Hlavní navigace

CIF 2013: Kam kráčí český mediální trh? Ojedinělá debata se blíží

3. 10. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Vyplatí se dnes provozovat média? Kolik z nich se na trhu uživí? Bude rok 2014 pro ně lepší nebo horší než ten letošní?

Český mediální trh v posledních dnech zažívá otřesy, které z něj podle všeho nenechají kámen na kameni. Ojedinělou příležitost nahlédnout do zákulisí české mediální scény nabídne 8. ročník konference Czech Internet Forum 2013, která proběhne 23. října v Praze. Pozvali jsme naprostou většinu zástupců největších vydavatelství. Vyzpovídáme 13 osobností z řad zástupců televizních, tištěných a online médií, zástupců agentur a zkušených nezávislých mediálních poradců. Zeptáme se na jejich názory, pohledy, vize a zhodnotíme komplexně současnou situaci. 

Na žádné jiné akci takovou silnou sestavu neuvidíte:

Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer) • Michal Feix (Seznam.cz) • Roman Latuske (MAFRA) • David Hurta (Mladá fronta) • Daniel Grunt (Prima) • Pavel Krbec (CET21) • Jiří Svoboda (GroupM) • Petr Bažant (OmnicomMediaGroup) • Jaromír Skopalík (nezávislý konzultant, dříve šéf BauerMedia) • Vladimír Piskáček (Economia) • Daniel Šturm (marketingový konzultant, dříve šéf marketingu České spořitelny) • Petr Král (Těžkáváha.cz, dříve marketingový šéf Mall.cz) • Regina sehnalová (BigMedia).

A nejen to. Představíme vám také:

• Názory renomovaných novinářů v debatě Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit. • Nové formy cílení a plánování online reklamy. • Zda se vyplatí prodávat e-knihy a další neméně zajímavé debaty a prezentace.

„Za moderátory můžu slíbit, že uděláme maximum, abychom se dostali k podstatě věci. Pět velkých debat, které jasně pojmenují, co právě zažíváme a co můžeme čekat. A k tomu spoustu skvělých vystoupení zkušených matadorů. Pokud máte cokoliv společného s mediálním byznysem, nemůžete chybět. To není promo, to je fakt :)“ dodává moderátor konference Ján Simkanič

BRAND24

Kompletní informace o konferenci Czech Interent Forum 2013, program a profily přednášejících najdete na stránkách akce. Neváhejte a registrujte se včas.

Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiDT-Mobile. Mediálními partnery jsou E15.cz, MediaGuru, MobilMania.cz, STRATEGIE, TyInternety.cz, Živě.cz. Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).