České Radiokomunikace otevřely v Žižkovské televizní věži nové datacentrum

Společnost České Radiokomunikace dnes v prostorách televizního vysílače na Žižkově v centru Prahy otevřela nové datové centrum TOWER o celkové rozloze 200 m2, které splňuje standardy bezpečnosti TIER 3. Datacentrum má aktuální kapacitu 64 racků, kterou lze flexibilně rozšiřovat. Maximální příkon na jeden rack je 15 kW.

Společnost České Radiokomunikace dnes v prostorách televizního vysílače na Žižkově v centru Prahy otevřela nové datové centrum TOWER o celkové rozloze 200 m2, které splňuje standardy bezpečnosti TIER 3. Datacentrum má aktuální kapacitu 64 racků, kterou lze flexibilně rozšiřovat. Maximální příkon na jeden rack je 15 kW.

Datacentrum nabídne kvalitní vysokokapacitní připojení v rámci vlastní neveřejné, a tedy zabezpečené a sítě, zálohované radiovými spoji. Ve stejné budově jako nové datacentrum se nachází též peeringové centrum českého Internetu.

Kromě vysokého zabezpečení, napájení ze dvou nezávislých VN přípojek jištěných diesel generátory a unikátní telekomunikační infrastruktury, zákazníci jistě ocení také datovou nezávislost. V datovém centru se nachází tzv. nezávislý peeringový uzel pro připojení do sítí ostatních operátorů a lze tak využít i jejich služby, říká Marcel Procházka,manažer pro rozvoj služeb a strategie Českých Radiokomunikací

Content

Kromě Prahy provozuje firma datacentra ještě v Brně a ve Zlíně. Další datová centra plánují České radiokomunikace otevřít také v Plzni, Českých Budějovicích, Jičíně, Hradci Králové, Pardubicích a Ostravě.

 Datová centra bude společnost budovat v technologických prostorách vysílacích objektů, které po ukončení analogového televizního vysílání disponují volnou kapacitou. Celkově nabídnou datová centra Českých Radiokomunikací v první fázi kapacitu 120 racků, finální plánovaná kapacita je až 1 000 racků na ploše 2 000 m2.

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »