Chello Light - muselo to přijít

Včera mi přišla do schránky elektronické pošty dlouho očekávaná tisková zpráva firmy UPC, která oznamovala spuštění služby Chello Easy za 555 korun měsíčně. Tato služba bude mít rychlost 256/64 kbit/s a datový limit 5 GB dat, přičemž po jeho vyčerpání klesne rychlost na 64 kbit/s.

Osobně patřím k uživatelům základní varianty, kterým bylo lhostejné zavedení 20GB limitu na všechny služby, protože Internet doma (a ostatně i v práci) používám především ke stahování pošty, ICQ a prohlížení webových stránek. A na to by mi klidně stačily i 2 GB.

Stejně chladně jsem přistupoval k nedávnému zvýšení rychlosti služby na 1,5 Mbit/s. Vypadá to impozantně, ale k čemu je to dobré? Pokud netaháte warez nebo MP3ky, tak navýšení rychlosti nepocítíte. Při surfování je uživatelská zkušenost stejná, jako když služba běžela 768 kbit/s. Úzké hrdlo se už ani v jednom případě nenachází u vás.

Pro tenhle typ rychlostí zde není žádný obsah. A domnívám se, že relativně malá penetrance Internetu a počet domácností pokrytých kabelem to signalizuje.

KL_NOMINACE

Je to, jako kdybyste si chtěli koupit auto na cestu do práce a prodavač vám řekl: „Dobře, prodám vám auto na cestu do práce, ale musíte si koupit ferarri.“ Jenže co s ním? Na rozbitých domácích silnicích byste mohli jezdit stejně jen krokem a ještě by hodně žralo.

Mnoho lidí určitě dá přednost levnějšímu a omezenějšímu Internetu, protože 1,5 Mbit/s je rychlost, která je jim jednoduše k ničemu.

33 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 13. 12. 2004 22:57

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »