Český propojovací uzel NIX.CZ mění logo a spouští nový web

Nový grafický design je jedním z řady kroků, které mají vést k větší otevřenosti a lepší komunikaci. Sdružení mění svoji grafickou identitu po více než pěti letech.

Změna se týká všech vizuálních prvků od loga, přes internetové stránky až po tiskopisy a propagační materiály. Nová grafická identita má podle představitelů NIX.CZ přispět k větší otevřenosti a lepší komunikaci sdružení, a to nejen směrem k široké veřejnosti, ale i vůči členům a zákazníkům tuzemského internetového propojovacího uzlu.

Podoba webu NIX.CZ od 7.1.2014.

Podoba webu NIX.CZ od 7.1.2014.

Našim cílem je zlepšovat komunikaci a vnímání sdružení NIX.CZ jako subjektu, který má nezastupitelné místo nejen na českém internetu. Součástí komunikace je samozřejmě také vizuální prezentace. Změna loga, internetových stránek a dalších komunikačních prostředků přichází po více než pěti letech. Nová podoba loga je spojená s písmenem X, které je charakteristické pro naši oblast působení, uvedl Martin Semrád, výkonný ředitel sdružení NIX.CZ.

Tak vypadal web NIX.CZ do 6.1.2014.

Tak vypadal web NIX.CZ do 6.1.2014.

Nové logo, stejně jako vytvoření dalších částí nové vizuální identity sdružení je dílem společnosti Lemon design.

Jak se podoba webu sdružení v minulosti měnila, si můžete prohlédnout v následující galerii.

EBF16

Nová vizuální identita se prozatím nedotkne kanceláří sdružení na pražských Vinohradech. Vzhledem k tomu, že zásadní proměnou prošly před necelými dvěma lety, bude jim i nadále vévodit původní grafika. 

K podobně radikální proměně grafické identity přikročil před časem také správce české národní domény sdružení CZ.NIC. Nejprve na podzim roku 2012 představilo nové logo. O necelý rok později následoval redesign webů, které sdružení provozuje.

12 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 1. 2014 14:18

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »