Hlavní navigace

[DOPLNĚNO] Česká televize opět smazala článek

Redakce

Tentokrát o chybě v penzijní reformě. Článek předtím změnil název: původní „V penzijní reformě je chyba, stát přijde o miliardy“ se změnilo v „V penzijní reformě je chyba, míní experti“. Je dohledatelný ve výsledcích Googlu (bohužel není v cache), zprávu však šíří ostatní média. Redakční doplnění: Zprávu přinesl deník E15, a ostatní média ji běžně přebírají.

Tentokrát o chybě v penzijní reformě. Článek předtím změnil název: původní „V penzijní reformě je chyba, stát přijde o miliardy“ se změnilo v „V penzijní reformě je chyba, míní experti“. Je dohledatelný ve výsledcích Googlu (bohužel není v cache), zprávu však šíří ostatní média.

Redakční doplnění: Zprávu přinesl deník E15, a ostatní média ji běžně přebírají.

DÁLE DOPLŇUJEME:

Česká televize nám sdělila, že jde pouze o chybu „technickou“. Obsah článku je přesunut do článku „ČSSD bojuje za odklad důchodové reformy, důvodů má prý dost“.

Nadto se článek původní prý zase objeví, jakmile bude doplněn o vyjádření premiéra Nečase.

Našli jste v článku chybu?
19. 10. 2012 14:40
Jak (neregistrovaný)

Ano. Nezávislé zpravodajství by nemělo automaticky přebírat jiné články. Takže nejen jeden článek od E15, ale i všechny od ČTK by měli smazat.

19. 10. 2012 19:49
x (neregistrovaný)

Sem zvedav, na jaka interni pravidla se vymluvi tentokrat ...