Hlavní navigace

CIF 2013: Kam kráčí český mediální trh? Ojedinělá debata se blíží

Redakce

Vyplatí se dnes provozovat média? Kolik z nich se na trhu uživí? Bude rok 2014 pro ně lepší nebo horší než ten letošní?

Český mediální trh v posledních dnech zažívá otřesy, které z něj podle všeho nenechají kámen na kameni. Ojedinělou příležitost nahlédnout do zákulisí české mediální scény nabídne 8. ročník konference Czech Internet Forum 2013, která proběhne 23. října v Praze. Pozvali jsme naprostou většinu zástupců největších vydavatelství. Vyzpovídáme 13 osobností z řad zástupců televizních, tištěných a online médií, zástupců agentur a zkušených nezávislých mediálních poradců. Zeptáme se na jejich názory, pohledy, vize a zhodnotíme komplexně současnou situaci. 

Na žádné jiné akci takovou silnou sestavu neuvidíte:

Libuše Šmuclerová (Ringier Axel Springer) • Michal Feix (Seznam.cz) • Roman Latuske (MAFRA) • David Hurta (Mladá fronta) • Daniel Grunt (Prima) • Pavel Krbec (CET21) • Jiří Svoboda (GroupM) • Petr Bažant (OmnicomMediaGroup) • Jaromír Skopalík (nezávislý konzultant, dříve šéf BauerMedia) • Vladimír Piskáček (Economia) • Daniel Šturm (marketingový konzultant, dříve šéf marketingu České spořitelny) • Petr Král (Těžkáváha.cz, dříve marketingový šéf Mall.cz) • Regina sehnalová (BigMedia).

A nejen to. Představíme vám také:

• Názory renomovaných novinářů v debatě Co je kvalitní obsah a jak si za něj nechat zaplatit. • Nové formy cílení a plánování online reklamy. • Zda se vyplatí prodávat e-knihy a další neméně zajímavé debaty a prezentace.

„Za moderátory můžu slíbit, že uděláme maximum, abychom se dostali k podstatě věci. Pět velkých debat, které jasně pojmenují, co právě zažíváme a co můžeme čekat. A k tomu spoustu skvělých vystoupení zkušených matadorů. Pokud máte cokoliv společného s mediálním byznysem, nemůžete chybět. To není promo, to je fakt :)“ dodává moderátor konference Ján Simkanič

test 3

Kompletní informace o konferenci Czech Interent Forum 2013, program a profily přednášejících najdete na stránkách akce. Neváhejte a registrujte se včas.

Generálním partnerem akce je Seznam.cz a hlavním partnerem UPC Business. Mezi další partnery patří Active24, Agmo, APSIS, Etnetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, MojeiDT-Mobile. Mediálními partnery jsou E15.cz, MediaGuru, MobilMania.cz, STRATEGIE, TyInternety.cz, Živě.cz. Organizátorem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Našli jste v článku chybu?