Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Chytťe si svého kriminálníka

Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
5. 12. 2009 8:17 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
No moc toho asi nereknu nebot "V úvahách prosím neberte ohled na případné problémy s ochranou soukromí".

Ja si teda myslim, ze nejlepsi by bylo rovnou z toho udelat pocitacovou hru pro deti tak 8-12 let. Pro zabery z nebezpecnych a sexualne zamerenych oblasti 15+.

Jestlize zde na jednu stranu ochrana soukromi formalne je a na druhou by jacisi obcane, pravdepodobne ti ze vsech nejvetsi zvedavci a praskaci, meli dovoleno fizlovat, tak by se urcite dala obejit i detska prace.

Treba nejakym krouzkem nebo nizkoprahovym centrem. Hlavne aby nebraly drogy. Jsem zvedav kdy objevi prvniho pedofila sledujicho skolu.

Je fajn, ze uz nam podobne napady nepripadaji silene, takze prinos hodnotim kladne, priste nam nebude pripadat silene neco o trosku silenejsiho.

Poznamka. Pomocna straz VB byli praskaci mdleho rozumu. Ale Cesky narod se zmenil a dnes by tam jiste nastoupili lide moralne na vysi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 81.19.47.---
5. 12. 2009 14:11 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Moje řeč, Orbitale. Tohle je naprostej hnus, ze kterýho se George Orwell v hrobě opět obrátil.:(
jadunandan
jadunandan (neregistrovaný) 65.60.37.---
5. 12. 2009 18:51 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Asi tak nejak. Z historie vime, ze se s kriminalitou nejlip vyporadaly ty nejtotalitnejsi rezimy. A vime i to, ze se historie opakuje.
Plany zloduchu ted zhati PS VB s novymi technologiemi!

Problem kriminality nelze resit represi, ale musi se zacit u vychovy. Je to tezke, ale jinak to proste nejde. Jenze pilire vychovy - rodina a skola - jsou cilevedome oslabovany a podryvany. To znamena, ze 'nekomu' kriminalita vyhovuje, aby pod zaminkou boje s ni mohl zavest tu super-hi-tech-totalitu.
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 189.39.249.---
5. 12. 2009 19:20 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Z historie taky vime, ze zadna totalita zdola nepadla.
Bud narazila na nekoho silnejsiho, nebo (casteji) musela vyhnit a sesunout se sama. Tahle totalita ma ted drajv, takze nezbyva, nez si sednout a koukat, a to prosim z velke vzdalenosti.

Ja jsem odesel do Brazilie, na dohled mam favely, coz jsou staty ve state, kde vladnou konkurencni represivni sily, jako traffico a milice (neco jako zbehli policajti). Nejak mi z toho konkurencniho boje je dobre a citim se tu v klidu. Navzdory medii sirenemu obrazu je zde bezpecneji nez v libovolne evropske zemi (CCTV zde jsou, ale na mistech kde to ma smysl, jako treba banky), jen se nesmite chovat jako debil a chodit oveseny Rolexkama. Pred kramem muzete nechat nezamcene kolo i s nakupem a nikdo ho neukradne. Opravdu doporucuju kazdemu, kdo ma nejake zdroje, udelat neco podobneho. Mozna je totalita i zde, ale jako cizinec mate vzdy jakysi nedotknutelny status.
Cech
Cech (neregistrovaný) ---.46.broadband7.iol.cz
6. 12. 2009 2:12 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
priznej se, je ti v .br smutno, ze ctes cesky Clanky?
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
6. 12. 2009 7:41 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Portugalsky jeste neumim. Smutno mi neni. Vzhledem k tomu, ze tu jsem sam a makam na netu, tak ctu cesky a anglicky clanky.
TENHLE clanek je haluz, ne proto, ze system speje tam kam dospeje, ale ze je to najednou TAK DALEKO. Pan novinar uz je zpracovan a ted se to morficky pole informaci siri dal na nas.
ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 12. 2009 17:15 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
asi vam jeste nic neukradli, proto tak mluvite. Az vam dvakrat rocne zmizi auto, vykradou byt, ukradnou tasku, batoh, bundu, vcetne penezenek a dokladu, tak budete mluvit jinak :( Obcas mam pocit,ze v Cesku se krade nejvic na svete (proto samozrejme i vic nez v te Brazilii). Velky bratr mi taky vadi, ale tenhle problem se musi resit a ignorovani technickyho pokroku znamena, ze se te veci muzou chytnout naprosto bez verejne kontroly nejake soukrome agentury!
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.121.broadband4.iol.cz
7. 12. 2009 21:37 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
V Čechách je obrovská hospodářská kriminalita, ale minimální pouliční. Přestaňte číst Blesk.
Co se týče té Vaší milované Brazílie, je tam v Riu tramvaj kde je více méně turistickou atrakcí nechat si ukrást foťák. Stačí ho vystrčit z tramvaje. Něco jako v Praze si vzít taxi na Václaváku, okradení jisté. Kecal jsem v Jižní Americe s pár cizinci kteří Brazílii navštívili a jejich obraz brazilské kriminality byl kapku tristnější než ho tu líčíte Vy.
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
8. 12. 2009 20:51 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Mablungu ja tu ziju rok. U Ria. Tramvaji jsem jel a je to naprosto v pohode. Okradeni jiste neni. V Brazilii vas okradou jen kdyz jste debilove, co davaji sve bohatstvi nebo turismus na odiv. Mistni lide jsou uplne bezpecni.

Dva priklady. Kolo pred kramem nikdy nezamykam, i kdyz jsem uvnitr dlouho a na kole v kosiku nechavam volne nakup. Koupil jsem tu barak, ale zasekl se zamek. Uz nekolik tydnu je odemceny, i kdyz jedu do Ria napriklad. V baraku jsou volne penize, notebooky...

To, ze se okradaji turiste vsude na zemi je klasika. To, ze se okradaji mistni, je klasika opravdu jen nekde. V Brazilii rozhodne NE.
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
8. 12. 2009 20:53 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Informace od turistu nebo z tv opravdu nejsou hodnovernej zdroj. Tady je treba muj blog http://brazlie.blogspot.com/ mezi balastem treba neco najdete.
konstábl
konstábl (neregistrovaný) ---.tartarnet.cz
5. 12. 2009 10:10 Nový

pátrání

celé vlákno
Vemte to jako v americe když se přes internet pátralo po tom zmizelém milionáři. Je to prostě prohlížení buď v raálu nebo starších záznamu a pouze upozornění na nějakou nestandartní situaci, kterou by potom prohlédli znova třeba právníci policie a pod.Zda jde o porušení zákona. Věřím že na tolik záznamu nemá sama policie čas. Vždyt ani v reálu sledované kamery nemůže jeden pracovník řádně vyhodnotit. Protože při řádném sledování jedné situace mu unikají krátké situace na vedlejších monitorech. A k otevření auta není třeba tak moc času.
Bral bych to jako placenou nudnou zábavu pro lidi kteří nemohou spát.
uv
uv (neregistrovaný) ---.anonymouse.org
5. 12. 2009 10:52 Nový

Re: pátrání

celé vlákno
Prohlizeni "lidem" zpetne mi prijde jako neco naprosto neprijatelnyho! Mozna, mozna by se dalo tolerovat monitorovani v realnem case - aby se daly podchytit pripady jako ten Amik, co ukrad tu savli na Karlove moste a hned na druhym konci mostu na nej cekala hlidka. Ale technicky by se muselo zamezit porizovani zaznamu - a to je otazka, jak toho docilit...

Jinak vidim dost zasadni moralni rozdil mezi kontrolou hranic a civilnim spiclovanim vlastnich mest.
MoB
MoB (neregistrovaný) ---.warnet.cz
5. 12. 2009 14:19 Nový

Re: pátrání

celé vlákno
Jasně, takže když soudci nebudou mít čas, udělá se nábor dobrovolníků a budou soudit borcové z hospy? Bo mají času dost? Na zblití..
Cech
Cech (neregistrovaný) ---.46.broadband7.iol.cz
6. 12. 2009 2:14 Nový

Re: pátrání

celé vlákno
tohle už tu bylo, asi to nepamatuješ!
Mablung
Mablung (neregistrovaný) ---.121.broadband4.iol.cz
5. 12. 2009 10:54 Nový

ideální dobrovolná pracovní síla

celé vlákno
Ideální dobrovolná pracovní síla jsou důchodci. Aniž bych chtěl být hnusný, jen v Čechách je několik set tisíc nudících se důchodců, kteří nemají na práci nic jiného než se starat o ostatní a koukat na televizi. Jsou osamělí, bez smyslu života, zbyteční. Což oni velice dobře vědí a je to pro ně hodně deprivující. Jestliže by měli možnost takto pomoci ostatním, věřím že by se toho mnozí rádi zhostili.
Nicméně, nelze prostě pominout morální stránku věci. Veřejný kamerový systém je kudla do břicha svobodě.
IR
IR (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 12. 2009 15:56 Nový

Re: ideální dobrovolná pracovní síla

celé vlákno
bohužel ale svoboda bývá i častější kudla do břicha
MedaBeda
MedaBeda (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 12. 2009 20:42 Nový

Re: ideální dobrovolná pracovní síla

celé vlákno
radši budu žít s rizikem případné kudly v břiše, nežli chcípat v koncentračním táboře velkého bratra.
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 189.39.249.---
5. 12. 2009 22:05 Nový

Re: ideální dobrovolná pracovní síla

celé vlákno
parafrazi presne tohohle vyroku rekl jisty anglicky obcan 200let zpet, kdyz se diskutovalo o novince - pravidelnych policejnich hlidkach

a vidite kam to dotahli

tohle jsou proste dejiny v primem prenosu a v nich se obvykle deji veci, ktere chce malokdo - jak vidno, par blbcu tomu jeste zatleska
Peto_MiG
Peto_MiG (neregistrovaný) ---.misbb.sk
7. 12. 2009 9:29 Nový

Re: ideální dobrovolná pracovní síla

celé vlákno
Jasné, takto budú mať 3 v 1 - špehovať iných a zároveň sa pozerať na TV, a ešte za to dostávať aj peniaze.
Michal Breškovec aura:64
5. 12. 2009 11:25 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
Tento šmírácký systém by se měl zarazit a čím dřív, tím lépe.
vrabcak
vrabcak (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
5. 12. 2009 12:56 Nový

Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
Mohl by to být dobrý nápad - pokud by se to dobře pojalo. Především by záznamy měly být přístupné všem kdo se zaregistrují a včetně historie a také historie přístupů - tím by se dalo relativně dobře zabránit zneužití úzkou privilegovanou skupinou.

No a teď si představte, že vám třeba ukradnou na ulici auto. Kdo bude mít větší motivaci prohlédnout si důkladně všechny snímky kamer - Vy, nebo nějaký špatně placený policajt? Výhodu by byla právě ta masovost. Když si namontujete před dům vlastní kameru, máte jen pár snímků, kde nemusí být zloděj vůbec poznat. Pokud máte tisíc kamer, můžete sledovat celou jeho cestu s Vaším autem a je daleko větší pravděpodobnost, že některý z těch záběrů se povede.
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
5. 12. 2009 18:28 Nový

Re: Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
Jo je to genialni.

Jen myslim, ze tohle ma byt na real time sledovacku, sledovacku expost policajti jeste zvladaji.

Ale brzo nebudou, takze privatizace policie... Nejen, ze si budete moct pachatele vysledovat, ale pote, co ho neschopna policie+soudy neodsoudi, tak mu budete moct i rozbit hubu.

Predstavte si, ze dnes nejsou lidi na real time sledovani. Pokud date zaznamy na verejne pouziti, tak se objem kritickych dat zvetsi o nekolik radu, a to predevsim ve vizi, kterou jste tu nastinil. Bude potreba sledovat, kdo, co kde, kdy a proc sledoval.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
6. 12. 2009 23:54 Nový

Re: Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
Tak se ti zloděj na ty záznamy podívá a zjistí, kdy chodíš do práce, kdy se vracíš, kdy je nejlepší ti ukrást auto nebo vybrat byt. Nedej Bože dokonce, aby na těch záznamech bylo vidět, jak nosíš do domu různé cennosti. (v reálu může sledovat jen jednu osobu, takže to není moc efektivní --- z těch záznamů může sledovat třeba 100 lidí a pak si vybrat největší lup s nejmenším zabezpečením).

Eventuálně, když někoho třeba v hospodě naštveš, tak si z kamer najde, kde bydlíš a půjde ti rozbít hubu nebo vymlátit okna.
radek
radek (neregistrovaný) ---.penta.sk
7. 12. 2009 13:37 Nový

Re: Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
"V úvahách prosím neberte ohled na případné problémy s ochranou soukromí a spíše se zaměřte na technickou realizovatelnost a přínosy podobných projektů…"

- mam problemy se seznamovanim, no to je jednoducha pomoc, budu koukat na kamery a sledovat tu buchtu, co se mi libi, poznam jeji kamosky, konicky, skolu, zaliby, vim presne kdy ma cas
- jsem pedofil, no to je super, takhle mit zmapovanou cestu vsech deticek ze skolky bez namahy
- mam rad cizi auta, to auto toho pana, co odjel na letiste, si to jeho "pujcim"
- nasral me soused, no sednu na kamery a ja uz najdu, jestli si netaha domu nakou stetku a pak mu to poradne osladim
- je tenhle manik sel ze zlatnictvi do domu, kde neni kamera, no to bude vynosna navsteva, pockam si az uvidim, ze odchazi jako kazde rano v 8:04 do prace
- he, ta ucetni z banky si zapomnela zatahnout zaclony, kdyz si nabalila na diskosce samstra, to bude vynosny videjko
- aleale, Franta se zas ulil z prace, tak to mam u nej sluzbicku, jinak nebude mit z ceho splacet hypoteku
- Jirinka uz zase stoji na zakazu zastaveni, no to mi bude stat az mi bude delat laskavost, ze jsem prehlidl prestupek

Je to super! Ani za to pomahani ovcankum nechci penize, diky pani urednici.
Vladimír Kutna aura:47
8. 12. 2009 10:43 Nový

Re: Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
Zapomínáte, že koukání na kamery může být neanonymní a automaticky kontrolované.

Pak se ty vaše příklady smrsknou na:

- no a co? pomohlo to klukovi
- kdo že si to prohlíží často dětičky? šup do basy
- kdo že se to na to auto tak zálibně a často koukal, než se ztratilo? šup do basy
- kdo že to sledoval pána? šup do basy
- kdo že to sledoval pána před krádeží? šup do basy
- uniklo videjko. kdo že byl přihlášen na kameru? šup do basy
- vydírání. kdo že to získal materiál? šup do basy
- vydírání. šup do basy

Mimochodem - počítačové rozpoznávání obrazu začíná být tak dokonalé, že do 10 let nebudou lidští operátoři potřeba a sledování zajistí nestranný software. To je budoucnost, která konečně odstraní chybující lidský faktor!
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
10. 12. 2009 23:22 Nový

Re: Muze to byt i dobry napad

celé vlákno
Eště lepší --- pak budeš zavřenej za to, že se podíváš na záznam někoho, koho vykradli.

Co se týče vydírání --- to může být stíháno až tehdy, kdy je vydíraný nahlásí. A to on často neudělá.
--- když nahlásí vydírání, přijde o práci a vydírající půjde do basy
--- když nenahlásí vydírání a zaplatí, zůstane v práci a vydírající dostane peníze
Čili pro vydíraného je výhodnější chování to nenahlašovat.

Ta neanonymita je taky velmi naivní věc. Chceš lidem lézt do počítače? Stačí, když jim pošlel nějaký mail s falešným text s odkazem na exe soubor, co mají stáhnout.
Simon Toth aura:66
5. 12. 2009 13:08 Nový

RE: Chytťe si svého kriminálníka

celé vlákno
To aby si clovek na vsechny okna nalepil polopruhlednou folii aby mu tam necumeli smiraci s kamerami.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.infra.grepnet.cz
5. 12. 2009 13:36 Nový

Reflex

celé vlákno
IR
IR (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
5. 12. 2009 15:54 Nový

babičky čučely z oken... :-)

celé vlákno
díky TV se tento monitoring prakticky zcela vytratil :-(
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 88.86.108.---
5. 12. 2009 18:20 Nový

Nekolik vylepseni

celé vlákno
Myslim, ze podobny projekt je dost nakladny, takze se nabizi par doplnkovych bodu na financovani.

- Prohlizejicim detem a duchodcum je mozno promitat skvele cilenou TV reklamu, popripade PPC reklamu.

- Nemusi se hledat jen kriminalita. Povedene skece je jiste mozno, s peclive "zamazanymi" obliceji prodat do poradu typu Nevahej a toc, JackAss popr. porno kanalum.

- Opatreni bude mit vliv na snizeni drogovych deliktu na strane poptavky. Nikoliv preventivni funkci, ale v podpore paranoidnich stavu, tzv. schiz. Uzivatel na amfetaminech nebo prehulena zhulenka, to ted TEPRVE POCITI. (Velmi brzy to vsak bud zacnou citit vsichni, nebo naopak zacnou necitit vubec nic).

dotace
Pozn. Vse vyse uvedene take zvysi HDP, takze to lze brat jako anticyklicke opatreni, ktere zvysi HDP per se. Nastesti je zde minimalni riziko snizeni poulicni kriminalita. Ptate se proc nastesti? Skutecne snizeni poulicni kriminality snizuje rust HDP, nebot nedochazi k pojistnemu plneni, zdravotnim vydajum a nakupum noveho zbozi. Toto lze zpochybnit u bodu c. 3 (prodej drog se do HDP zacina implikovane zapocitavat), ale ilegalni drogy maji byt jiz brzy plosne nahrazeny antidepresivy, ktere budou jako jediny produkt zdravotnictvi zdarma.
adam
adam (neregistrovaný) 87.118.116.---
5. 12. 2009 19:44 Nový

jak to zatraktivnit - pro stát, investory i lidi

celé vlákno
Navrhuji kamery dovybavit "příslušenstvím" - lehký kulomet ráže 5,56, u těch s delším prostorem i 7,62.......

+ stoupne rapidně zájem lidí o práci s tímto zařízením
+ v případě zpoplatnění a dražení lukrativních palpostů velký přínos a zaplacení systému
+ povolení k palbě by dostávali prověření členové strany(té zrovna správné) nebo ti co zaplatí (motivace se snažit)
+ možnost pro reklamní trh (soutěže, žebříčky...
+ staneme se velmocí online gamingu


- zátěž infrastruktury (když se rozšoupnu a koupím si 4 palposty naráz budu chtít HD obraz abych si to mohl pořádně užít
- nároky na TSlužby - doplňování munice, úklid, výměna přehřátých hlavní
- velká spotřeba odpadu(terčů), nutnost volit a dosazovat šmejdy do funkcí častěji než obvykle
- zvýšení schodku rozpočtu, v posledních několika desítkách let nejsme schopni vyrábět kvalitní kamery, optiku a zbraně (tzn. více dovozu) - ti co si myslí že CZ dělá kvalitní zbraně je asi kutil s pilníkem co si "dorob-domo" dolaďuje krumpy které asi nedělá sériová výroba ale opilý soustruh co tu zůstal po wehrmachtu....
Orbital sazkar.net
Orbital sazkar.net (neregistrovaný) 189.39.249.---
5. 12. 2009 20:22 Nový

Re: jak to zatraktivnit - pro stát, investory i lidi

celé vlákno
That is it!

+1

Jinak pan autor si o podobne komentare rekl sam. Napsat rezimu a demenci servilni clanek, typu

Když se nápad na zapojením dobrovolníků do policejní práce v této podobě může někomu zdát jako špatný vtip, stačí se podívat do historie. Existovaly jakési pomocné policejní hlídky (a to za nejrůznějších režimů a období), v nichž policii pomáhali obyčejní lidé,

kde namisto toho ma byt

Nápad na zapojení dobrovolníků do policejní práce v této podobě je špatný vtip, stačí se podívat do historie. Vzpomeňme na pomocné policejní hlídky,

a ocekavat pod tim inteligentni diskuzi nejde :(
Jiri Hlavac aura:68
5. 12. 2009 22:09 Nový

Re: jak to zatraktivnit - pro stát, investory i lidi

celé vlákno
škoda že to není moc vtipný.
joozin
joozin (neregistrovaný) 91.208.72.---
7. 12. 2009 8:26 Nový

Re: jak to zatraktivnit - pro stát, investory i lidi

celé vlákno
Ja myslim, ze to celkem dobre dzi lajnu vtipnosti puvodniho clanku.
pol
pol (neregistrovaný) 217.119.121.---
5. 12. 2009 19:48 Nový

zneuzitie

celé vlákno
Prihlasi sa tam banda autickarov, ktori budu sledovat tie spravne kamery a samozrejme, ze svojich kumpanov nenahlasia :)
Z
Z (neregistrovaný) ---.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
6. 12. 2009 0:25 Nový

Gestapo, nic jiného ...

celé vlákno
Ty měli podobné způsoby.
jezevec
jezevec (neregistrovaný) ---.dobnet.cz
6. 12. 2009 0:56 Nový

Re: Gestapo, nic jiného ...

celé vlákno
až budete sbírat kousky svých dětí do kýble, a zoufale pátrat po tom kdo položil tu bombu - ještě rád budete zbytek života dobrovolně trávit sháněním a analyzováním videozáznamů z té doby pár okamžiků před tím . . . . a čerta starýho vám bude záležet na tom, že vás záznam natočil jak kupujete drogu, a váš manžel obcuje na stojáka s romskou prostitutkou.
aneb šmírovat lidi je fuj - ale vidět zločince je dobře.
noname
noname (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 12. 2009 10:11 Nový

Re: Gestapo, nic jiného ...

celé vlákno
I vy jste podlehl hoaxu terorismu? Poradim vam lepsi cil: venujte se bezpecnosti automobilove dopravy. Mimo jine mate i vetsi pravdepodobnost ze potkate nekoho, komu na silnici zemrel pribuzny ci znamy.
Z
Z (neregistrovaný) ---.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
7. 12. 2009 1:49 Nový

V tom případě vám navrhuji ...

celé vlákno
... aby jste si dal kamery domů, vždyť by se vám ty teroristi mohli vloupat do bytu. Přece doma neděláte nic nezákonného, nebo jo? Tak šup kameru i na záchod a do ložnice. Oni by vám totiž teroristi mohli dát bombu na záchod či pod postel ...
ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 12. 2009 17:27 Nový

Re: V tom případě vám navrhuji ...

celé vlákno
ne staci dat kameru na chodbu, protoze jen tudy ti teroristi vetsinou muzou prijit (a pro paranoiky pripadne nekam s vyhledem na strechu, kdyby to nahodou byli kaskaderi, co se spusti po lanech)... jinak v modernich panelacich byva na chodbach kamerovy system, velice uzitecna vecicka :D
Z
Z (neregistrovaný) ---.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
8. 12. 2009 10:27 Nový

Re: V tom případě vám navrhuji ...

celé vlákno
Ne, terorista můžete být vy, proto je nutné sledovat vás v bytě. Vypadá to, že jste terorista, neboť se bráníte instalaci kamer do svého bytu :)

Každý občan je potencionální terorista, vládnoucí elita musí mít přehled nad svými otroky ...

Ty jsi terorista! 1 (sk titulky) >>> http://www.youtube.com/watch?v=E_fVK-XjjC8

Ty jsi terorista! 2 (cz titulky) >>> http://www.youtube.com/watch?v=55AMfNtJy-4

Ty jsi terorista! 3 (cz automat dabing) >>> http://www.youtube.com/watch?v=nYy8N1ucAfo
lobo
lobo (neregistrovaný) ---.116.203-77.rev.gaoland.net
6. 12. 2009 0:48 Nový

hmhm

celé vlákno
a skonci to tak ze vam jedneho dna pride uradny list:

"Vzhladom na to ze ste podozrivy ale nenasli sme na Vas nic na kamerovych zaznamoch, Vam bude prideleny pan Frantisek ktory bude chodit vsade s Vami a bude robit audio-video zaznam Vasho pohybu. Ubytovanie a stravu hradite Vy"
Frost
Frost (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 12. 2009 4:41 Nový

Devastace

celé vlákno
Jediné k čemu tohle nehorázné porušování ochrany soukromí přispívá je další devastace morálky společnosti. V podstatě spějeme tímto způsobem k totalitě nejhoršího kalibru jaká tady ještě nebyla. Jak daleko máme k čipování lidí? Já myslím, že moc ne. Všechny zvěrstva v dějinách se děly ve jménu něčeho dobrého ať to byl fašismus, komunismus, svaté války, upalování čarodějnic, otroctví...
Z
Z (neregistrovaný) ---.jizmorava.adsl-llu.static.bluetone.cz
7. 12. 2009 1:57 Nový

Re: Devastace

celé vlákno
Čipování už je rozběhnuté, nemáte sice čipy v těle, ale nosíte je sebou: mobily (simkarty, trasování), bankovní karty, snaha čipovat zvířata, budou se zavádět elektronické dálniční karty (evidence pohybu vozidla), ...
Eso
Eso (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 12. 2009 9:44 Nový

vydirani

celé vlákno
Je to každopádně ideální pro vydírání.

Dá se tím zjistit spousta i nekriminálních věcí - nevěra, ulévání z práce atd...
ldx
ldx (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 12. 2009 17:29 Nový

Re: vydirani

celé vlákno
na to ulejvani stacily uz pichacky. a dneska trivialni program do pc, ktery monitoruje, jestli pracujete nebo ne (zazil jsem na brigade)...
Ron Jeremy
Ron Jeremy (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
6. 12. 2009 14:02 Nový

Brazil

celé vlákno
Mimoděk se mi vybavil plakáty a nápisy z filmu "Brazil": "Be Safe: Be Suspicious" "Suspicion Breeds Confidence" "Trust in haste, Regret at leisure" "Don't suspect a friend, report him" "Who can you trust?"
Ron Jeremy
Ron Jeremy (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
6. 12. 2009 14:15 Nový

Re: Brazil

celé vlákno
Proboha, teď jsem našel tenhle plakát...
http://www.flickr.com/photos/binaryape/3393630828/sizes/l/
Terry Gilliam je vizionář.
dante
dante (neregistrovaný) ---.149.broadband6.iol.cz
7. 12. 2009 5:13 Nový

...

celé vlákno
Nechť oči mne sledují, uši slýchají,
bytosti zahalené svou duši daruji.
Ať nebeští lovci za krk mi dýchají,
muj život si navěky poznamenávají.

Neboť falešný strach na kolena sráží,
co na tom, že svobodu uráží,
jak snadno a lehce se jí vzdám,
za marný pocit bezpečí zaprodám!
petrph aura:54
7. 12. 2009 6:23 Nový

ta odměna bude podle počtu nebo závažnosti

celé vlákno
Chápejte, najít na záběrech jak probíhá závažnej zločin, jak se předává ohromná dodávka heroinu, to se povede málokomu a třeba jednou za život. Ale udávat policajtům čísla aut co jela na červenou, porušila jiný pravidla, nebo jela přes povolenou rychlost tam kde je vidět měřič rychlosti, na tom se dá ulovit hodně bodíků aby někoho mohli vyhlásit práskačem měsíce a vyplatit slíbenou odměnu...
jozka
jozka (neregistrovaný) 199.67.131.---
8. 12. 2009 16:21 Nový

verejne misto je verejne misto.

celé vlákno
Ja s tim problem nemam. Clovek se na na verejnych mistech chovat slusne. Podle mne procentulne tohle prinese vice uzitku nez skod. Pokud nejaky pedofil bude chtit obtezovat deti, tak to udela tak jako tak, at uz si to bude monitorovat pres kamery, nebo bude sedet pred skolou.
Ale sance, ze bude vypatratelny, je porad vetsi s pomoci kamer, nez bez.

Mne zrovna nedavno vykradli sklep, a jak rad bych mel moznost si project zabery pred vchodem do baraku (pokud by tam nejaka kamera byla), kdo odnasel moje letni pneumatiky...
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem