Hlavní navigace

Česká pošta se vás e-mailem zeptá kam má doručit balíček

Jiří Macich ml.

Česká pošta podle Lidových novin chystá příští rok jednu zajímavou inovaci svých dosavadních služeb, které jsou často terčem kritiky zákazníků i Českého telekomunikačního úřadu. Podle jejího šéfa Karla Kratiny bude v roce 2007 spuštěna nová služba, která registrovaným klientům přinese oznámení o došlém doporučeném dopisu či balíčku formou e-mailu nebo SMS zprávy. Klient si pak může sám určit, kam si bude přát zásilku doručit. Odpadne tak mnoho nepříjemností, které dobře znají například…

Česká pošta podle Lidových novin chystá příští rok jednu zajímavou inovaci svých dosavadních služeb, které jsou často terčem kritiky zákazníků i Českého telekomunikačního úřadu. Podle jejího šéfa Karla Kratiny bude v roce 2007 spuštěna nová služba, která registrovaným klientům přinese oznámení o došlém doporučeném dopisu či balíčku formou e-mailu nebo SMS zprávy. Klient si pak může sám určit, kam si bude přát zásilku doručit. Odpadne tak mnoho nepříjemností, které dobře znají například zákazníci e-shopů. Pokud se rozhodnete dojít si pro zásilku na pobočku pošty, čeká vás další novinka. Nebudete muset vystát frontu u jedné konkrétní přepážky, kde se vydávají například balíky, ale budete si moci zvolit libovolné okénko. (Lidové noviny)

Našli jste v článku chybu?
23. 9. 2006 8:17
uživatel si přál zůstat v anonymitě
To tedy nevím, kam chodíte na poštu, ale naše pošta je nově vymalovaná, krásná, s příjemnými hubenými blondýknami, které vám vždy předají balíček s úsměvem. A vůbec mi nevadí, že od nich dostanu třeba balíček jiný :-))
23. 9. 2006 0:06
Hawkey (neregistrovaný)
Pokud někam chodim vyloženě nerad, je to právě Česká pošta. Hrůzné prostředí většiny jejich poboček, tragické služby i ceny, chování zaměstnanců atd. Až bude na naší poště fronta místo na půl hodiny na minutu, bude mne nějaké jejich mailování o balíčcích zajímat.