ČSOB: 10 % uživatelů smartbankingu nepoužívá internetové bankovnictví

ČSOB hlásí více než 100 tisíc aktivních uživatelů chytrého bankovnictví. Více než desetina jich přestala používat klasické internetové bankovnictví. Jaké další trendy banka zaznamenala?

ČSOB potvrzuje, že o tzv. smartbanking je zájem. Její aplikace pro mobily a tablety si za více než dva roky provozu dohromady stáhlo bezmála 290 tisíc klientů, přičemž 100 tisíc klientů aplikaci pro některou z pěti podporovaných platforem aktivně používá.

K nejoblíbenějším funkcím smartbankingu patří sledování pohybů na bankovních účtech, kontrola zůstatků nebo realizace jednorázových plateb,“ říká mluvčí banky Pavla Hávová. Během léta k nejčastějším operacím prý patří dobíjení kreditu mobilů či zřízení cestovního pojištění. Obě služby klienti hojně využívají také v zahraničí.

Již více než 10 % uživatelů smartbankingu vůbec nepoužívá klasické internetové bankovnictví. Meziročně se jejich zastoupení rozšířilo o tři procentní body. I díky tomu již šestý měsíc v řadě přes mobilní aplikace ČSOB byly uskutečněny platby přesahující vždy  jednu miliardu korun. 

Content

ČSOB vedle mobilní aplikace pro Android, iOS a Windows Phone poskytuje rovněž dotykovou aplikaci pro Windows 8, Windows 8.1 a Windows RT. Přibližně dvě třetiny uživatelů smartbankingu využívají Android, zhruba pětina iOS a zbývající uživatelé ostatní podporované platformy.

Poznámka: údaje jsou souhrnné pro aplikace ČSOB Smartbanking a Era Smartbanking. Era není samostatná banka, nýbrž produktová značka ČSOB.

14 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 8. 2014 22:27
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»