Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Coca-Cola a O2 rozdávají kredit za 20 milionů korun od :)) - už si běžím pro svůj šálek aspartamu od...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2012 0:17

    wakedown (neregistrovaný)

    Toto je muj email pro O2:

    Dobry den,

    28.7. jsem do Vaseho systemu zadal prvni kod a v souladu s Vasimi pravidly (bod 5.1. odst. b.i.) jsem pozadal o doruceni nove simkarty na mou adresu. Na Vasich strankach je rovnez uvedeno, ze simkartu dorucite do 5ti pracovnich dni. Kdyz uplynulo 7 pracovnich dni, napsal jsem Vam zpravu prostrednictvim stranek souteze. Pote mi bylo odpovezeno, ze nebyla moje zasilka nalezena. Do souteze jsem zadal 4 kody, uplynulo 12 pracovnich dni a stale jsem od Vas nic nedostal.

    S Vasi firmou jsem mel dlouhodobe spatne zkusenosti, jeste kdyz jsem u Vas mel pausalni volani, coz me primelo prestoupit ke konkurencni firme Vodafone. I diky temto novym zkusenostem jsem rad, ze jsem tak drive ucinil, protoze jste se opet projevili jako naprosto neschopna firma s nulovym vztahem ke svym klientum. Prosim Vas tedy, abyste mi jiz zadnou simkartu neposilali. Nechci od Vas take zadne "omluvne darky" ani nic podobneho.

    O vasich "kvalitach" budu rovnez informovat vsechny sve zname nejen prostrednictvim socialnich siti.

    Hezky den,


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).