Český NetMonitor chce provozovat pět firem, vítěz má být jasný v únoru

Do tendru Sdružení pro internetový rozvoj na provozovatele měření návštěvnosti českého internetu se přihlásilo pět zájemců.

Dosavadnímu provozovateli NetMonitoru, agentuře Gemius, končí smlouva na konci roku 2016. Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) proto v září vyhlásilo výběrové řízení na nového provozovatele měření návštěvnosti.

Zájemci mohli podávat nabídky do 13. listopadu a v této lhůtě se jich přihlásilo celkem pět: Gemius, GfK, Ipsos, Median a se společnou nabídkou přišly firmy TNS Aisa, Kantar Media a comScore, uvádí SPIR na svém webu.

Zatímco u NetMonitoru bude z čeho vybírat, u AdMonitoringu pravděpodobně zůstane situace nezměněná. Do výběrového řízení se totiž přihlásil jediný zájemce: stávající provozovatel, společnost Nielsen Admosphere.

Vyhlášení výsledků obou tendrů plánuje SPIR na únor 2016, pak by nový provozovatel měl nasadit a otestovat svoje řešení. 

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»