Hlavní navigace

Česká spořitelná vrátí peníze za nefunkční Servis 24

24. 5. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Česká spořitelna oznámila, že vrátí všem svým klientům květnový poplatek za užívání internetového bankovnictví (Servis 24). Důvodem je to, že kromě plánovaných výpadků postihly banku i odstávky neplánované. Na rozdíl od těch servisních k nim navíc došlo v době vysokého provozu, takže rozhořčení klientů jistě dosáhlo očekávatelné meze. Krok spořitelny tak nezbývá než pozitivně kvitovat (samozřejmě s předpokladem, že v budoucnu k němu již nebude důvod).

Česká spořitelna oznámila, že vrátí všem svým klientům květnový poplatek za užívání internetového bankovnictví (Servis 24). Důvodem je to, že kromě plánovaných výpadků postihly banku i odstávky neplánované. Na rozdíl od těch servisních k nim navíc došlo v době vysokého provozu, takže rozhořčení klientů jistě dosáhlo očekávatelné meze. Krok spořitelny tak nezbývá než pozitivně kvitovat (samozřejmě s předpokladem, že v budoucnu k němu již nebude důvod).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).