Český týdeník Dotyk vyhrál první cenu v European Digital Media Awards

Projekt vydavatelství Tablet Media, který začal vycházet loni v květnu, ocenila porota v kategorii tabletových publikací. Jaké další projekty si odnášejí ceny?

Český ryze tabletový týdeník Dotyk si z londýnské konference a soutěže European Digital Media Awards odveze ocenění v kategorii publikování na tabletech. Rozhodla o tom porota soutěže, která mu udělila první cenu. Na Twitteru to potvrdila i šéfredaktorka Dotyku Eva Hanáková:

Porotci v kategorii Tablet Publishing vybírali z celkem dvanácti projektů a kromě Dotyku v ní ocenili také norský projekt VG+, který získal čestné uznání (special mention). 

Dotyk začalo loni v květnu vydávat vydavatelství Tablet Media, které založil bývalý šéf Economie Michal Klíma. Podle prvních čísel o svých čtenářích, která Dotyk zveřejnil loni na podzim, jedno číslo magazínu zaznamenalo v průměru šest tisíc přečtení. 

Další vítězové

Do celkem osmi kategorií soutěže European Digital Media Awards, kterou pořádá Světová asociace novin a vydavatelů zpráv (WAN-IFRA), se letos přihlásilo 107 projektů 48 vydavatelů z 21 zemí. A většina cen putuje do severských zemí a Velké Británie.

V kategorii Nejlepší vizualizační projekt zvítězila vizualizace Null CTRL/Zero CTRL norského deníku Dagbladet, která popisuje, jakou digitální stopu po sobě lidé zanechávají v práci, doma či na ulici. 

Cenu za nejlepší zpravodajský web si odnesl britský The Guardian, čestné uznání v této kategorii pak získal rakouský Kurier. Nejlepším novým projektem je norský godt.no (čestné uznání dostal web deníku The Times). 

Content

Nejlepší mobilní aplikací se stala švédská Omni (pro iOSpro Android), která je agregátorem zpráv z různých zdrojů a umožňuje personalizovat, o jaká témata mají čtenáři zájem. A nejlepším video počinem se stal projekt britské BBC How to put a human on Mars.

Celý seznam vítězů najdete na stránkách konference.

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 4. 2014 12:41
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »