"Zatímco tradiční české značky, tedy Seznam, Centrum a Atlas, jsou preferovány spíše lidmi středního a staršího věku" tohle je velmi vystiznou vetou podstatnou pro budoucnost. Pokud budou ceske portaly dale praktikovat politiku "tenhle litaci baner se tam este vejde", je otazkou casu nez svou vahu na lokalnim trhu ztrati..google uz zamestnava desitky lidi, kteri optimalizuji jejich engine pro cesky internet a zacinaji si hlidat zdejsi siikovne podvodniky..a na relevanci ceskych vysledku to je uz delsi dobu videt, dokonce uz na ceske verzi googlu neni tlacitko "Citim se stastny" (z originalu "I'm feeling lucky", dnes jiz spravne prelozeno "zkusim stesti") :)
Novych nezkusenych lidi bude na internetu cim dal mene a budou mit cim dal mensi naladu na litajici upoutavky na praci prasek nad vysledky hledani. Google to vi a voli spravnou dlouhodobou strategii "do not disturb" :)