Toto je muj email pro O2:
Dobry den,
28.7. jsem do Vaseho systemu zadal prvni kod a v souladu s Vasimi pravidly (bod 5.1. odst. b.i.) jsem pozadal o doruceni nove simkarty na mou adresu. Na Vasich strankach je rovnez uvedeno, ze simkartu dorucite do 5ti pracovnich dni. Kdyz uplynulo 7 pracovnich dni, napsal jsem Vam zpravu prostrednictvim stranek souteze. Pote mi bylo odpovezeno, ze nebyla moje zasilka nalezena. Do souteze jsem zadal 4 kody, uplynulo 12 pracovnich dni a stale jsem od Vas nic nedostal.
S Vasi firmou jsem mel dlouhodobe spatne zkusenosti, jeste kdyz jsem u Vas mel pausalni volani, coz me primelo prestoupit ke konkurencni firme Vodafone. I diky temto novym zkusenostem jsem rad, ze jsem tak drive ucinil, protoze jste se opet projevili jako naprosto neschopna firma s nulovym vztahem ke svym klientum. Prosim Vas tedy, abyste mi jiz zadnou simkartu neposilali. Nechci od Vas take zadne "omluvne darky" ani nic podobneho.
O vasich "kvalitach" budu rovnez informovat vsechny sve zname nejen prostrednictvim socialnich siti.
Hezky den,