ComScore vstoupí na český trh i v případě, že nezvítězí v tendru SPIRu

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací…

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací comScore.

Zdroj: Médiář.cz

Školení: Online Public Relations aneb PR sociálního věku

  •  
    Jak se liší digitální PR oproti klasickému PR.
  • Jak tvořit tiskové zprávy.
  • Jak monitorovat a vyhodnocovat PR.

Detailní informace o školení »