Hlavní navigace

Co s MySpace? News Corp. hledá řešení

Jiří Macich ml.

Uvnitř News Corp. byl zahájen proces, jehož úkolem je rozhodnout o budoucnosti a směřování MySpace. Někdejší jednička mezi komunitními servery ve stínu dnes mnohem úspěšnějšího a známějšího Facebooku dlouhodobě skomírá. News Corp. proto uvažuje nad dalšími kroky. Snažíme se strategicky určit, co budeme dělat s MySpace, potvrdil Jonathan Miller, ředitel společnosti News Corp. pro digitální média během konference v Abu Dhabi.

Uvnitř News Corp. byl zahájen proces, jehož úkolem je rozhodnout o budoucnosti a směřování MySpace. Někdejší jednička mezi komunitními servery ve stínu dnes mnohem úspěšnějšího a známějšího Facebooku dlouhodobě skomírá. News Corp. proto uvažuje nad dalšími kroky. Snažíme se strategicky určit, co budeme dělat s MySpace, potvrdil Jonathan Miller, ředitel společnosti News Corp. pro digitální média během konference v Abu Dhabi.

Zatím nepomohl loňský redesign, který měl z MySpace udělat zábavní portál a přilákat zpět mladé uživatele. Jednou z možných variant dalšího vývoje je prodej MySpace. Jako potenciální kupec vystupuje provozovatel MocoSpace, kterým je společnost JNJ Mobile. Ta odhaduje současnou cenu MySpace někde mezi 50 až 200 miliony dolarů. News Corp. přitom za MySpace v roce 2005 zaplatil 580 milionu dolarů.

Zdroj: Bloomberg.com

Našli jste v článku chybu?