Česká služba Manageyourlikes.com pomáhá s „úklidem“ na Facebooku

Pořádek do seznamu stovek či tisíců stránek, kterým jste na Facebooku dali „lajk“, pomáhá vnést nová bezplatná služba, která vznikla v Česku.

Pokud používáte Facebook, už jste zřejmě dávno ztratili přehled o stovkách nebo dokonce tisících „lajků“, které jste na něm rozdali různým stránkám. Pokud chcete jejich seznam „pročistit“, musíte se k němu na Facebooku proklikat a proscrollovat do dolní části své profilové stránky.

O poznání komfortnější postup nabízí nová služba Manageyourlikes.com, za kterou stojí pražská agentura Apploud Digital a brněnský sociálněmediální konzultant Adam Zbiejczuk

Po přihlášení prostřednictvím vašeho facebookového účtu služba zobrazí přehledný seznam stránek, které jste kdy olajkovali. Můžete je seřadit podle data, počtu lajků nebo poslední aktivity a můžete fulltextově vyhledávat v jejich názvech. A samozřejmě můžete jednoduše svůj lajk zrušit. Chybí snad jen možnost označit více stránek a odebrat jim lajk hromadně.

Pokud nás Facebook nezařízne

Služba nabízí také několik dalších statistik – třeba pohled na to, v jakých oborech a kategoriích nejčastěji stránky lajkujete nebo seznam stránek, které uživatelé služby nejčastěji „unlikují“.

Na základě dat z vašeho profilu také dostanete návrhy, které stránky stojí za to opustit (většinou jsou to ty, které už dlouho nevyvíjejí žádnou aktivitu) nebo naopak, které by se vám mohly líbit.

KL_NOMINACE

Celá aplikace je v angličtině, protože její tvůrci cílí i na uživatele v cizině. Až budeme mít otestované, že nás Facebook nezařízne, chceme službu zpromovat v USA, potvrdil Lupě Zbiejczuk.

Co bude dál? Více filtrů a statistik. A pokud se ukáže, že je náš nápad pro uživatele užitečný (a rychle se mezi nimi rozšíří), vidíme v něm i obchodní potenciál. Pro firmy by mohlo být zajímavé zjistit, kteří uživatelé jejich stránkám odebrali like, popisuje další záměry se službou.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 1. 2014 10:56

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »