Hlavní navigace

Co hledají na webu čeští uživatelé?

Jiří Macich ml.

Podle průzkumu agentury Mediaresearch čeští uživatelé Internetu nejvíce na webu hledají informace z oblasti e-shopů a mobilní komunikace. V poslední době roste počet hledání informací o elektronice a domácích spotřebičích. V posledním sledovaném období čeští uživatelé vyhledávali nejvíce informace související s cestováním (64,0 procent), internetovými obchody (62,4 procent) a informace o různých produktech (53,4 procent). Nejméně vyhledávaným tématem je vaření a recepty (27,1 procent). Ženy…

Podle průzkumu agentury Mediaresearch čeští uživatelé Internetu nejvíce na webu hledají informace z oblasti e-shopů a mobilní komunikace. V poslední době roste počet hledání informací o elektronice a domácích spotřebičích.

test

V posledním sledovaném období čeští uživatelé vyhledávali nejvíce informace související s cestováním (64,0 procent), internetovými obchody (62,4 procent) a informace o různých produktech (53,4 procent). Nejméně vyhledávaným tématem je vaření a recepty (27,1 procent). Ženy nejčastěji vyhledávají cestování (73,1 procent), internetové obchody (57,6 procent) a inzerci (52,4 procent), nejméně vyhledávají sport (24,6 procent). Muži se nejvíce zajímají o internetové obchody (66,5 procent), počítače, počítačové hry, software (66,3 procent) a informace o produktech (60,1 procent), nejméně vyhledávají informace o vaření a receptech (14,1 procent).

Výzkum byl zrealizován na vzorku internetové populace o velikosti více než 1.400 respondentů starších 15-ti let a probíhal v říjnu 2005, na přelomu února a března 2006 a v polovině června 2006. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
17. 10. 2006 12:17
Martin (neregistrovaný)
Pravidlo č.1: Neptejte se lidí, co dělají, když to můžete sledovat bez jejich vědomí. Aneb pozor na efekt morčete. Poznatek č.2: Pokud není sex a porno na prvním místě, děláte to špatně.
16. 10. 2006 17:33
Hmm, až dosud jsem byl přesvědčen, že Češi nejméně často hledají informace o vlivu větrné eroze na výnosy kiwi v severovýchodní Austrálii, a vida, oni je hledají častěji než recepty a vaření. To jsou věci.