ComScore vstoupí na český trh i v případě, že nezvítězí v tendru SPIRu

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací…

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací comScore.

Zdroj: Médiář.cz

Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení App Store optimalizace

  •  
    Jak dostat svou mobilní aplikaci mezi lidi
  • Jak na akvizici uživatelů mobilních aplikací na českém i světovém trhu
  • Jak správně spustit, propagovat, měřit a vyhodnotit svoji aplikaci v Google Play i v Apple App Store

Detailní informace o školení App Store optimalizace »