ČOI loni odhalila nedostatky u 70 procent kontrolovaných e-shopů

Česká obchodní inspekce (ČOI) zaznamenala v loňském roce zvýšený počet podnětů směřujících na kontrolu prodeje zboží prostřednictvím Internetu. ČOI provedla v roce 2010 celkem 590 kontrol internetových obchodů, nedostatky zjistila ve 412 případech. Nejčastěji se jednalo o neplnění informační povinnosti nebo nerespektování práva zákazníků odstoupit od smlouvy.

Česká obchodní inspekce (ČOI) zaznamenala v loňském roce zvýšený počet podnětů směřujících na kontrolu prodeje zboží prostřednictvím Internetu. ČOI provedla v roce 2010 celkem 590 kontrol internetových obchodů, nedostatky zjistila ve 412 případech. Nejčastěji se jednalo o neplnění informační povinnosti nebo nerespektování práva zákazníků odstoupit od smlouvy.

Zdroj: iDNES.cz a Výroční zpráva ČOI za rok 2010 (PDF, 2,9 MB)

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»