili se že za to může banka.
Pro mne to znamená jediné, objednám si zboží na Mall.cz, večer si pro to sám zajedu do Dělnické na P7 a zaplatím kartou při převzetí.
Ve výsledku nejrychlejší.
Ale není to o tom, že bych preferoval platbu "na dobírku", ale protože preferuji nejrychlejší formu dodání.
Ať si tedy Mall.cz zamete před vlastním prahem, než vydá podobnou TZ.
Pokud bylo zboží v době objednávky skladem, máte dle jejich vlastních pravidel nárok na 500 odškodné - přihlašte se o to:
http://www.mall.cz/vyhody-nakupu#zitra-500
Jinak já jsem u nich nedávno taky zrušil objednávku - jeden den dopoledne mi poslali sledovací číslo balíku, druhý den nic nepřišlo, tak jsem doběhl večer na poštu a tam mi ochotně obvolali svá depa a zjistili, že ČP od nich ten balík ještě nepřevzala. Ale Mall se zachoval profesionálně: když jsem jim volal, co se děje, tak mi sami nabídli buď počkat nebo objednávku hned zrušit. Tak jsem zrušil, měl jsem už zaplaceno převodem - a peníze byly za 2 dny zpátky. Celkově hodnotím jejich přístup jako nadprůměrně vstřícný a profesionální (že se balík ztratí se holt občas stane - podstatné tedy je, jak se k tomu prodejce postaví).
Jestli jim to chodi uz druhej den, to si muzou pogratulovat, delam pro firmu, rekneme na ceske pomery stredne velkou, a dostavaji souhrny vypis 1x tydne. Samo info ze platba byla provedena kartou se zapise do systemu a zbozi se distribuuje, jinak by zakaznich moh cekat taky 14 dnu, nez jeho prachy jsou doruceny na firemni ucet a dohledany.
mall - čerstá zkušenost:
čtvrtek objednávka + platba
pondělí - nic se něděje, v poledne mail s dotazem, bez reakce, cca v 16 hod. následoval telefonát - dáme na finanční na prověření
úterý - před polednem automatický mail - zboží expedováno, před devátou večer mail z PPL - převzetí balíku
Nějak jsem čekal minimálně mail na téma platba dohledána, omlouváme se za zpoždění - no asi jsem naivní...
To se pak nemůžou divit, že mají samé dobírky - naprostou většinu objednávek platím předem, ale po téhle zkušenosti až/jestli budu něco objednávat u mallu tak jedině dobírka....