Česká služba Manageyourlikes.com pomáhá s „úklidem“ na Facebooku

Pořádek do seznamu stovek či tisíců stránek, kterým jste na Facebooku dali „lajk“, pomáhá vnést nová bezplatná služba, která vznikla v Česku.

Pokud používáte Facebook, už jste zřejmě dávno ztratili přehled o stovkách nebo dokonce tisících „lajků“, které jste na něm rozdali různým stránkám. Pokud chcete jejich seznam „pročistit“, musíte se k němu na Facebooku proklikat a proscrollovat do dolní části své profilové stránky.

O poznání komfortnější postup nabízí nová služba Manageyourlikes.com, za kterou stojí pražská agentura Apploud Digital a brněnský sociálněmediální konzultant Adam Zbiejczuk

Po přihlášení prostřednictvím vašeho facebookového účtu služba zobrazí přehledný seznam stránek, které jste kdy olajkovali. Můžete je seřadit podle data, počtu lajků nebo poslední aktivity a můžete fulltextově vyhledávat v jejich názvech. A samozřejmě můžete jednoduše svůj lajk zrušit. Chybí snad jen možnost označit více stránek a odebrat jim lajk hromadně.

Pokud nás Facebook nezařízne

Služba nabízí také několik dalších statistik – třeba pohled na to, v jakých oborech a kategoriích nejčastěji stránky lajkujete nebo seznam stránek, které uživatelé služby nejčastěji „unlikují“.

Na základě dat z vašeho profilu také dostanete návrhy, které stránky stojí za to opustit (většinou jsou to ty, které už dlouho nevyvíjejí žádnou aktivitu) nebo naopak, které by se vám mohly líbit.

CIF16

Celá aplikace je v angličtině, protože její tvůrci cílí i na uživatele v cizině. Až budeme mít otestované, že nás Facebook nezařízne, chceme službu zpromovat v USA, potvrdil Lupě Zbiejczuk.

Co bude dál? Více filtrů a statistik. A pokud se ukáže, že je náš nápad pro uživatele užitečný (a rychle se mezi nimi rozšíří), vidíme v něm i obchodní potenciál. Pro firmy by mohlo být zajímavé zjistit, kteří uživatelé jejich stránkám odebrali like, popisuje další záměry se službou.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 1. 2014 10:56

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »