Cloudové úložiště SugarSync se mění na výhradně placenou službu

Plán přestat poskytovat bezplatný prostor byl oznámen v závěru loňského roku. Teď mají uživatelé bezplatné varianty služby již jen deset dnů, aby se rozhodli, co se svými daty.

Již jen deset dní mají uživatelé základního bezplatného tarifu cloudového úložiště SugarSync na to, aby se rozhodli, co podniknou se svými daty. Od 8. února 2013 se totiž SugarSync stává definitivně pouze placenou službou. Uživatelé se základním bezplatným tarifem, kteří nechtějí přijít o svá data, mohou buď data stáhnout a eventuálně přesunout jinam, nebo si zaplatit alespoň nejnižší tarif. Ten při kapacitě 60 GB vyjde na 7,49 USD měsíčně nebo 74,99 USD ročně.

Ještě v prosinci služba SugarSync poskytovala uživatelům zdarma úložiště o kapacitě 10 GB. Podle neoficiálních informací by za proměnou v čistě placenou službu mohlo být neúspěšné hledání kupce či investora. Spekulovalo se, že zájem by mohl mít Samsung, který úložiště SugarSync podporoval v rámci své služby AllShare Play v chytrých televizorech. K žádné transakci ale nedošlo.

EBF16

SugarSync provozuje stejnojmenná americká firma se sídlem v Kalifornii. Ještě loni uvažovala o obchodním modelu, v jehož rámci by uživatele motivovala k přechodu na placenou verzi služby nejen větší kapacitou úložiště, ale i prémiovými funkcemi. Zůstalo ale jen u jedné pro dálkové smazání souborů z odcizeného počítače, jejíž reálný přínos byl navíc právem zpochybňován.

Úložiště SugarSync dlouhodobě platilo za jedno z těch lepších s vyspělou synchronizací dat mezi zařízeními a možností přístupu k datům v cloudu z široké palety zařízení. Mezi lety 2012 a 2013 služba prodělala postupnou obrodu. Jak dopadla, si můžete přečíst v naší loňské recenzi. Teď je ale otázkou, jestli přerod v čistě placenou službu není jen začátkem konce.

30 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 14. 3. 2014 20:11

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »