Hlavní navigace

ComScore vstoupí na český trh i v případě, že nezvítězí v tendru SPIRu

Martin Vyleťal

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací…

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací comScore.

Zdroj: Médiář.cz

Našli jste v článku chybu?