Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu

V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.

Nedávno jsme přinesli zprávu o chystaném reklamním aukčním systému společném pro přední česká internetová média. Dnes jeho provozovatel oznámil, že od pondělí postupně uvádí CPEx do ostrého provozu. V tuto chvíli je nasazena již většina reklamních ploch.

Uvádí, že v prvních dvou dnech nabídl CPEx přes deset milionů zobrazení a že jej využilo už přes sedm set inzerentů prostřednictvím třiceti nákupčích platforem. Ředitel CPEx Matěj Novák k tomu dále píše: „Očekávám, že se výkon CPExu bude v následujících týdnech dále zlepšovat s tím, jak se bude rozšiřovat povědomí o CPExu a optimalizační algoritmy DSP získají více dat o účinnosti kampaní.

Všechny imprese jsou dostupné pod doménou CPEx.cz. K nákupu reklamních ploch mohou inzerenti využít některého z DSP (jako jsou např. Adform či DoubleClick Bid Manager), trading desku, nebo využít služeb agentury,“ dodává.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 9. 2013 9:38

Školení e-mail marketingu

  •  
    Jak získat e-mailové kontakty
  • Jak udělat e-mailing více relevantní
  • Jak zavést automatizované kampaně

Detailní informace o školení e-mailingu »