Česká televize chystá pro své redaktory pravidla chování na Internetu

Vedení zpravodajství České televize připravuje psaná pravidla pro chování redaktorů veřejnoprávní televize na veřejnosti včetně působení na veřejných komunitních serverech. Během úterní diskuse o vztahu médií k Facebooku na pražské Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy to řekl Milan Fridrich, ředitel zpravodajství České televize. Odmítl přitom, že důvodem tohoto kroku by byla nedávná nelichotivá poznámka na adresu čínské velvyslankyně v Praze, kterou na Facebooku utrousil Jindřich Šídlo,…

Vedení zpravodajství České televize připravuje psaná pravidla pro chování redaktorů veřejnoprávní televize na veřejnosti včetně působení na veřejných komunitních serverech. Během úterní diskuse o vztahu médií k Facebooku na pražské Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy to řekl Milan Fridrich, ředitel zpravodajství České televize. Odmítl přitom, že důvodem tohoto kroku by byla nedávná nelichotivá poznámka na adresu čínské velvyslankyně v Praze, kterou na Facebooku utrousil Jindřich Šídlo, vedoucí redakce domácího zpravodajství České televize. Téma chování redaktorů veřejnoprávní televize na Facebooku jsme začali řešit mnohem dříve, řekl Milan Fridrich.

Podle něj by redaktoři veřejnoprávních médií měli na veřejnosti vystupovat tak, aby splňovali podmínky kodexů zaměstnance. U komerčních médií by podle svých slov ale tak striktní nebyl. I komerční média však řeší působení svých tváří na Internetu. Asi nejznámější kauzou letošního roku je propuštění Jiřího Dlabaji z Novy. Dlouholetý redaktor Televizních novin natočil a na svém blogu publikoval kontroverzní video, kde jeho kolegové během práce při narážkách na tzv. prasečí chřipku předváděli chrochtání. Podle nadřízených tím byl porušen etický kodex. (DigiZone.cz)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 10. 2009 8:08

Školení PPC reklamy pro začátečníky

  •  
    Principy fungování PPC reklamy.
  • PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
  • Zjednodušte si správu šikovnými nástroji.

Detailní informace o školení PPC reklamy »